jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod

Data: 2011-01-29 16:51:24
Autor: Bruner
jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod
Data: 2011-01-29 14:01:29
Autor: HaMMeR
jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod
On 29 Sty, 22:51, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
kartofel twierdzi ze 3 osoby zginely przez Komorowskiego

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9024470,Kaczynski__Trz...

A na co dowod, durniu skonczony?!! Czy wymowa faktow juz do ciebie nie
dociera?
Proste, gdyby owczesny marszalek z budy ruskiej nie kierowal sie
zlosliwoscia gnoma, to te osoby by zyly!
Czyz nie? Nie?
No to lopatologicznie..,, gdyby cie 'pani' zwolnila do WC, jak ja
prosiles, to nie narobilbys sobie obciachu
i nie zesral sie w gacie przy calej klasie.. dotarlo?!

Data: 2011-01-29 17:06:18
Autor: Bruner

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> wrote in message news:c66dc056-2d69-49d8-addb-eb43eebc5410y12g2000prf.googlegroups.com...
[...]

i co ty kretynie nie powiesz to komorowski kazal we mgle ladowac, zastanow sie sam nad swoim debilizmem

to komorowski ogranizowal wycieczki sobie na katynia na koszt podatnikow

no walnij sie w ten glupi leb

Data: 2011-01-29 22:45:35
Autor: obserwator
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):

> [...]

i co ty kretynie nie powiesz to komorowski kazal we mgle ladowac, zastanow sie sam nad swoim debilizmem

chyba nadal nie rozumiesz tekstu na ktory sie powolujesz. Przeczytaj go jeszcze raz lub kilka razy, az pojmiesz o co w nim chodzi i co zarzuca
Komrowskiemu Kaczynski. Komorowski to po prostu zwykly, patologicznie zlosliwy, przymul.

to komorowski ogranizowal wycieczki sobie na katynia na koszt podatnikow
no walnij sie w ten glupi leb

Prezydenci maja prawo organizowac wyjazdy jakie uznaja za zasadne i konieczne,
a psim obowiazkiem rzadu jest zagarantowanie, aby wyjazdy te byly maksymalnie
bezpieczne.

Gdyby swoje obowiazki urzednicy w innych panstwach pelnili tak, jak to robi
rzad Tuska,  to w katastrofach lotniczych gineli by takze przywodcy innych
panstw notorycznie. Ale jak wiemy, tego typu katastrofa jak ta pod Smolenskiem,jest ewenementem na
skale swiatowa.

Data: 2011-01-29 23:59:31
Autor: boukun
jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

Prezydenci maja prawo organizowac wyjazdy jakie uznaja za zasadne i konieczne,

Szczególnie na wariata...

boukun

Data: 2011-01-29 18:39:20
Autor: Bruner
jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod
 boukun ten czlowiek jest po prostu skonczony politycznie, jeszcze ma swoich poplecznikow bo zajmuja rozne stanowiska i za to maja placone to sie trzymaja prezesa i mu przytakuja

pierw twierdzil ze to wina rzadu bo nie kupili nowych samolotow, tylko zapomnia ze za PISu zrezygnowano z tych zakopow, potem sztuczna mgla

ten czlowiek juz nie wie co ma wymyslac,

Data: 2011-01-29 15:49:41
Autor: Hans Kloss
On 30 Sty, 00:39, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:

ten czlowiek juz nie wie co ma wymyslac,
Taaa, jak kaczyński palikoci przeciw komoruskiemu to be, nieładnie,
chory psychicznie i bankrut polityczny. Ale jak dupa z wąsami,
palikot, niesioł albo inni z platfonskiej hołoty wymyślali najdziksze
brednie żeby dopiec Prezydentowi Kaczyńskiemu to ojej, jacy byli
fajni, dowcipni i inteligentni.  Wypeirdalaj do SSA z taką logiką.
KOMORUSKI, ŁAJNIAKU, GDYBY NIE TWOJA MAŁOSTKOWOŚĆ TO NIE ZGINĘŁOBY
PIĘĆ (a ie żadne trzy) OSÓB!!!!! ;)))
j-23

