Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   j?zyk motocyklistów

j?zyk motocyklistów

Data: 2011-02-21 11:31:58
Autor: Monique89
j?zyk motocyklistów
Witam,

Chciałabym napisać pracę licencjacką na temat języka motocyklistów. Mogłabym Was, drodzy motocykliści, prosić o małą i bezbolesną pomoc?
Chciałabym się dowiedzieć jakimi określeniami, słowami, wyrażeniami się posługujecie, na zlotach, na spotkaniach itd. Albo na przykład jakieś znaki, gesty, których używacie podczas jazdy motocyklem.
Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc.

Dzięki i pozdrawiam:)

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-21 11:57:16
Autor: AZ
j??zyk motocyklist??w
On 2011-02-21, Monique89 <monia1353@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

Chciałabym napisać pracę licencjacką na temat języka motocyklistów. Mogłabym Was, drodzy motocykliści, prosić o małą i bezbolesną pomoc?
Chciałabym się dowiedzieć jakimi określeniami, słowami, wyrażeniami się posługujecie, na zlotach, na spotkaniach itd. Albo na przykład jakieś znaki, gesty, których używacie podczas jazdy motocyklem.
Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc.

To bardzo niecenzuralna moze wyjsc Ci ta praca.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-02-21 12:10:04
Autor: Monique89
j??zyk motocyklist??w
może być i niecenzuralna, ale za to ciekawa:)
co do zlotu, no to na razie za oknem zima:( a praca potrzebna jest do czerwca;/




--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-21 10:30:54
Autor: Odys
j??zyk motocyklist??w
On 21 Lut, 13:10, Monique89 <monia1353@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
mo e by i niecenzuralna, ale za to ciekawa:)
co do zlotu, no to na razie za oknem zima:( a praca potrzebna jest do
czerwca;/

--
Wys ano z czytnika cigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

to jedz na pierniki są w maju wiec załapiesz troszkę. języka :))

Odys
-- --
XLH 883 (Grupa Lublin)

Data: 2011-02-21 13:52:18
Autor: Marcin Gardeła
j??zyk motocyklist??w
Monique89 wrote:
może być i niecenzuralna, ale za to ciekawa:)
co do zlotu, no to na razie za oknem zima:( a praca potrzebna jest
do czerwca;/

No to pytaj, a my pomożemy. Przecież nie napiszemy ci pracy, nie?

--
Diobeu
VFR 800 '01
GT: Diobeu PL

Data: 2011-02-21 13:55:43
Autor: Don Pedro
j??zyk motocyklist??w
W dniu 2011-02-21 13:10, Monique89 pisze:
może być i niecenzuralna, ale za to ciekawa:)
co do zlotu, no to na razie za oknem zima:( a praca potrzebna jest do
czerwca;/

Za miesiąc masz na przykład TBSZ, jak by nie patrzeć zdecydowanie przed czerwcem.

--
DP

Data: 2011-02-21 12:46:03
Autor: Budyń
j?zyk motocyklistów
Użytkownik "Monique89" <monia1353@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:784b5f90b4f71b319326035358330d98$1grupy.scigacz.pl...
Chciałabym napisać pracę licencjacką na temat języka motocyklistów.

to sie musisz na zlota jakiegos wybrać... Zapoznawanie sie z językiem jakiegos motocyklisty nie wiem czy takie przyjemne bedzie (kwesita wprawy motocyklisty) - ale cóz - czego sie nie robi dla nauki :-)



b.

Data: 2011-02-21 12:53:34
Autor: J_K_K
j?zyk motocyklistów

Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijtj9q$8df$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Monique89" <monia1353@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:784b5f90b4f71b319326035358330d98$1grupy.scigacz.pl...
Chciałabym napisać pracę licencjacką na temat języka motocyklistów.

to sie musisz na zlota jakiegos wybrać...

I ankiety od razu zrobić ;-)

Pzdr

JKK

(a jakiś "słownik" to sobie krąży po sieci)

Data: 2011-03-05 10:30:32
Autor: Magic
j?zyk motocyklistów
J_K_K napisał(a):

Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijtj9q$8df$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Monique89" <monia1353@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:784b5f90b4f71b319326035358330d98$1grupy.scigacz.pl...
Chciałabym napisać pracę licencjacką na temat języka motocyklistów.

to sie musisz na zlota jakiegos wybrać...

I ankiety od razu zrobić ;-)


Raczej z 5 dyktafonów mp3 ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2011-03-05 12:01:48
Autor: J_K_K
j?zyk motocyklistów
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości news:iksvrr$b0b$2news.onet.pl...
I ankiety od razu zrobić ;-)


Raczej z 5 dyktafonów mp3 ...

