jutro mam urodziny, a tu taki prezent...

Data: 2010-09-07 13:52:20
Autor: awe
jutro mam urodziny, a tu taki prezent...
Zgadzam sie z tym tekstem w pelni
awe

Data: 2010-09-07 07:03:38
Autor: Marek
On 7 Wrz, 13:52, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Zgadzam sie z tym tekstem w pelni
awe

I co z tego wynika, ze sie zgadzasz ?
Ja tez sie zgadzam...

Data: 2010-09-07 16:55:02
Autor: awe
jutro mam urodziny, a tu taki prezent...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:fdbd71c6-4fdd-4747-a49f-15c83169990bm1g2000yqo.googlegroups.com...
On 7 Wrz, 13:52, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Zgadzam sie z tym tekstem w pelni
awe

I co z tego wynika, ze sie zgadzasz ?
Ja tez sie zgadzam...
-- -- -- -- -- -
z tego wynika ze obaj sie z tym tekstem zgadzamy. jest jeszcze kto?
awe

Data: 2010-09-07 15:22:09
Autor: apr..
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:fdbd71c6-4fdd-4747-a49f-15c83169990bm1g2000yqo.googlegroups.com...

> [...]
z tego wynika ze obaj sie z tym tekstem zgadzamy. jest jeszcze kto?
awe
jako prowodyr zamieszania tym bardziej się zgadzam, jest nas czech.

Data: 2010-09-07 20:29:34
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-07 17:22,  apr.. pisze:
[...]

Niestety, ja nie mogę. W ciemno nie popieram niczego. A tu autor pojechał ogólnikami jak niezadowolony szewc czy przekupka  na bazarze. Poza Kiszczakiem nie wymienił żadnego nazwiska. Tak małorolni ze wsi na której mieszkam wyrażają się o przyczynach swoich niepowodzeń - winni są mityczni ONI.

jutro mam urodziny, a tu taki prezent...