jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod

Data: 2011-01-30 01:55:41
Autor: Grzegorz Z.
jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod
Bruner napisał:

kartofel twierdzi ze 3 osoby zginely przez Komorowskiego

Mam nadzieję że za to co powiedział prokurator wreszcie kurduplowi się do
dupy dobierze.

Data: 2011-01-29 17:22:06
Autor: Hans Kloss
On 30 Sty, 01:55, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Mam nadzieję że za to co powiedział prokurator wreszcie kurduplowi się do
dupy dobierze.
 Z JAKIEGO PARAGRAFU biedny matołku?
J-23

Data: 2011-01-30 02:29:59
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Ciebie mógłbym z Kodeksu Cywilnego jakby mi się chciało.

Zieeeew....

Dobranoc.

Data: 2011-01-29 17:34:19
Autor: Hans Kloss
jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod
On 30 Sty, 02:29, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Ciebie m g bym z Kodeksu Cywilnego jakby mi si chcia o.

Zieeeew....

Dobranoc.

Aaa.. to musiałbyś wpierw pozew złożyć.
J-23

Data: 2011-01-30 03:09:58
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Hans Kloss napisał:

>  Z JAKIEGO PARAGRAFU biedny matołku?
> J-23

Ciebie mógłbym z Kodeksu Cywilnego jakby mi się chciało.
Zieeeew....

a co mowi K.K.o obrazniu uczuc religijnych?

Poniewaz prawdopodobnie nie bedzie ci sie chcialo sprawdzic to wklejam:

    Kodeks Karny (wybór)

    Art. 196. Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie
przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania
obrzędów religijnych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
pozbawienia wolności do lat 2. Pod nickiem Grzegorz Z. zamiesciles 60,700 (results for Grzegorz Z.) postow przewaznie o tresci ktore mozna uznac za celowe obrazanie uczuc religijnych
innych osob.
A ile pod innymi nickami i to w swieci poza Polska? Ty wiesz i ja tez wiem:)

..a co mowi Kodeks Cywilny o poszywaniu ktore nagminnie uprawiasz?
Sprawdz sobie:

http://prawo.vagla.pl/node/6030

Tak ze GrzegorzuZ. uwazaj na zakrety:))

Data: 2011-01-30 14:13:27
Autor: Grzegorz Z.

Hans Kloss napisał:

[...]

Cały czas czekam na te moje "wyjątki" w kwestii likwidacji religii.

Tu masz linka z google:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b2aef70f28ff64c0

a teraz odpowiedz.

jezeli ktos jeszcze nie wierzy ze ten gosc jest psychicznie chory to kolejny dowod