[kontrakcja] juz dzis

Data: 2010-03-03 10:11:19
Autor: domin
[kontrakcja] juz dzis
juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

Data: 2010-03-03 11:30:50
Autor: Catalyst
[kontrakcja] juz dzis

"domin" <domin@master.pl> wrote in message news:hml93j$5mg$1ns.master.pl...
juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

To będzie piękny finał... w ustach graczy niestety :)

Data: 2010-03-03 11:32:48
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
Catalyst wrote:
[...]

Czuję, że kolejny raz nas wydymaj± ... ale poczekam, bo chętnie bym odszczekał moje przeczucia ;)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-03 11:59:00
Autor: Catalyst
[kontrakcja] juz dzis

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hmldsd$nh3$1inews.gazeta.pl...
Czuję, że kolejny raz nas wydymaj± ... ale poczekam, bo chętnie bym odszczekał moje przeczucia ;)

Ja też :)

Data: 2010-03-03 11:59:50
Autor: Catalyst
[kontrakcja] juz dzis

"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> wrote in message news:hmlfdm$19$1inews.gazeta.pl...
Ja też :)

Jak nas znowu wydymaj± to x czeka na sprzedaż :)
Ps3 już mam, nie będzie rozterek na jak± platformę kupować gry :)

Data: 2010-03-03 11:56:05
Autor: SirMike
[kontrakcja] juz dzis
On 2010-03-03 10:11, domin wrote:
juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie
live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

Przez ostatnie parę dni miałem ogromne nadzieje, że się wyja¶ni.
Dzisiaj trochę zw±tpiłem ale poczekam na rozwój wydarzeń.

--
SirMike
http://dubscore.pl

Data: 2010-03-03 12:35:33
Autor: domin
[kontrakcja] juz dzis
SirMike pisze:
On 2010-03-03 10:11, domin wrote:
[...]

ja zas sadzilem, ze nie beda czekac do ostatniej min tylko odpowiedza wczesniej, przemawia przeze mnie polski pesymizm

Data: 2010-03-03 12:33:36
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
domin wrote:
juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie
live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

Słuchajcie :) A co będzie jak M$ w USA nie odpowie nic i zwyczajnie zignoruje problem - graczy w PL, akcję WeWantLive i oddział M$ Polska? Może tak być, prawda?

Przewiduję, że firma PR-owska, obsługuj±ca MS Polska, będzie musiała co¶ nam odpowiedzieć. Tylko jak odpowiedz± - PR-owy bełkot przekazany "niby" od M$ USA, który sami sobie opracuj±. Czy przekaż± może informację, że wprawdzie M$ w USA nie odpowiedział, ale oni przedstawi± jak sprawa wygl±da z wprowadzeniem live w PL za nich :)

Normalnie ta sytuacja coraz bardziej mi zaczyna przypominać MISIA ;)

Data: 2010-03-03 12:45:30
Autor: szczebel
[kontrakcja] juz dzis
Katanka napisał:

domin wrote:
[...]

Pisałem o tym na pocz±tku kontrakcji, a dokładnie że sprawa ta utknie gdzie¶
w hierarchii firmy i nic się nie zmieni. Ale je¶li będzie inaczej z
największ± przyjemno¶ci± Cię przeproszę Katanka :) I mam nadzieję że tak
będzie :)

--
szczebel

Data: 2010-03-03 13:36:13
Autor: Dysiek
[kontrakcja] juz dzis
[...]

A gdzie mozna szukac info na ten temat?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-03-03 14:00:27
Autor: Cezar
[kontrakcja] juz dzis
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hmlhec$7m2$1inews.gazeta.pl...
[...]

'Bardzo, ale to bardzo Was szanujemy. Nasza infrastruktura jest w coraz lepszym stanie, spodziewajcie się więc w najbliższych latach możliwo¶ci dostępu do Live. Zaraz po RPA, Zimbabwe i Afganistanie skupimy się na Polsce, jako kraju bardzo rozwojowym w północnej Afryce'

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2010-03-03 14:41:33
Autor: Piotr Gnyp
[kontrakcja] juz dzis
..::On Wed, 3 Mar 2010 12:33:36 +0100, in <hmlhec$7m2$1@inews.gazeta.pl>
..::Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
Normalnie ta sytuacja coraz bardziej mi zaczyna przypominać MISIA ;)

MoĹĽe jednak poczekajmy na koniec timera...

