jutro rozstrzygnięcie?

Data: 2009-05-06 15:33:50
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:gts343$1do$1news.task.gda.pl...
Czy przełamiemy 1900? Jutro wyniki za I kwartał podaje PKO BP wiadomo że kurs tego banku ma znaczny wpływ na indeks...
Poza tym sporo ważnych danych z Eurolandu i USA, jeśli będą pozytywne to uważam, że wyjdziemy ponad 1900.

wiem że teraz emocje ważniejsze, ale np taki BRE ma teraz c/z jakbyśmy byli w 2007 w szczycie hosssy...
george

Data: 2009-05-06 15:35:02
Autor: Jan Werbiński
jutro rozstrzygnięcie?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gts3o1$t0i$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Teraz???
A nie od ponad miesiąca?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-06 15:36:52
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gts47n$6gd$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

:). miesiąc temu nie znałem wyników z Q1...
george

Data: 2009-05-06 15:39:18
Autor: Jan Werbiński
jutro rozstrzygnięcie?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gts3to$4r$1atlantis.news.neostrada.pl...
Teraz???
A nie od ponad miesiąca?

:). miesiąc temu nie znałem wyników z Q1...
george

A ja miałem pecha, bo znałem.
;-)

Data: 2009-05-06 15:40:58
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gts4fl$6sj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

hue hue :) dobre.
i nie zauważyłeś jak sie bilans zmienił ?
Zysk netto to nie wszystko (nie zdziwiłem sie ze ich "nagrodzili").

george

Data: 2009-05-06 15:41:25
Autor: Fidelio
jutro rozstrzygnięcie?
[...]

Cały czas idzie do góry od momentu publikacji lepszych niż spodziewane wyników za I kw. 09.

Data: 2009-05-06 15:43:45
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:gts422$34m$1news.task.gda.pl...
[...]

akurat BRE to mi sie spodobało po tym skróceniu balanceshitu, ale C/Z ma juz nadmuchane przez te ostatnie wzrosty...

Data: 2009-05-06 15:46:46
Autor: george
jutro rozstrzygnięcie?

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:gts4an$13o$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

no i jeszcze jedno. Wydaje mi sie ze w tej fazie "cyklu" wyłaniamy zwyciezców, którzy będą konsolidawać branże.
BRE wydaje sie że przez tę "hiperaktywność" ma szanse przetrwać, stąd aktualne C/Z może niekoniecznie mieć az takie znaczenie.

george

jutro rozstrzygnięcie?