Data: 2011-01-30 00:45:09
Autor: obserwator
[...]

boukuna sobie wybrales do dyskusji?;)) Skonczony politycznie jest Tusk i
Komorowski. To ich beda jeszcze podtrzymaywac na sile i im przytakiwac,
dokladnie tak jak to robisz ty, mimo, ze wiesz jak beznadziejny jest to rzad.
W kazdym normalnym panstwie po tylu aferach i nie zrealizowaniu obietnic
wyborczych, ten rzad juz bylby dawno na smietniku historii.

pierw twierdzil ze to wina rzadu bo nie kupili nowych samolotow, tylko zapomnia ze za PISu zrezygnowano z tych zakopow, potem sztuczna mgla

ten czlowiek juz nie wie co ma wymyslac,

*ten czlowiek* niczego nie wymysla. Po prostu kazdy w miare rozgarniety dyskutant ktory ma komputer potrafi tez korzystac z wyszukiwarki google i
sprawdzic czy to co pisze trzyma sie jakos kupy, jesli tego nie robi, to sie
kompromituje bo wypisuje brednie:

...i voila co mowia nam google, juz w pierwszym hasle:

PiS oskarża rząd Tuska za brak zakupu samolotów

Puls Biznesu, pb.pl,22.07.2010 16:12

Podczas czwartkowego zebrania, członkowie zespołu ds. katastrofy smoleńskiej z
PiS zarzucili rządowi Donalda Tuska, w tym szefowi MON Bogdanowi Klichowi, że
do tej pory nie został zrealizowany przetarg na rządowe samoloty.

Jak podkreslił Jarosław Zieliński, "przetarg na samoloty rządowe był
przygotowany w 2007 roku przez ówczesnego ministra obrony narodowej Radosława
Sikorskiego. Przetarg jednak - jak podkreślił - musiał być unieważniony przez
kolejnego szefa MON Aleksandra Szczygłę".

W ocenie posła PiS, którego cytuje PAP, Szczygło poprawił błędy, które
stwierdzono w dokumentacji przetargowej i przygotował postępowanie przetargowe
tak, że w 2008 roku http://www.pb.pl/a/2010/07/22/PiS_oskarza_rzad_Tuska_za_brak_zakupu_samolotow?readcomment=1

Dlaczego s.p.szefa MON Aleksandra Szczygłę" musial byc uniewazniony:

&#8230;) Zebrane materiały wskazujące jednoznacznie na odpowiedzialność min. Bogdana
Klicha i min. Tomasza Arabskiego za brak zakupu nowych samolotów przekazałem
premierowi Tuskowi i opinii publicznej 4 czerwca, w którym stwierdziłem m.in.,
że min. Szczygło w początkach 2007 roku unieważnił przetarg rozpisany przez
min. Sikorskiego na samoloty dla 36 specpułku, gdyż jego zdaniem był on
ustawiony pod Embraery, że następnie w trakcie 2007 roku opracował nową
dokumentację przetargową, która w lutym 2008 roku trafiła na biurko min.
Klicha, oraz że min. Klich ten przetarg &#8222;skręcił&#8221; ( w sensie &#8222;skręcił mu
łeb&#8221;), przetargu nie rozpisał i zaczął próbować dróg bezprzetargowych. (&#8230;)

http://www.bibula.com/?p=24378

Data: 2011-01-30 09:41:50
Autor: Anatol

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ii2cal$mji$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tu nie chodzi o karanie tylko o wybór przez wyborców opcji na przyszłość. Co z tego że rząd nie zrelizowałw wszystkich obietnic skoro nawet te które zrealizował nie były w ogóle możliwe pod rządami PiS np :

- niespotykana w historii Polski liczba podpisanych umów na budowę oraz rozpoczętych budów autostrad, dróg ekspresowych, mostów,