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
Little Tommy Daggett... would say such *beautiful* beautiful prayers, and then

Data: 2010-03-03 15:04:23
Autor: Paweł Tyll
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 03 Mar 2010 14:41:33 +0100, Piotr Gnyp  <toread@nospam.discordia.pl> wrote:
Normalnie ta sytuacja coraz bardziej mi zaczyna przypominać MISIA ;)
MoĹĽe jednak poczekajmy na koniec timera...
No poczekaliśmy. I co teraz? ;)

Data: 2010-03-03 15:08:18
Autor: Catalyst
[kontrakcja] juz dzis

"Piotr Gnyp" <toread@NOSPAM.discordia.pl> wrote in message news:dh5267-u3m.ln1discordia.pl...
MoĹĽe jednak poczekajmy na koniec timera...

Odezwał się tonizujący głos mądrości :D

Data: 2010-03-03 15:25:48
Autor: Moltisanti
[kontrakcja] juz dzis

Użytkownik "Katanka":

Słuchajcie :) A co będzie jak M$ w USA nie odpowie nic i zwyczajnie zignoruje problem - graczy w PL, akcję WeWantLive i oddział M$ Polska? Może tak być, prawda?

A co moze byc, o matko przeciez nikt z tego powodu sie nie pochlasta :)

Nie robcie z tego zaloby narodowej.

Ci ktorzy czuja sie pokrzywdzeni, nie moga spac z tego powodu i
traktuja to jako osobista zniewage posprzedaja
konsole i przesiada sie na PS3, inni bede musieli zyc z tym pientnem,
a cala reszta dalej bedzie grala na swoich zagranicznych kontach nawet
nie wiedzac o co chodzi.

M.

Data: 2010-03-03 15:13:52
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
domin wrote:
juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie
live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

Vir dzwonił do mnie przed chwil±, napisał tez co i jak na Poly. Cytuję:

"Ok, nowe info z linii frontu. Jest oczywiscie opoznienie - reka do gory, kto sie nie spodziewal. Opoznienie wynika, wedlug zapewnien przedstawicieli MS Polska, z roznicy czasu miedzy Polska a USA. Konkretnie, odpowiedz podobno ma przyleciec prosto z USA, a osoba za to odpowiedzialna jeszcze chyba spi w takim razie. Tak to wyglada oficjalnie podobno. Tylko dlaczego wiadomosc ma byc wyslana w ostatniej chwili, a nie zostala np. przekazana juz wczoraj do Edelmana/MS Polska, tego nie wiem."

No nic, w takim razie czekamy, skrzynke nasza mam otwarta, jak tylko gmail piknie ze cos przyszlo, dam cyne.

Data: 2010-03-03 17:58:15
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
[kontrakcja] juz dzis
Dnia 2010-03-03 15:13, Katanka napisał (a):

No nic, w takim razie czekamy, skrzynke nasza mam otwarta, jak tylko
gmail piknie ze cos przyszlo, dam cyne.

Katanka obiecał, że będzie info tymczasem na polygamii już jest. Wychodzi na to, że MS po raz kolejny uraczył graczy pijarowym bełkotem, z którego nic nie wynika. Co za sk*syny!

--
kiszony

Data: 2010-03-03 19:57:16
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
Daniel "kiszony" Kurman wrote:
[...]

Wkurwiłem się, a potem musiałem jechac do klienta. Ogólnie rzecz mówiąc walą nas w dupę i teraz się do tego przyznali. w najbliższych dniach robię egzekucję Xboxa ze sztucera lub dubeltówki i wrzucam filmik na YT.

Odpowiedź M$ przyszła po anglielsku prosto z USA. Wygląda jakby napisal to na kolanie w ciagu 15 minut. Najbardziej mnie wkurwiło to, że nie było podpisu. Tak się nie traktuje graczy.

Oto mail, ktory przyszedł.

"Xbox is very committed to the Polish market and is appreciative of the passion and excitement that our community of users show for our products, including Xbox LIVE. This year, 2010,  is going to be a historic year for Xbox and our aim is to bring to our Polish community of users the full and best interactive experiences possible on the Xbox 360. We currently finalizing our plans for the Polish market that we will become public at the forthcoming E3 consumer trade show, later in June.  Our Polish community of Xbox users should expect to hear more about how we will take the Xbox 360 experience to another level in Poland."

Data: 2010-03-03 20:29:11
Autor: Piotr Gnyp
[kontrakcja] juz dzis
..::On Wed, 3 Mar 2010 19:57:16 +0100, in <hmmbe8$e22$1@inews.gazeta.pl>
..::Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
w najbliĹĽszych dniach robiÄ™ egzekucjÄ™ Xboxa ze sztucera lub dubeltĂłwki i wrzucam filmik na YT.

zamiast niszczyć, lepiej oddaj jakimś dzieciakom z domu dziecka, albo
szpitalowi. to może mniej medialne, ale więcej pożytku będzie.