Dyktafony do pracy załączy ;-) ?

Pzdr

JKK

Data: 2011-02-21 13:14:51
Autor: KJ Siła Słów
j?zyk motocyklistów
W dniu 2011-02-21 12:31, Monique89 pisze:
Witam,

Chciałabym napisać pracę licencjacką na temat języka motocyklistów.

sądząc po rezultacie google: słownik motocyklowy czas wyszukania 0,17 sekund około 18 tys wyników np.

http://www.kresowe.bractwo.motocyklowe.org/index.php?option=com_glossary&func=display&Itemid=65

to naprawde moze chodzic o "język" a nie o "slang".

KJ

Data: 2011-02-21 12:23:47
Autor: Lovtza
j?zyk motocyklistów
Data: 2011-02-22 15:06:11
Autor: Grzybol
j?zyk motocyklistów
Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
news:8ada33495b8b91b239500521da9a3678$1grupy.scigacz.pl...
http://www.kresowe.bractwo.motocyklowe.org/index.php?option=com_glossary&f
unc=display&Itemid=65 Można jeszcze tutaj poszukać:
http://www.scigacz.pl/Slownik,motocyklowy,leksykon,motoryzacyjny,dla,motoc
yklistow,12573.html  Pozdr,
Lovtza

Te Misiek. Ty już wiesz co...

--
Grzybol

Data: 2011-02-21 13:54:06
Autor: Paweł Andziak
j?zyk motocyklistów
W dniu 21.02.2011 12:31, Monique89 pisze:
Witam,

Chciałabym napisać pracę licencjacką na temat języka motocyklistów.
Mogłabym Was, drodzy motocykliści, prosić o małą i bezbolesną pomoc?
Chciałabym się dowiedzieć jakimi określeniami, słowami, wyrażeniami się
posługujecie, na zlotach, na spotkaniach itd. Albo na przykład jakieś
znaki, gesty, których używacie podczas jazdy motocyklem.
Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc.

Dzięki i pozdrawiam:)


Na maturę z polskiego przygotowałem pracę/prezentację "Analiza językowa
czasopism motoryzacyjnych" z naciskiem na czasopisma motocyklowe. Może
ktoś na grupie zechce użyczyć/oddać część swoich zbiorów - zawsze to
jakiś start.

--
ganda

Data: 2011-02-21 13:10:30
Autor: Monique89
j?zyk motocyklistów
no w sumie, też jakiś pomysł jest. Bo właśnie najgorszy w tym wszystkim jest brak książek:( dzięki za podpowiedź:)
dziękuje również za linki, co prawda sama wcześniej do nich dotarłam:) liczyłam w inwencję twórczą, a nie odtwórczą, ale doceniam wszystko:D



--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-21 14:33:12
Autor: KJ Siła Słów
j?zyk motocyklistów
W dniu 2011-02-21 14:10, Monique89 pisze:
no w sumie, też jakiś pomysł jest. Bo właśnie najgorszy w tym wszystkim
jest brak książek:( dzięki za podpowiedź:)
dziękuje również za linki, co prawda sama wcześniej do nich dotarłam:)
liczyłam w inwencję twórczą,

Nasz ścigacz nasz Pan!

Dialogi w części 2 są wzięte z życia motocyklistów, co do słowa.

http://siłasłów.pl/index2.php?id=9

KJ

Data: 2011-02-21 19:17:58
Autor: Michał V-R
j?zyk motocyklistów
W dniu 2011-02-21 17:40, Monique89 pisze:
no w sumie, też jakiś pomysł jest. Bo właśnie najgorszy w tym wszystkim
jest brak książek:( dzięki za podpowiedź:)
dziękuje również za linki, co prawda sama wcześniej do nich dotarłam:)
liczyłam w inwencję twórczą, a nie odtwórczą, ale doceniam wszystko:D

Piszac te prace, nie mozesz zapomniec o wrobelku :-)


--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-02-21 18:30:10
Autor: Monique89
j?zyk motocyklistów
Michał V-Rnapisal

W dniu 2011-02-21 17:40, Monique89 pisze:
no w sumie, też jakiś pomysł jest. Bo właśnie najgorszy w tym wszystkim
jest brak książek:( dzięki za podpowiedź:)
dziękuje również za linki, co prawda sama wcześniej do nich dotarłam:)
liczyłam w inwencję twórczą, a nie odtwórczą, ale doceniam wszystko:D

Piszac te prace, nie mozesz zapomniec o wrobelku :-)


