Data: 2010-05-06 13:41:44 | |
Autor: Koczis | |
jeĽdzi kto¶ na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209? | |
Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, my¶lałem nad przej¶ciem na GP Witaj. Jesli mozna zapytac, a jak sprawuja Ci sie te michaly(ilosc km, styl jazdy, trzymanie w zakretach i w deszczu, co za moto,itp)? Ja mam teraz d208 i po 20 tys km w R1 jest jescze 2mm na srodku oponki :) Pozdro Koczis R1 -- |
|
Data: 2010-05-06 06:29:42 | |
Autor: outsider | |
jeĽdzi kto¶ na Dunlopach D211 GP Racer? albo D 209? | |
Witaj. moto 600RR PC40, założyłem kpl w ub roku, tył się skończył po 7 k km, przód jeszcze ok więc tylko założyłem now± na tył, powinna się skończyć równo z przodem - więc układ 2/1 Styl jazdy? hmm... ;) łycha i łogień, Panie :))) w deszczu po prostu rewelacja, bardzo pewnie - chyba ich największa zaleta. W zakrętach - do tej pory nie miałem zastrzeżeń (one s± jak wiesz dwuskładnikowe, miękkie boki ¶redni ¶rodek) wydawało mi się, że s± super, ale wczoraj polatałem troszkę po kartodromie i był chłopak ZX10R na GP Racerach D209, pogadali¶my i bardzo je chwalił - zrobili¶my kilka kółek razem jeden za drugim i jak zjechali¶my to obejrzałem jak mu się zużywały i rzeczywi¶cie ładnie zebrane na bokach były i zdecydowanie bardziej plastyczne od moich - dlatego się zainteresowałem tematem. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-05-06 16:44:30 | |
Autor: kakmar | |
jeĹşdzi ktoĹ› na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209? | |
Dnia 06.05.2010 outsider <outsider@interia.eu> napisał/a:
Dodam tylko że przy codziennej "spokojnej" jeździe + czasem gdzieś parę kółek szybciej i starczają na 2x tyle na f4. w deszczu po prostu rewelacja, bardzo pewnie - Takie też mam wrażenie, bardzo dobre na mokro, dodatkowo puszczają dosyć jasno sygnalizując co się dzieje. Jest zwykle czas żeby się zdecydować, czy się wyjebać, czy jednak ogarnąć. ale wczoraj polatałem troszkę po Napisz coś o nich jak zmienisz. -- kakmaratgmaildotcom |
|