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"Człowiek jest linią rozpiętą między zwierzęciem i nadczłowiekiem - linią ponad

Data: 2010-03-03 21:29:28
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
<hmmbe8$e22$1@inews.gazeta.pl> .::Katanka <katanka24@interia.pl>
wrote:
[...]

Więcej pozytku dla M$? Kupię dla domu dziecka konsolę Sony, a Xboxa360 rozwalę.

Data: 2010-03-03 21:16:09
Autor: Paweł Tyll
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 03 Mar 2010 19:57:16 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
We currently finalizing our plans for the Polish market that we will  become public at the forthcoming E3 consumer trade show, later in June.
PrzecieĹĽ to kpina. To zdanie nawet nie jest poprawnie napisane. KtoĹ› to  posĹ‚aĹ‚ bez proof-readowania nawet. To moĹĽe przeszĹ‚o przez rÄ™ce sprzÄ…taczki  w USA, a nie przez najwyĹĽsze szczeble. Ĺ»art.

Data: 2010-03-03 16:05:24
Autor: dziki
juz dzis
On 3 Mar, 21:16, Paweł Tyll <p...@wytnij.75.pl> wrote:
On Wed, 03 Mar 2010 19:57:16 +0100, Katanka <katank...@interia.pl> wrote:
> We currently finalizing our plans for the Polish market that we will
> become public at the forthcoming E3 consumer trade show, later in June.

Przecież to kpina. To zdanie nawet nie jest poprawnie napisane. Kto¶ to
posłał bez proof-readowania nawet. To może przeszło przez ręce sprz±taczki
w USA, a nie przez najwyższe szczeble. Żart.

standardowa zagrywka - obiecac adwersarzowi gruszki na wierzbie i
liczyc na to, ze mu cisnienie troche opadnie i nie bedzie robil zlej
prasy rownolegle obok jedynej slusznej akcji "przeciw piratom". No
coz, udalo sie. Mozna odetchnac i rzucic kolejna scieme.
De facto teraz sie dla Was zaczyna chlopaki prawdziwa walka.
Powodzenia

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-03-03 21:25:49
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 03 Mar 2010 21:16:09 +0100, Paweł Tyll wrote:

[...]

My¶lę, że masz zbyt optymistyczne mniemanie o tzw. najwyższych szczeblach.
OdpowiedĽ, któr± dostali polscy gracze nie ¶wiadczy o tym kto j± pisał
tylko o tym, jak firma ich traktuje.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-03 23:15:58
Autor: Paweł Tyll
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 03 Mar 2010 21:25:49 +0100, MichaĹ‚ Gancarski  <michal@wiesz.co.z.tym.zrobic.gancarski.com> wrote:
MyĹ›lÄ™, ĹĽe masz zbyt optymistyczne mniemanie o tzw. najwyĹĽszych  szczeblach.
Odpowiedź, którą dostali polscy gracze nie świadczy o tym kto ją pisał
tylko o tym, jak firma ich traktuje.
Sugerujesz, ĹĽe najwyĹĽsze szczeble pozwoliĹ‚yby sobie na przesĹ‚anie  anonimowej kartki napisanej po angielskiemu? I ja nie mĂłwiÄ™, ĹĽe ĹĽart leĹĽy  po stronie wewantlive i ĹĽe ta odpowiedĹş to Ĺ›ciema, tylko ĹĽe M$ sobie kpi.

Data: 2010-03-04 00:24:54
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 03 Mar 2010 23:15:58 +0100, Paweł Tyll wrote:

On Wed, 03 Mar 2010 21:25:49 +0100, Michał Gancarski  <michal@wiesz.co.z.tym.zrobic.gancarski.com> wrote:
My¶lę, że masz zbyt optymistyczne mniemanie o tzw. najwyższych  szczeblach.
OdpowiedĽ, któr± dostali polscy gracze nie ¶wiadczy o tym kto j± pisał
tylko o tym, jak firma ich traktuje.
Sugerujesz, że najwyższe szczeble pozwoliłyby sobie na przesłanie  anonimowej kartki napisanej po angielskiemu?

My¶lę, że najwyższy szczebel wys±czył kolejnego drinka albo miał ważne
spotkanie, więc powiedział asystentowi "mamy problemy w jakim¶ malutkim
azjatyckim kraju, zrób z tym co¶, tu jest mail dyrektora odpowiedzialnego
za ten bantustan".

