jutro Traumon

Data: 2010-06-29 16:21:40
Autor: hatoma
jutro Traumon
ciekawe jaki debiut?dreszczyk emocji jest!!!

Data: 2010-06-29 16:51:50
Autor: Robert Wicik
jutro Traumon
Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000012cf.4c2a0174newsgate.onet.pl...
ciekawe jaki debiut?dreszczyk emocji jest!!!

mało liczny ten dreszczyk ;)

Data: 2010-06-30 09:11:06
Autor: Lech Dubrowski
jutro Traumon
O ktorej zaczynamy?

Leszek

Data: 2010-06-30 09:07:06
Autor: george
jutro Traumon
O ktorej zaczynamy?

Leszek

chyba od 9:00
symbol: TAURONPE

maks 5,14 przez 2 sekundy, reszta 5,05 jak narazie
george

Data: 2010-06-30 09:20:08
Autor: SERG
jutro Traumon
W dniu 2010-06-30 09:07, george___@vp.pl pisze:
[...]

Akcjonariat obywatelski:)

Kupili za 0,57 a sprzedają za 5,04 toż to przecież ponad 780 % zysku ;)

Data: 2010-06-30 09:46:57
Autor: Marcin P.
jutro Traumon
W XTB dopiero teraz notowania ruszyły :)

--
Marcin P.

Data: 2010-06-30 10:43:39
Autor: george
jutro Traumon
W XTB dopiero teraz notowania ruszyły :)

-- Marcin P.

zapomnieli dodać walor ? LOL.
Profesjonalnie..

george

Data: 2010-06-30 14:32:20
Autor: Marcin P.
jutro Traumon
W dniu 2010-06-30 10:43, george___@vp.pl pisze:
W XTB dopiero teraz notowania ruszyły :)

zapomnieli dodać walor ? LOL.
Profesjonalnie..

Nie, na wszelki wypadek wyłączyli wszystkie notowania :)

--
Marcin P.

Data: 2010-06-30 15:34:47
Autor: Lech Dubrowski
jutro Traumon
zapomnieli dodać walor ? LOL.
Profesjonalnie..

Nie bronie ich ale jako czlowiek obeznany z sieciami komputerowymi wiem, ze awaria sprzetu zdarza sie wlasnie wtedy kiedy jest najwiekszy ruch na laczu, ktore transmituje dane. Gdyby nie mozna bylo zalogowac sie do Sidomy to znaczyloby uszkodzenie serwera logowania klientow. Dzis chyba zawiodl serwer odpowiedzialny za odbior danych z WGPW.. Wymiana dysku to sekundy ale odtworzenie jego zawartosci z kopii zapasowej moze zajac duzo czasu

george

Data: 2010-06-30 15:32:03
Autor: george
jutro Traumon
> [...]

Nie bronie ich ale jako czlowiek obeznany z sieciami komputerowymi wiem, ze awaria sprzetu zdarza sie wlasnie wtedy kiedy jest najwiekszy ruch na laczu, ktore transmituje dane. Gdyby nie mozna bylo zalogowac sie do Sidomy to znaczyloby uszkodzenie serwera logowania klientow. Dzis chyba zawiodl serwer odpowiedzialny za odbior danych z WGPW.. Wymiana dysku to sekundy ale odtworzenie jego zawartosci z kopii zapasowej moze zajac duzo czasu

spoko, odniosłem błedne wrażenie że notowania były, tyle że bez Taurona.
To wzbudziło mój komentarz. Okazało sie że notowań nie było wcale i do tego jak widać trzeba sie przyzwyczaić.

george

Data: 2010-06-30 16:17:58
Autor: Lech Dubrowski
jutro Traumon
spoko, odniosłem błedne wrażenie że notowania były, tyle że bez Taurona.
To wzbudziło mój komentarz. Okazało sie że notowań nie było wcale i do tego
jak widać trzeba sie przyzwyczaić.

U mnie Sidoma stanela okolo 8:52, ruszyla 9:30. Potem nie wiem bo mnie nie bylo. W tej temperaturze najczesciej pada zasilanie systemu, a po takiej awarii trzeba na nowo pobrac dane z serwerow WGPW.

Leszek

PS 2 Czekam az TPE bedzie po 9 zl

george

--