"wróbelek" ? hmm... a co to takiego ??:]

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-21 19:39:56
Autor: Michał V-R
j?zyk motocyklistów
W dniu 2011-02-21 23:00, Monique89 pisze:


"wróbelek" ? hmm... a co to takiego ??:]

Ptaszek taki... http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Troll&v=80i


--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-02-22 10:06:04
Autor: Ditron
j?zyk motocyklistów
On 21 Lut, 14:10, Monique89 <monia1353@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

dzi kuje r wnie za linki, co prawda sama wcze niej do nich dotar am:)
liczy am w inwencj tw rcz , a nie odtw rcz , ale doceniam wszystko:D

nie poddawaj się tak łatwo, zobacz jaki odzew
poruszylas juz gro starych precli
i lejesz wodę na ich młyn
mysle ze jeszcze musisz troche pomeczyc a pomogą...
przecież od tego oni są, od tego są oni!

Data: 2011-02-22 19:14:52
Autor: Tytus
j?zyk motocyklistów

***"Ditron" nie poddawaj się tak łatwo, zobacz jaki odzew
poruszylas juz gro starych precli
i lejesz wodę na ich młyn
mysle ze jeszcze musisz troche pomeczyc a pomogą...
przecież od tego oni są, od tego są oni!


Pokaz dupe, pokaz dupe, pokaz dupe
--
         Tytus
żółta motorynka
  i malagutek

No i "parkinkkkkk sczeżoooony czynnnyny calom dobem"

Data: 2011-02-22 22:02:51
Autor: marider
j?zyk motocyklistów
W dniu 2011-02-22 19:14, Tytus pisze:

***"Ditron" nie poddawaj się tak łatwo, zobacz jaki odzew
poruszylas juz gro starych precli
i lejesz wodę na ich młyn
mysle ze jeszcze musisz troche pomeczyc a pomogą...
przecież od tego oni są, od tego są oni!

Pokaz dupe, pokaz dupe, pokaz dupe

Teraz sie wiszczy "wywal rycha" albo "zrob wiatraka" ;) Ale gole dupy tez sie zdarzaja. Hehehe....

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-02-21 22:00:54
Autor: 5
j?zyk motocyklistów
Interesujący temat, tylko nie jestem pewny czy do czerwca uda Ci się to ogarnąć tak żeby trzymało się kupy. Mimo to życzę powodzenia. --
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-22 23:36:37
Autor: All
j?zyk motocyklistów

"Monique89" w news:784b5f90b4f71b319326035358330d98$1grupy.scigacz.pl...
/.../

Chciałabym się dowiedzieć /.../
Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc.

Dzięki i pozdrawiam:)

.... się nie odmawia :).

http://www.wirall.net/sworam/slownik.html

Data: 2011-02-25 13:12:37
Autor: woohoo
j?zyk motocyklistów
W dniu 2011-02-21 12:31, Monique89 pisze:
Dzięki i pozdrawiam:)

Popychać zaganiaczem - pchać motocykl do stacji benzynowej.
Przetykać rurę/komin - czyścić układ wydechowy.
Ślinić dzyndzla - sprawdzać iskrę na świecy.


--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2011-02-25 22:01:21
Autor: Michał V-R
j?zyk motocyklistów
W dniu 2011-02-25 16:42, woohoo pisze:

Ślinić dzyndzla - sprawdzać iskrę na świecy.


o tego to ja nie znalem

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-02-25 22:36:46
Autor: J_K_K
j?zyk motocyklistów
Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości news:ik95be$osp$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-02-25 16:42, woohoo pisze:

Ślinić dzyndzla - sprawdzać iskrę na świecy.

o tego to ja nie znalem

Obstawiał bym raczej sprawdzenie wentyla ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-02-25 23:35:41
Autor: woohoo
j?zyk motocyklistów
W dniu 2011-02-25 18:31, Michał V-R pisze:
W dniu 2011-02-25 16:42, woohoo pisze:
Ślinić dzyndzla - sprawdzać iskrę na świecy.


o tego to ja nie znalem

Wymyślone na poczekaniu, bo czego to się nie robi dla kobiet. :P


--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2011-02-26 12:35:02
Autor: Michał V-R
j?zyk motocyklistów
W dniu 2011-02-26 03:05, woohoo pisze:

o tego to ja nie znalem

Wymyślone na poczekaniu, bo czego to się nie robi dla kobiet. :P

Racja, a moze jeszcze wezmie to doslownie :-D

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

j?zyk motocyklistów

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona

W dziale High-Tech

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Sport

W dziale Extreme

W dziale Motoryzacja

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

W dziale Kultura