- sprawna budowa 6 stadionów na Euro2012 i tysięcy Orlików,

- najlepsza polityka finansowa państwa w całej Europie (Rostowski został najlepszym ministrem finansów w Europie Środkowej i Wschodniej roku 2009)

- sprawna prywatyzacja

- radykalny spadek wypadków drogowych i liczby ich ofiar

- szybka i sprawna organizacja transformacji armii na zawodową

- wycofanie wojsk z Iraku

- redukcja uprzywilejowanych emerytur dla SBeków

- oddzielenie prokuratury od ministerstwa sprawiedliwości

- likwidacja emerytur pomostowych

- umożliwienie składania PITów przez internet bez potrzeby stosowania podpisu elektronicznego

Druga sprawa to sposób sprawowania władzy i uprawiania polityki przez PiS (zdeterminowane przez kompleksy i bezinteresowną nienawiść, z przedmiotowym traktowaniem ludzi i luźnym podejściem do prawdy)  - absolutnie nie do przyjęcia przez większość wyborców.

Anatol

Data: 2011-01-30 01:03:40
Autor: HaMMeR
On 30 Sty, 09:41, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
U ytkownik " obserwator" <darz_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomo cinews:ii2cal$mji$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> W kazdym normalnym panstwie po tylu aferach i nie zrealizowaniu obietnic
> wyborczych, ten rzad juz bylby dawno na smietniku historii.

Tu nie chodzi o karanie tylko o wyb r przez wyborc w opcji na przysz o . Co
z tego e rz d nie zrelizowa w wszystkich obietnic skoro nawet te kt re
zrealizowa nie by y w og le mo liwe pod rz dami PiS np :

- niespotykana w historii Polski liczba podpisanych um w na budow oraz
rozpocz tych bud w autostrad, dr g ekspresowych, most w,

- sprawna budowa 6 stadion w na Euro2012 i tysi cy Orlik w,

- najlepsza polityka finansowa pa stwa w ca ej Europie (Rostowski zosta
najlepszym ministrem finans w w Europie rodkowej i Wschodniej roku 2009)

- sprawna prywatyzacja

- radykalny spadek wypadk w drogowych i liczby ich ofiar

- szybka i sprawna organizacja transformacji armii na zawodow

- wycofanie wojsk z Iraku

- redukcja uprzywilejowanych emerytur dla SBek w

- oddzielenie prokuratury od ministerstwa sprawiedliwo ci

- likwidacja emerytur pomostowych

- umo liwienie sk adania PIT w przez internet bez potrzeby stosowania
podpisu elektronicznego

Druga sprawa to spos b sprawowania w adzy i uprawiania polityki przez PiS
(zdeterminowane przez kompleksy i bezinteresown nienawi , z przedmiotowym
traktowaniem ludzi i lu nym podej ciem do prawdy)  - absolutnie nie do
przyj cia przez wi kszo wyborc w.

Anatol

Coz za propagandowe klamstwa!!!
Jest wrecz odwrotnie!
- drogi i mosty WTOPA!
- Stadiony budowane z trudem i z kilkukrotna korekta 'zaabsorbowanych'
publicznych srodkow finansowych ("by zylo sie lepiej'), Orliki
'budowane'
na rowniez powyzszej zasadzie 'kolesiostwa'
- Polityka finansowa jak z komedii byla 'zielona', a teraz jest
'czerwona'
(vide opinie miedzynarodowych finansowych autorytetow o nadchodzacym
bankructwie Polski!)
- Prywatyzacja w stylu pijaka, ktory wszystko z domu wyniesie, by mu
starczylo
na 'kieliszek chleba'... Strategiczne dla Polski przedsiebiorstwa,
koncerny paliwowe, transport(PKP)
energetyka, ma isc w obce lapy bo administracja rozbuchana jak w rosji
i budzet sie nie domyka..!
-Liczba ofiar wypadkow juz w zeszlym polroczu przekroczyla srednia
roczna z ostatnich lat!)

itd.., itd..

