jeździ ktoś na Dunlopach D211 G P Racer? albo D209?

Data: 2010-05-06 17:37:48
Autor: []v[]artec
jeździ ktoś na Dunlopach D211 G P Racer? albo D209?
outsider pisze:
Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, myślałem nad przejściem na GP
Racer'y, "S" na przód "M" na tył, ale obawiam się że mi się szybko
skończą (oprócz sporadycznych wyjazdów na tor dużo latam w trasy).

D209RR bardzo miękkie, świetnie trzymają w zakrętach - jak na swoją miękkość byłem zdziwiony ich trwałością. Jeśli jeździsz sporo po trasie i nie odkręcasz bardzo mocno to starczą Ci na 10kkm.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet

jeździ ktoś na Dunlopach D211 G P Racer? albo D209?