I ja nie mówię, że żart leży  po stronie wewantlive i że ta odpowiedĽ to ¶ciema, tylko że M$ sobie kpi.

I to mocno.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-04 14:30:47
Autor: kamil
[kontrakcja] juz dzis

"Paweł Tyll" <p@wytnij.75.pl> wrote in message news:op.u80c87wqdpn5qiofca...
On Wed, 03 Mar 2010 19:57:16 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
We currently finalizing our plans for the Polish market that we will become public at the forthcoming E3 consumer trade show, later in June.
Przecież to kpina. To zdanie nawet nie jest poprawnie napisane. Ktoś to posłał bez proof-readowania nawet. To może przeszło przez ręce sprzątaczki w USA, a nie przez najwyższe szczeble. Żart.

Kiedy Katance zaproponowalem kilka poprawek do postulatu napisanego na kolanie przez gimnazjaliste, zostalem olany. No to MS dostosowal sie do poziomu rozmowcy, ktory organizujac powazna akcje o zasiegu krajowym wali byki jak uczen podstawowki.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 15:15:33
Autor: Artur Bross
[kontrakcja] juz dzis
Jeszcze raz, bo pisałem wcześniej dlaczego w Polsce nie ma LIVE i szybko nie będzie.

Pomijając aspekt finansowy, który wygląda tak, że opłacenie jednej osoby w USA kosztuje więcej niż cały zysk z Waszych marnych kilku złotych za konto GOLD, chodzi zapewne o to, że MS nie może się dogadać z ludźmi, którzy w Polsce trzymają łapę na internecie...

PS3, oprócz swojej usługi PSN ma przeglądarkę internetową, dzięki której przynajmniej w teorii, ktoś zaglądnie na internet, a tam chcąc nie chcąc natknie się na BANER, który jest podstawą opłacalności netu.

Iksboks przeglądarki nie posiada, ich LIVE jest swojego rodzaju intranetem, zatem żaden z dostawców netu, nie zarobi na tym, że będziecie tego systemu używać.

Jako, że trudno się w tej sprawie dogadać, MS położyło na Polsce laskę.

Data: 2010-03-05 15:22:52
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Fri, 05 Mar 2010 15:15:33 +0100, Artur Bross wrote:

Jeszcze raz, bo pisałem wcze¶niej dlaczego w Polsce nie ma LIVE i szybko nie będzie.

Pomijaj±c aspekt finansowy, który wygl±da tak, że opłacenie jednej osoby w USA kosztuje więcej niż cały zysk z Waszych marnych kilku złotych za konto GOLD,

Liczby? Po co w ogóle dodatkowa osoba w USA?

chodzi zapewne o to, że MS nie może się dogadać z ludĽmi, którzy w Polsce trzymaj± łapę na internecie...

Tzn. z kim?

PS3, oprócz swojej usługi PSN ma przegl±darkę internetow±, dzięki której przynajmniej w teorii, kto¶ zagl±dnie na internet, a tam chc±c nie chc±c natknie się na BANER, który jest podstaw± opłacalno¶ci netu.

Czy masz na poparcie tej tezy jakie¶ dane? Czy ewentualnie możesz okre¶lić
na ile *dostawcy* (czy też "ludzie, którzy w Polsce trzymaj± łapę na
internecie", kimkolwiek s±) zarabiaj± na jakich¶ banerach, a na ile po
prostu dostęp do sieci umożliwiaj±c?

Iksboks przegl±darki nie posiada, ich LIVE jest swojego rodzaju intranetem, zatem żaden z dostawców netu, nie zarobi na tym, że będziecie tego systemu używać.

Dostawca internetu nie zarobi na ł±czach, które dostarczy Microsoftowi?
Inna sprawa, że polscy dostawcy internetu nie zarabiaj± też np. na tym, że
mogę sobie co¶ hostować na Media Temple. Czy w takim razie możesz wyja¶nić
mi dlaczego usługi takie jak Media Temple s± w Polsce dostępne? Według tego
co piszesz nie powinni być, bo przecież nie pozwalaj± zarobić "ludziom,
którzy w Polsce trzymaj± łapy na internecie".

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-05 16:37:53
Autor: gctechs
[kontrakcja] juz dzis
Dnia 05-03-2010 o 15:15:33 Artur Bross <adresmusibyc@vp.pl> napisał(a):

[...]

