jutro do Władka - którędy?

Data: 2012-08-10 20:47:01
Autor: PiteR
jutro do Władka - którędy?
na  ** p.m.s **  pwz pisze tak:

Bo sam raz jestem zdecydowany na "starą" trasę (DC-Płońsk-Ostróda-Elbląg-3Miasto itd.)

Od Małdyt (do Gdańska) zaczynają się już te dwa nowe pasy. Prawy pas ucieka z prędkościa 130km/h Czego chcieć więcej? ;)

Stare Babki, młode babki, Cedry Małe, plastikowe krowy, tego już nie ma tylko ekrany dźwiękochłonne. Południowa obwodnica Gdańska cudo, też but do dechy. Stara obwodnica to wiadomo.

Korki widziałem za Gdynią ale niezależnie od wariantu je napotkasz.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-08-10 20:54:49
Autor: pwz
jutro do Władka - którędy?
W dniu 2012-08-10 20:47, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  pwz pisze tak:

[...]

Dzięki, b. pomocne wskazówki - nie zwróciłem uwagi na te 2 pasma od Małdyt (a chyba nawet już od Miłomłyna!). Superowo. Jeszcze raz dzięxy :-)
pwz

Data: 2012-08-10 22:26:44
Autor: PiteR
jutro do Władka - którędy?
na  ** p.m.s **  pwz pisze tak:

jutro do Władka

to szerokości i sprawdź czy niczego nie zapomniałeś ;)

http://piterpro.private.pl/2012-08-02_1507-02.jpg

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-08-11 02:52:59
Autor: pwz
jutro do Władka - którędy?
W dniu 2012-08-10 22:26, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  pwz pisze tak:

jutro do Władka

to szerokości i sprawdź czy niczego nie zapomniałeś ;)

http://piterpro.private.pl/2012-08-02_1507-02.jpg

LOL!
pwz

jutro do Władka - którędy?