Data: 2010-05-06 01:23:45 | |
Autor: outsider | |
jeĽdzi kto¶ na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209? | |
Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, my¶lałem nad przej¶ciem na GP
Racer'y, "S" na przód "M" na tył, ale obawiam się że mi się szybko skończ± (oprócz sporadycznych wyjazdów na tor dużo latam w trasy).. No i jak w deszczu? Kto¶ co¶ mi powie na ten temat? Najlepiej z własnego do¶wiadczenia, pliiisss, w necie to sam sobie poszukam |
|
Data: 2010-05-06 13:41:44 | |
Autor: Koczis | |
jeĽdzi kto¶ na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209? | |
Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, my¶lałem nad przej¶ciem na GP Witaj. Jesli mozna zapytac, a jak sprawuja Ci sie te michaly(ilosc km, styl jazdy, trzymanie w zakretach i w deszczu, co za moto,itp)? Ja mam teraz d208 i po 20 tys km w R1 jest jescze 2mm na srodku oponki :) Pozdro Koczis R1 -- |
|
Data: 2010-05-06 06:29:42 | |
Autor: outsider | |
jeĽdzi kto¶ na Dunlopach D211 GP Racer? albo D 209? | |
Witaj. moto 600RR PC40, założyłem kpl w ub roku, tył się skończył po 7 k km, przód jeszcze ok więc tylko założyłem now± na tył, powinna się skończyć równo z przodem - więc układ 2/1 Styl jazdy? hmm... ;) łycha i łogień, Panie :))) w deszczu po prostu rewelacja, bardzo pewnie - chyba ich największa zaleta. W zakrętach - do tej pory nie miałem zastrzeżeń (one s± jak wiesz dwuskładnikowe, miękkie boki ¶redni ¶rodek) wydawało mi się, że s± super, ale wczoraj polatałem troszkę po kartodromie i był chłopak ZX10R na GP Racerach D209, pogadali¶my i bardzo je chwalił - zrobili¶my kilka kółek razem jeden za drugim i jak zjechali¶my to obejrzałem jak mu się zużywały i rzeczywi¶cie ładnie zebrane na bokach były i zdecydowanie bardziej plastyczne od moich - dlatego się zainteresowałem tematem. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-05-06 16:44:30 | |
Autor: kakmar | |
jeĹşdzi ktoĹ› na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209? | |
Dnia 06.05.2010 outsider <outsider@interia.eu> napisał/a:
Dodam tylko że przy codziennej "spokojnej" jeździe + czasem gdzieś parę kółek szybciej i starczają na 2x tyle na f4. w deszczu po prostu rewelacja, bardzo pewnie - Takie też mam wrażenie, bardzo dobre na mokro, dodatkowo puszczają dosyć jasno sygnalizując co się dzieje. Jest zwykle czas żeby się zdecydować, czy się wyjebać, czy jednak ogarnąć. ale wczoraj polatałem troszkę po Napisz coś o nich jak zmienisz. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2010-05-06 17:37:48 | |
Autor: []v[]artec | |
jeĽdzi kto¶ na Dunlopach D211 G P Racer? albo D209? | |
outsider pisze:
Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, my¶lałem nad przej¶ciem na GP D209RR bardzo miękkie, ¶wietnie trzymaj± w zakrętach - jak na swoj± miękko¶ć byłem zdziwiony ich trwało¶ci±. Je¶li jeĽdzisz sporo po trasie i nie odkręcasz bardzo mocno to starcz± Ci na 10kkm. -- Martec - Jelenia Góra ..:: CB 900F Hornet |
|
Data: 2010-05-06 18:13:44 | |
Autor: AlF | |
jeĽdzi kto¶ na Dunlopach D211 G P Racer? albo D209? | |
outsider wrote:
Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, my¶lałem nad przej¶ciem na GP nie jezdzilem nigdy na 2CT ale duzo znajomych chwali sobie bardzo. spedzielm sporo mil na BT016 ktora jest tej samej klasy. mam tez D211GT i ujme odpowiedz w postaci zalecanych predkosci w winklach na kolanie w pelnym zlozniu i zamknieciu opony D211GT -160+ km/h BT016/2CT -140 km/h PR2 -120 km/h liczby sa subiektywne z mojego wlasnego dowsiwadczenia. ta pierwsza to typ czysto wyczynowy, ktory jest liczony na 500km na torze i ogrniczone cykle temperaturowe, musi byc dobrze rogrzana by 3mac idealnie. ta druga to czyst sportowa przeznaczona do ostrej jazdy w gorach ta 3cia to sport-turystyk ktory bardzo dobrze 3ma w winkalch aczkolowiek badzo zle reaguje na stala wysoka temperature. jest rowniez miekka w nizszych temperaturach. tutaj widac bardzo dobrze strukture przodu wlasnie 211stek: http://tinyurl.com/36a7uh7 http://tinyurl.com/26codtq wniosek - PR2 w zupelnosci wystarcza praktycznie do kazdej jazdy szosowej. Pozdr, A. |