Nalezaloby wreszcie wyzbyc sie zasciankowego toku myslenia. M$ to nie jest
jakis maly przedsiebiorca, zeby liczyl co do grosza, czy mu sie oplaca, czy
nie. M$ to wielka korporacja, i dla nich liczy sie dalekosiezna strategia
"robienia rynku"/promocji/popularyzacji ich usług i produktów. Tak  naprawde,
na wprowadzeniu Live'a do Polski ani specjanie nie zyskaja, ani nie straca.
Nie jest to zadna wielka inwestycja, jak niektorzy probuja sugerowac.  Kwestie
techniczne kosztuja ich tyle co nic, jedyne co rzeczywiscie trzeba zrobic,
to podpisac stosowne umowy m.in. z wydawcami. Oraz oczywiscie naiwny jest  ten,
kto mysli, ze M$ dotychczas jakos specjalnie probowal kombinowac w  "polskiej
sprawie". Po prostu za jakis czas dodadza ten "blok panstw" i tyle. Poza  tym,
istotna kwestia jest to, ze w tym roku w kwietniu zostaje zatrzymane  wsparcie
dla pierwszego Xboxa i jego Live'a. To pozbawi te usluge wielu  wczesniejszych
ograniczen, wymogow wstecznej kompatybilnosci.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2010-03-05 16:58:08
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Fri, 05 Mar 2010 16:37:53 +0100, gctechs wrote:

[...]

W ogóle należałoby się zastanowić czy sensownie jest mówić o
"wprowadzaniu". Wystarczyłoby dopu¶cić polskie karty kredytowe, umożliwić
wpisanie polskich adresów i nie blokować ruchu, zakupów itp. pochodz±cych z
polskich IP.

Nie potrzeba żadnego "wprowadzania", należy po prostu przestać
uniemożliwiać.

[...]

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-03 19:44:24
Autor: Dawid Per
[kontrakcja] juz dzis

http://static3.blip.pl/user_generated/update_pictures/865743.jpg

Data: 2010-03-04 01:09:06
Autor: Piotr KUCHARSKI
[kontrakcja] juz dzis
Dawid Per <dape_news@gazeta.pl> wrote:
juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie
live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?
http://static3.blip.pl/user_generated/update_pictures/865743.jpg

Ĺšliczne. :)

p.

Data: 2010-03-03 20:45:28
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 03 Mar 2010 10:11:19 +0100, domin wrote:

juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

No i polecieli. Droga Kontrakcjo, czas na zmianę podej¶cia z ułańskiego na
systematyczne i zwrócenie uwagi na problem w inny sposób. S± instytucje, do
których należy słać np. informacje o notorycznej sprzedaży towaru
niezgodnego z opisem.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-03 22:17:22
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
domin wrote:
juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie
live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

WeWantLive - Polska jest w¶ciekła! Wywiad z Katank±
http://www.konsolowisko.pl/?t=item&id=1176

Data: 2010-03-04 02:44:22
Autor: Street Fighter
[kontrakcja] juz dzis
Użytkownik Katanka napisał:
domin wrote:
[...]

jak celebrities :D:D:D

Data: 2010-03-04 11:05:51
Autor: domin
[kontrakcja] juz dzis
Katanka pisze:
domin wrote:
[...]

wydymali polskich graczy a przede wszystkim tych ludzi, ktorzy spotkali sie z ms polska, pianotluki i zasrani klamcy, jedno i to samo mowia od kilku lat, tak jak powiedziales w wywiadzie oglosza natala i na tym sie skonczy

ms polska powinien sie wstydzic i dokladnie wyjasnic co ma oznaczac ta w sumie nic nie znaczaca odpowiedz

Data: 2010-03-04 11:30:49
Autor: Catalyst
[kontrakcja] juz dzis

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hmmjkt$g10$1inews.gazeta.pl...
domin wrote:
[...]

Nie wiem czemu ale to zdjęcie mi sie kojarzy z tymi, co s± przy artykułach w "Fakcie"
:D
http://img65.imageshack.us/i/z5842439xny9.jpg/

Data: 2010-03-09 07:52:27
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 03 Mar 2010 10:11:19 +0100, domin wrote:

juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

Wyborcza nawet co¶ wspomina:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7640506,Microsoft_kaze_czekac.html

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-09 19:33:44
Autor: Zdzicho
[kontrakcja] juz dzis
Hmm
Moze by cos do komosji europejskiej wyskropac jakas petycje z podpisami ?

Data: 2010-03-09 20:02:07
Autor: Artur Bross
[kontrakcja] juz dzis
Zdzicho pisze:
Hmm
Moze by cos do komosji europejskiej wyskropac jakas petycje z podpisami ?

Dam Wam dobr± radę, bo widzę, że kręcicie się w miejscu jak Żydzi...

