jutro rozstrzygnięcie?

Data: 2009-05-06 15:25:25
Autor: Fidelio
jutro rozstrzygnięcie?
Czy przełamiemy 1900? Jutro wyniki za I kwartał podaje PKO BP wiadomo że kurs tego banku ma znaczny wpływ na indeks...
Poza tym sporo ważnych danych z Eurolandu i USA, jeśli będą pozytywne to uważam, że wyjdziemy ponad 1900.

pozdrawiam

Data: 2009-05-06 15:29:18
Autor: Dars
jutro rozstrzygnięcie?
Poza tym sporo ważnych danych z Eurolandu i USA, jeśli będą pozytywne to uważam, że wyjdziemy ponad 1900.

pozdrawiam

bla bla bla jeśli bedzie pozytywnie to 1900
a negatywnie 1800pkt.
A moze napisz gdzie Twoim zdaniem pójdzie rynek.
Ja dzisiaj S na PKOBP własnie mi dali........

pzdr
Dars

Data: 2009-05-06 15:35:14
Autor: Dars
jutro rozstrzygnięcie?

Ja dzisiaj S na PKOBP własnie mi dali........

pzdr
Dars

No i jeszcze dobiłem FW20SSSSSSSSSSss

pzdr
DArs

Data: 2009-05-06 15:36:34
Autor: Dars
jutro rozstrzygnięcie?

[...]

I coś jeszcze w USA warto brac.....

SP500- SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs

pzdr

Dars

Data: 2009-05-06 15:38:27
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"Dars" <dars@poczta.onet.pl> wrote in message news:gts3os$p6r$1news.onet.pl...

[...]

ależ wyprzedzanie na zakręcie pod górkę we mgle...nie lepiej poczekać az sie rozjadą ?
:)
george

Data: 2009-05-06 15:40:17
Autor: Dars
jutro rozstrzygnięcie?

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gts40m$c6$1atlantis.news.neostrada.pl...

ależ wyprzedzanie na zakręcie pod górkę we mgle...nie lepiej poczekać az sie rozjadą ?
:)
george

Humerem jade :)

pzdr
Dars

Data: 2009-05-06 15:41:35
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"Dars" <dars@poczta.onet.pl> wrote in message news:gts3vr$pr2$1news.onet.pl...

[...]

tyle że oni walcem :)

Data: 2009-05-06 15:57:40
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

[...]

nie obawiasz sie że Goldman najpierw (za nie swoją kasę) rozjedzie shortów ?
george

Data: 2009-05-07 15:42:31
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

[...]

wyskoczyłeś czy czekasz ?
jesteśmy tak blisko że sobie chyba nie odmówią skasowania "szortów".

george

Data: 2009-05-07 16:02:06
Autor: sorden
jutro rozstrzygnięcie?
george wrote:

wyskoczyłeś czy czekasz ?
jesteśmy tak blisko że sobie chyba nie odmówią skasowania "szortów".

Poczekaj na stress test :)

--
in

Data: 2009-05-07 16:06:11
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"sorden" <sorden.spam@wp.pl> wrote in message news:gtuq7h$ujb$1mx1.internetia.pl...
george wrote:

wyskoczyłeś czy czekasz ?
jesteśmy tak blisko że sobie chyba nie odmówią skasowania "szortów".

Poczekaj na stress test :)

no ja czekam właśnie :)... nie chciałem dać się przejechać walcowi.
Podłączę sie jak się wyjaśni. Przecież nie spadnie / wzrośnie od razu 10% :).
Spoko.

george

Data: 2009-05-07 16:14:39
Autor: Fidelio
jutro rozstrzygnięcie?
no ja czekam właśnie :)... nie chciałem dać się przejechać walcowi.
Podłączę sie jak się wyjaśni. Przecież nie spadnie / wzrośnie od razu 10% :).
Spoko.

george

Dawno nie widziałem już takiego zjazdu, ciekawa sejsa się zrobiła w końcówce ;-)
Czyżby dali syngał do ogólnego odwrotu ;-)?

Data: 2009-05-07 16:18:49
Autor: sorden
jutro rozstrzygnięcie?
Fidelio wrote:

Dawno nie widziałem już takiego zjazdu, ciekawa sejsa się zrobiła w
końcówce ;-)
Czyżby dali syngał do ogólnego odwrotu ;-)?

Ksiazkowo odbili sie od 1900.

--
in

Data: 2009-05-07 16:23:47
Autor: Fidelio
jutro rozstrzygnięcie?
Użytkownik "sorden" <sorden.spam@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtur6t$esu$5mx1.internetia.pl...
Fidelio wrote:

Dawno nie widziałem już takiego zjazdu, ciekawa sejsa się zrobiła w
końcówce ;-)
Czyżby dali syngał do ogólnego odwrotu ;-)?

Ksiazkowo odbili sie od 1900.

I to jaaaaak!
Parzyło ich jak diabli! ;-)
Twardy ten sufit.

Data: 2009-05-07 16:14:48
Autor: sorden
jutro rozstrzygnięcie?
george wrote:

Przecież nie spadnie / wzrośnie od razu 10%
:).
Spoko.

Chyba :)

--
in

Data: 2009-05-07 16:15:53
Autor: sorden
jutro rozstrzygnięcie?
george wrote:

Podłączę sie jak się wyjaśni. Przecież nie spadnie / wzrośnie od razu 10%
:).
Spoko.