Przestan prychac GWnem, bo mi wstyd, ze takie wymozgi jak ty, nazywaja
siebie Polakami..,
polaczkami, to tak, ale nie Polakami!

Data: 2011-01-30 10:06:35
Autor: Jan Kowalski
jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:81ae5897-7927-4b7d-bbb0-e88f4803dcedo21g2000prn.googlegroups.com...
> [...]

roczna z ostatnich lat!)

itd.., itd..

Przestan prychac GWnem, bo mi wstyd, ze takie wymozgi jak ty, nazywaja

Ty to niby kim jestes? Od kiedy to komunistyczny pacholek jest Polakiem?

Data: 2011-01-30 01:41:45
Autor: HaMMeR
jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod
On 30 Sty, 10:06, "Jan Kowalski" <jan.kowalski@serwer_poczty.pl>
wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal w wiadomoscinews:81ae5897-7927-4b7d-bbb0-e88f4803dcedo21g2000prn.googlegroups.com...
> [...]

polaczkami, to tak, ale nie Polakami!

Ty to niby kim jestes? Od kiedy to komunistyczny pacholek jest Polakiem?

Komuniste, to sobie w domu wlasnym poszukaj, sprzedajny i wymozdzony
platfonsie!

Data: 2011-01-30 10:41:36
Autor: Anatol
jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:81ae5897-7927-4b7d-bbb0-> Coz za propagandowe klamstwa!!!

Jest wrecz odwrotnie!
- drogi i mosty WTOPA!

Oczywiscie mozna to nazywac wtopa, ale faktem jest ze wtopa w tym zakresie byla za SLD i w szczególnosci za PiS wielokrotnie wieksza, wiec tu nie ma alernatywy dla wyborców.

- Stadiony budowane z trudem i z kilkukrotna korekta 'zaabsorbowanych'
publicznych srodkow finansowych ("by zylo sie lepiej'),

Wczesniej to byly szacunki bez wiedzy o lokalizacji, funkcjonalnosci i standardzie stadionów oraz bez uwglednienia VAT.

Po decyzji o lokalizacji i wykonaniu projektów budowlanych zadnych korekt juz nie bylo. Tylko we Wroclawiu oferty z przetargu byly drozsze od wyceny - ale wykonawca który wygral przetarg zostal za opoznienia juz pogoniony z budowy i nowy realizuje to szybciej  i taniej.

Orliki
'budowane'
na rowniez powyzszej zasadzie 'kolesiostwa'

Nie zmienia to faktu ze stadiony i Orliki sa, a za PiS tysiecy Orlików by nie bylo. Sadzac po kompetencjach  glównej specjalistki PiS od stadionów (Jakubiak - ostatnio powiedziala ze stadiony sa ale w ogóle nie ma centrów pobytowych, podczas gdy katalog 21 centrów w Polsce juz kilka miesiecy temu byl zaakceptowy przez UEFA i trwa zacieta rywalizacja o goszczenie 7 reprezentacji), watpie czy PiS zdolal by zorganizowac budowe nawet samych stadionów na Euro.

- Polityka finansowa jak z komedii byla 'zielona', a teraz jest
'czerwona'
(vide opinie miedzynarodowych finansowych autorytetow o nadchodzacym
bankructwie Polski!)

Jeszcze gorsze opinie sa o innych krajach Europy, stad wysoka ocena polityki polskiej.

Przypomne ze pod koniec 2008 PiS proponowal - wzorem panstw Zachodu - zwieksze wydatków budzetu o 10 mld PLN w stosunku do planu, co wobec zrealizowanych ciec wydatków na 10 mld PLN, oznaczaloby zwiekszenie deficytu i dlugu publicznego o 20 mld PLN w stosunku do wykonania rzadu PO.

[...]