Takie sprawy załatwia się na szczeblu lokalnym - nie globalnym. Przedstawię sytuację, a jej interpretację pozostawię Waszej inteligencji.

Dawno temu, w Szwecji firma TOYS´R´US otworzyła swój sklep. Zasady działania tego sklepu były żywcem przeniesione z USA do Europy: pracownicy mieli pozaszywane kieszenie, żeby nie kra¶ć, kazano im robić dziwne rzeczy, zabraniano wszystkiego.

Sytuacja trwała jaki¶ czas, bez większych zmian, kiedy to wła¶nie spodziewano się, że zmiany nast±pi± w USA. Nie zmieniło się nic. Wtedy Szwedzi postawili przed sklepami informatorów, którzy rozdawali klientom sklepów kartki z informacjami na temat traktowania personelu.

Sprawa stała się na tyle gło¶na, że trafiła do s±du. S±d orzekł, że działania Tojsów s± niezgodne z zasadami panuj±cymi na szwedzkim rynku pracy. Szefostwo w USA zostało zmuszone do zmiany swych niecnych działań, w innym wypadku zagrożono zamknięciem sklepów.

Cała sprawa trwała kilka tygodni. Dzisiaj wszyscy s± już zadowoleni. Amerykanie musieli zmiękn±ć.

Zamiast zastanawiać się co zrobić, polecam Wam powtórkę z rozrywki... i życzę powodzenia!

Data: 2010-03-09 22:19:57
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Tue, 9 Mar 2010 19:33:44 +0100, Zdzicho wrote:

Hmm
Moze by cos do komosji europejskiej wyskropac jakas petycje z podpisami ?

"Petycję"? Póki co mamy UOKiK. Istniej± narzędzia nacisku, z których można
skorzystać. Jak dla mnie:

http://www.uokik.gov.pl/zbiorowe_interesy_konsumentow.php

Kurczę, Katanka, zrobicie z tym co¶ w ramach Kontrakcji? Kontaktowali¶cie
się z jakimi¶ organizacjami konsumenckimi? Bo uwaga mediów jest zmienna i
kapry¶na.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-10 07:27:49
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
Michał Gancarski wrote:
[...]

W tej chwili nie moge powiedzieć szczegółów, ale będzie grubo! Id± równolegle nowe akcje o których niebawem będzie gło¶no.

Data: 2010-03-10 07:34:10
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
domin wrote:
juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie
live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

nie tylko w pl pisz± o tym ...

http://www.destructoid.com/hey-microsoft-poland-doesn-t-like-you-anymore-166323.phtml

http://www.maxconsole.net/content.php?38968-Microsoft-is-ignoring-Europe-this-time-officially

http://kotaku.com/5488926/microsoft-poland-is-pissed-off

Data: 2010-03-10 08:13:14
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 10 Mar 2010 07:34:10 +0100, Katanka wrote:

domin wrote:
[...]

"how many polacks does it take to get xbox live?"

Zobaczymy :-)

[...]

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-10 21:18:42
Autor: Zdzicho
[kontrakcja] juz dzis
tylko w pl pisz± o tym ...

http://www.destructoid.com/hey-microsoft-poland-doesn-t-like-you-anymore-166323.phtml

"But seriously, why the hell are they still buying MS products after 6 years?? "

kurcze i tego zazdroszcze zachodowi takiego podejscia - nie to nie  wybieram inny produkt i juz - nie wazna marka tylko produkt
My ciagle jednak lubujemy sie w etykietkach, markach itd

Data: 2010-03-11 07:08:06
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
Data: 2010-03-11 07:41:13
Autor: Artur Bross
[kontrakcja] juz dzis
Katanka pisze:
Katanka wrote:

[...]

Kolejny link:

http://www.bingegamer.net/2010/microsoft-has-forgotten-about-poland/

Bla, bla, bla...

Czy to, że pisali na zachodzie o kryzysie w Polsce, wyprowadziło Polskę z kryzysu?

To się samo nie zrobi. Zróbta co¶, bo inaczej tak szybko przestan± o tym pisać jak szybko zaczęli...

Data: 2010-03-11 08:08:31
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Thu, 11 Mar 2010 07:08:06 +0100, Katanka wrote:

Katanka wrote:

[...]

Katanka, pokaż zawiadomienie o wszczęciu postępowania przez UOKiK, to
będzie konkret. Kontrakcja ma wyraĽny problem komunikacyjny - otóż nie
wiadomo co tak naprawdę się u Was dzieje. S± jakie¶ krótkie notki z Blipa
ale nie ma bloga. Na stronie ci±gle licznik dla Microsoftu, stoj±cy na
zerze. Serwis wygl±da na opuszczony. Czego Wam brakuje? Ludzi? Pomysłu?
Przecież to się zaraz zmarnuje.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-11 08:36:27
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Thu, 11 Mar 2010 08:08:31 +0100, Michał Gancarski wrote:

 S± jakie¶ krótkie notki z Blipa

Z Twittera.