Na GPW i PLN juz panika :)

--
in

Data: 2009-05-07 19:23:57
Autor: Jeremiasz Kafelski
jutro rozstrzygnięcie?
sorden wrote:

george wrote:

Podłączę sie jak się wyjaśni. Przecież nie spadnie / wzrośnie od
razu 10%
:).
Spoko.

Na GPW i PLN juz panika :)
 żadna panika. waluty cisza, surowce cisza. A że arbitraż i zagranica se strzelają po dachu to nic nowego.
Jak przebija trend to będzie panika ;) na razie nawet jak sie zmieni trend ale spokojnie nie ma paniki. Ale jeśli jednak będzie jak przewidywałem miesiąc temu (w co sam juz nie wierzę) to będzie mokro.

Data: 2009-05-07 16:17:42
Autor: Dars
jutro rozstrzygnięcie?
wyskoczyłeś czy czekasz ?
jesteśmy tak blisko że sobie chyba nie odmówią skasowania "szortów".

george

Napisz jeden argument dlaczego mam wyskakiwac....
przeciez to nie S panikuje a L.
Obserwuje......

pzdr
Dars

Data: 2009-05-07 16:24:14
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"Dars" <dars@poczta.onet.pl> wrote in message news:gtuqhu$p0j$1news.onet.pl...
[...]

na moje oko z czysto "technicznego" punktu widzenia nie obstawiałbym ruchu, którego nie ma.
Tzn jest... ale narazie w wyobraźni. To kwestia pewnej ideologii... nie mam żadnych przesłanek fundamentalnych aby to poprzeć :). Juz tyle podeszli że aż kusi przejechaś sie po SL-ach...

george

Data: 2009-05-07 09:20:24
Autor: Moo
jutro rozstrzygnięcie?

"Dars" <dars@poczta.onet.pl> wrote in message news:gts3mb$orq$1news.onet.pl...

[...]

Moje wielkie gratulacje....A teraz szykuj kaske na uzupelnianie depozytu....-;)))))

Data: 2009-05-06 15:39:14
Autor: Fidelio
jutro rozstrzygnięcie?
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gts3b7$nsn$1news.onet.pl...
[...]

Pójdzie w kierunku wyznaczonym przez dane o których napisałem powyżej.
Takie właśnie jest moje zdanie :-)

Ja dzisiaj S na PKOBP własnie mi dali........

Powodzenia :-)

pzdr
Dars

Data: 2009-05-06 15:33:50
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:gts343$1do$1news.task.gda.pl...
[...]

wiem że teraz emocje ważniejsze, ale np taki BRE ma teraz c/z jakbyśmy byli w 2007 w szczycie hosssy...
george

Data: 2009-05-06 15:35:02
Autor: Jan Werbiński
jutro rozstrzygnięcie?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gts3o1$t0i$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Teraz???
A nie od ponad miesiąca?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-06 15:36:52
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gts47n$6gd$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

:). miesiąc temu nie znałem wyników z Q1...
george

Data: 2009-05-06 15:39:18
Autor: Jan Werbiński
jutro rozstrzygnięcie?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gts3to$4r$1atlantis.news.neostrada.pl...
Teraz???
A nie od ponad miesiąca?

:). miesiąc temu nie znałem wyników z Q1...
george

A ja miałem pecha, bo znałem.
;-)

Data: 2009-05-06 15:40:58
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gts4fl$6sj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

hue hue :) dobre.
i nie zauważyłeś jak sie bilans zmienił ?
Zysk netto to nie wszystko (nie zdziwiłem sie ze ich "nagrodzili").

george

Data: 2009-05-06 15:41:25
Autor: Fidelio
jutro rozstrzygnięcie?
[...]

Cały czas idzie do góry od momentu publikacji lepszych niż spodziewane wyników za I kw. 09.

Data: 2009-05-06 15:43:45
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:gts422$34m$1news.task.gda.pl...
[...]

akurat BRE to mi sie spodobało po tym skróceniu balanceshitu, ale C/Z ma juz nadmuchane przez te ostatnie wzrosty...

Data: 2009-05-06 15:46:46
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:gts4an$13o$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

no i jeszcze jedno. Wydaje mi sie ze w tej fazie "cyklu" wyłaniamy zwyciezców, którzy będą konsolidawać branże.
BRE wydaje sie że przez tę "hiperaktywność" ma szanse przetrwać, stąd aktualne C/Z może niekoniecznie mieć az takie znaczenie.

george

Data: 2009-05-06 21:11:58
Autor: Zbyszek
jutro rozstrzygnięcie?
Dnia 06-05-2009 o 15:25:25 Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

Czy przełamiemy 1900? Jutro wyniki za I kwartał podaje PKO BP wiadomo że  kurs tego banku ma znaczny wpływ na indeks...

a jakie to ma znaczenie w konekscie utraty kontroli przez SP po emisji  akcji.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-05-06 22:48:57
Autor: Fidelio
jutro rozstrzygnięcie?
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.utivl8xwokz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

A możesz wytłumaczyć dlaczego niby SP miałby utracić kontrolę w wyniku emisji skoro większość tej emisji ma być skierowana do podmiotów kontrolowanych przez SP czyli BGK?
Poza tym to nie wiadomo kiedy tak naprawdę do tej emisji dojdzie i czy w ogóle.

Data: 2009-05-07 19:26:52
Autor: Zbyszek
jutro rozstrzygnięcie?
Dnia 06-05-2009 o 22:48:57 Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

[...]

jasne to spekulacje. A co to podmiotow to skoro kupuja moga i sprzedawac w  razie potrzeby.

--
Pozdrawiam,
Z.

jutro rozstrzygnięcie?