jutro do W艂adka - kt贸r臋dy?

Data: 2012-08-10 19:56:55
Autor: P.B.
jutro do W艂adka - kt贸r臋dy?
On Fri, 10 Aug 2012 18:34:02 +0200, pwz <pwz@onet.eu> wrote:
sobie zapyta膰 BiSwK: kt贸r臋dy jecha膰 (wyjazd jutro wcze艣nie rano) z
DC do
W艂adys艂awowa? Chodzi mi o mo偶liwie szybki i mo偶liwie bezkorkowy
przejazd

Zdrowia 偶ycz臋. Tysi膮ce warszawian zrobi膮 to samo. Jak chcesz zobaczy膰 Ba艂tyk przed zmrokiem zr贸b tak: jed藕 jakimi艣 wioskami, unikaj A1 (korki na bramkach), unikaj zjazdu z S6 w Gdyni i DK6 Gdynia - Reda. DK6 ju偶 stoi, a ruch g臋stnieje.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-08-10 20:20:04
Autor: pwz
jutro do W艂adka - kt贸r臋dy?
W dniu 2012-08-10 19:56, P.B. pisze:
[...]

Czyli sugerujesz, 偶eby jednak wybra膰 stary, klasyczny wariant drogi, a nie autostradowy?
pwz

Data: 2012-08-10 21:05:31
Autor: P.B.
jutro do W艂adka - kt贸r臋dy?
On Fri, 10 Aug 2012 20:20:04 +0200, pwz <pwz@onet.eu> wrote:
Czyli sugerujesz, 偶eby jednak wybra膰 stary, klasyczny wariant
drogi, a
nie autostradowy?

Obawiam si臋, 偶e DK7 te偶 b臋dzie zapchana. Ja bym pojecha艂:

DK7 do P艂o艅ska
DK10 do Sierpca
Rypin - W膮brze藕no - Grudzi膮dz - Warlubie - Osiek - Sk贸rcz - Zblewo - Ko艣cierzyna - Wejherowo - Krokowa - W艂adys艂awowo.

Mam 艣wiadomo艣膰, 偶e wygl膮da to strasznie, ale lepiej tak ni偶 sta膰 sze艣膰 godzin w korku z Gdyni do W艂adka.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-08-11 19:02:07
Autor: pwz
jutro do W艂adka - kt贸r臋dy?
No szkoda, 偶e mnie przez Bornholm nie nakierowa艂e艣... Z palcem w nosie i ma艂ymi dzie膰mi z ty艂u spokojnie sobie w 6h dotoczy艂em si臋 'star膮' tras膮, tak jak PiteR radzi艂.
pwz