[...]

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-11 08:42:29
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
[...]

No i poszerzyć alkcję o GfWL, ostatecznie jest to element tej samej
polityki MS, której opiera sie Kontrakcja.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-15 12:59:54
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
domin wrote:

UOKIK jeszcze nie odpowiedział, ale Federacja Konsumentów juz tak:

Zdaniem Federacji Konsumentów informacja o niedostępno¶ci usługi Xbox live powinna zostać przedstawiona przed zakupem. Brak takiej informacji skutkuje tym, iż konsument może domniemywać, że dostaje towar pełnosprawny zgodnie z zał±czon± do sprzętu instrukcj± obsługi (którego jedn± z wła¶ciwo¶ci jest dostęp do usługi Xbox Live). Zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej niezgodno¶ć towaru to przydatno¶ć do celu, do jakiego towar jest zwykle używany, oraz posiadanie wła¶ciwo¶ci cechuj±cych towar tego rodzaju, przy czym usługo Live jest niew±tpliwie wła¶ciwo¶ci± konsoli, która j± cechuje, a która nie zostaje w jakikolwiek sposób przez dystrybutora/sprzedawcę zanegowana na żadnym etapie zakupu. W zwi±zku z powyższym można reklamować towar z tytułu niezgodno¶ci towaru z umow±, a ponieważ jest to wada, której usun±ć się nie da, należy mu się zwrot ceny za towar zapłaconej, przy czym to sprzedawca musi udowodnić, iż o fakcie nie posiadania przez konsolę omawianej wła¶ciwo¶ci, poinformował nas przed zakupem.

Federacja Konsumentów w pełni popiera działania akcji "We want live" w zakresie, w jakim ani producent ani dystrybutor ani sprzedawca nie informuje konsumenta na etapie zawierania umowy o braku jednej z elementarnych cech, ze względu na które konsument może zawrzeć umowę. Działanie takie wypełnia przesłanki wprowadzenia w bł±d przez zaniechanie, poprzez pominięcie istotnych informacji potrzebnych przeciętnemu konsumentowi do podjęcia decyzji dotycz±cej umowy, co może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotycz±cej umowy, której inaczej by nie podj±ł (art. 6 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym).

z poważaniem
Paweł Pikus
Federacja Konsumentów
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

Data: 2010-03-15 13:54:08
Autor: Piotr KUCHARSKI
[kontrakcja] juz dzis
Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
UOKIK jeszcze nie odpowiedział, ale Federacja Konsumentów juz tak:

[...]

Federacja Konsumentów w pełni popiera działania akcji "We want live" w zakresie, w jakim ani producent ani dystrybutor ani sprzedawca nie informuje konsumenta na etapie zawierania umowy o braku jednej z elementarnych cech, ze względu na które konsument może zawrzeć umowę. Działanie takie wypełnia przesłanki wprowadzenia w błąd przez zaniechanie, poprzez pominięcie istotnych informacji potrzebnych przeciętnemu konsumentowi do podjęcia decyzji dotyczącej umowy, co może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął (art. 6 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym).

I bardzo sensownie. Aż dziw, że 2-3 lata temu nikt do nich nie zgłosił.

Acz efekt może być tylko taki, że zaczną naklejać małą nalepkę, że w Polsce jeszcze nie jest dostępny... (jak w artykułach na Polygamii,
zresztą bardzo dobry pomysł).

p.

Data: 2010-03-16 08:26:30
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
Piotr KUCHARSKI wrote:

[...]
dotyczÄ…cej umowy, ktĂłrej inaczej by nie podjÄ…Ĺ‚ (art. 6 ustawy o
przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym).

I bardzo sensownie. AĹĽ dziw, ĹĽe 2-3 lata temu nikt do nich nie
zgłosił.

Acz efekt może być tylko taki, że zaczną naklejać małą nalepkę,
że w Polsce jeszcze nie jest dostępny... (jak w artykułach na
Polygamii, zresztą bardzo dobry pomysł).