Liczba 44196 wypadków w 2009 byla najnizsza od 1988 :

http://dlakierowcow.policja.pl/download.php?s=15&id=54343

w 2010 w okresie styczen-listopad bylo natomiast 36526 wypadków a wiec zanosi sie na kolejny rekord :

"...W porównaniu z analogicznym okresem roku ubieglego nastapil spadek liczby wypadków (-10,4%), liczby osób zabitych (-11,4%) i rannych (-11,2%)"

http://dlakierowcow.policja.pl/download.php?s=15&id=67125

Anatol

Data: 2011-01-29 23:29:05
Autor: Janek Wlodak

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> schrieb im Newsbeitrag news:c66dc056-2d69-49d8-addb-eb43eebc5410y12g2000prf.googlegroups.com...
[...]

A ty jak juz masz taki debilny, faszytowski nick, to musisz zaraz tym lbem walic gdzie popadnie? A moze jest jakis inny powód twojej glupoty, mlotek?

Data: 2011-01-29 23:58:05
Autor: boukun
jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:c66dc056-2d69-49d8-addb-eb43eebc5410y12g2000prf.googlegroups.com...
[...]

Na pewno  nie, Lech Kaczynski ich namówil, zeby lecieli na leb na szyje do Smolenska z nim. Wariat pociagnal 96 osób za soba. Ale prawde powiedziawszy, to duchy pomordowanych w Katyniu nie zyczyly sobie politycznych spadkobierców ich katów, by skladali tam faryzeusze kwiaty...

boukun

Data: 2011-01-30 01:55:41
Autor: Grzegorz Z.
Bruner napisał:

kartofel twierdzi ze 3 osoby zginely przez Komorowskiego

Mam nadzieję że za to co powiedział prokurator wreszcie kurduplowi się do
dupy dobierze.

Data: 2011-01-29 17:22:06
Autor: Hans Kloss
On 30 Sty, 01:55, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Mam nadzieję że za to co powiedział prokurator wreszcie kurduplowi się do
dupy dobierze.
 Z JAKIEGO PARAGRAFU biedny matołku?
J-23

Data: 2011-01-30 02:29:59
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Ciebie mógłbym z Kodeksu Cywilnego jakby mi się chciało.

Zieeeew....

Dobranoc.

Data: 2011-01-29 17:34:19
Autor: Hans Kloss
jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod
On 30 Sty, 02:29, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Ciebie m g bym z Kodeksu Cywilnego jakby mi si chcia o.

Zieeeew....

Dobranoc.

Aaa.. to musiałbyś wpierw pozew złożyć.
J-23

Data: 2011-01-30 03:09:58
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Hans Kloss napisał:

>  Z JAKIEGO PARAGRAFU biedny matołku?
> J-23

Ciebie mógłbym z Kodeksu Cywilnego jakby mi się chciało.
Zieeeew....

a co mowi K.K.o obrazniu uczuc religijnych?

Poniewaz prawdopodobnie nie bedzie ci sie chcialo sprawdzic to wklejam:

    Kodeks Karny (wybór)

    Art. 196. Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie
przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania
obrzędów religijnych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
pozbawienia wolności do lat 2. Pod nickiem Grzegorz Z. zamiesciles 60,700 (results for Grzegorz Z.) postow przewaznie o tresci ktore mozna uznac za celowe obrazanie uczuc religijnych
innych osob.
A ile pod innymi nickami i to w swieci poza Polska? Ty wiesz i ja tez wiem:)

..a co mowi Kodeks Cywilny o poszywaniu ktore nagminnie uprawiasz?
Sprawdz sobie:

http://prawo.vagla.pl/node/6030

Tak ze GrzegorzuZ. uwazaj na zakrety:))

Data: 2011-01-30 14:13:27
Autor: Grzegorz Z.

Hans Kloss napisał:

[...]

Cały czas czekam na te moje "wyjątki" w kwestii likwidacji religii.

Tu masz linka z google:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b2aef70f28ff64c0

a teraz odpowiedz.

jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod