jutro do W艂adka - kt贸r臋dy?

Data: 2012-08-13 09:16:00
Autor: Chris
jutro do W艂adka - kt贸r臋dy?
pwz nabazgra艂(a):

Witam!
Wiem, 偶e by艂o na grupie ze sto razy. Wiem, co to jest Google i Targeo itp. Jednak warunki na drodze, w tym zw艂aszcza przejezdno艣膰

Poczytaj temat "nie jedz na hel"  :)

3 tyg. temu DC > Puck

Trasa na A1 potem ca艂y czas autostrad膮 do Gda艅ska na obwodni膰e potem Reda .. czas przejazdu z 4 postojami ok 7h
Na bramkach ZERO aut, najwi臋ksza strata czasowa to wyjazd z DC i stanie w 艁omiankach ok. 45 min i potem lekko obci膮偶ona obwodnica Gda艅ska i lekki korek w Redzie.

Tydzie艅  temu Puck > DC

Wyjazd z Pucka do Warszawy ... dwa postoje po drodze, jeden d艂u偶szy a drugi
taki na szybko rozprostowa膰 ko艣ci ...
Post贸j ok 1h w Redzie potem ju偶 w miar臋 lu偶no ... na bramkach pusto, 1
samoch贸d przed szlabanem.
Czas ca艂ej trasy 7h jad膮c A1

Jak dojedziesz daj zna膰 jak trasa bo ja jad臋 w nast臋pny poniedzia艂ek :)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

jutro do W艂adka - kt贸r臋dy?