FK odpowiedziało, że wystosuje oficjalne pismo do M$ Polska, UOKIK oraz jeśli zajdzie potrzeba do KE. Wystosuje też pismo i poda do publicznej wiadomości, którym każdy gracz chcący oddac Xboxa oraz niektóre gry w sklepach, będzie się mógł nim posłużyć. Jeśli MS niz tym nie zrobi, obiecali załozyć pozew zbiorowy, a tam już wchodzą w grę konkretne kwoty kary. Jutro wszystko ma byc gotowe. FK bardzo wspiera nasza akcję, a po otrzymaniu niemal 100 dowodów w których M$ delikatnie mowiąc mija się z prawdą sprzedając nam towar (zdjęcia ze skleprów, skany z prasy i instrukcji oraz bookletów, screeny reklam internetowych), postanowili działać szybko. To co im dostarczylismy przerosło ich najsmielsze oczekiwania. To są czyste dowody na walenie klientów od tylca ;)

skoro M$ nas olał, zobaczymy czy teraz oleje to.

Data: 2010-03-16 09:56:26
Autor: szczebel
[kontrakcja] juz dzis
Katanka napisał:

skoro M$ nas olał, zobaczymy czy teraz oleje to.

My¶lę że to może być trudna sytuacja dla M$. Z jednej strony PL wbrew
pozorom jest obecnie naprawdę  sporym rynkiem zbytu, a z drugiej strony
uginaj±c się pod naszymi ż±daniami (w formie jak± opisałe¶ powyżej), może
zostać stworzony tak zwany precedens prawotwórczy i w konsekwencji każde,
najmniejsze państwo będzie mogło ż±dać LIVE! - słusznie zreszt± :)

--
szczebel

Data: 2010-03-16 10:52:37
Autor: Mirek Ptak
[kontrakcja] juz dzis
Dnia 2010-03-16 09:56,  *szczebel* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Katanka napisał:

[...]

Słusznie, ale nie do końca - wystarczy, że będ± od pocz±tku informować o braku Live w danym kraju i po sprawie. Z drugiej strony, to jednak już chyba nie maj± takiej możliwo¶ci, bo XBoxa sprzedaj± chyba wszędzie (nie licz±c KRLD, Kuby i kilku innych).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-03-16 14:49:56
Autor: Paweł Tyll
[kontrakcja] juz dzis
On Tue, 16 Mar 2010 10:52:37 +0100, Mirek Ptak  <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:
SĹ‚usznie, ale nie do koĹ„ca - wystarczy, ĹĽe bÄ™dÄ… od poczÄ…tku informować o  braku Live w danym kraju i po sprawie. Z drugiej strony, to jednak juĹĽ  chyba nie majÄ… takiej moĹĽliwoĹ›ci, bo XBoxa sprzedajÄ… chyba wszÄ™dzie (nie  liczÄ…c KRLD, Kuby i kilku innych).
Nie pamiÄ™tam jaki byĹ‚ czas na odstÄ…pienie od umowy KS ze wzglÄ™du na  niezgodność towaru z umowÄ…, ale M$ siÄ™ opamiÄ™tać moĹĽe, jak zacznÄ… im  wracać stare klocki do sklepĂłw tylko po to, ĹĽeby dostać zwrot kasy i kupić  sobie nowego, z nowÄ… gwarancjÄ…. To szybko powinno zacząć być droĹĽsze od  wprowadzenia live, zwĹ‚aszcza w perspektywie wycofania siÄ™ marketĂłw ze  sprzedaĹĽy wybrakowanego produktu i przerzucenia siÄ™ na promocjÄ™ PS3. W  naprawienie instrukcji obsĹ‚ugi, pudeĹ‚ek, jak i samego interfejsu konsoli  tak, by nie wspominaĹ‚o ĹĽadne z nich o Live jakoĹ› nie wierzÄ™; zresztÄ…  byĹ‚oby to ksiÄ…ĹĽkowym pokazem jak wyglÄ…da wrzucenie pieniÄ™dzy do ubikacji i  pociÄ…gniÄ™cie za spĹ‚uczkÄ™. Na takÄ… rozrzutność nie stać nikogo ;)

Data: 2010-03-16 16:50:04
Autor: Piotr KUCHARSKI
[kontrakcja] juz dzis
[...]

Hihi, ładny scenariusz, trzeba go nakreślić do MS. :)

W naprawienie instrukcji obsĹ‚ugi, pudeĹ‚ek, jak i samego interfejsu konsoli  tak, by nie wspominaĹ‚o ĹĽadne z nich o Live jakoĹ› nie wierzÄ™; zresztÄ…

Wystarczyłaby naklejka na pudle: "XBOX Live nie działa w Polsce" :)

byĹ‚oby to ksiÄ…ĹĽkowym pokazem jak wyglÄ…da wrzucenie pieniÄ™dzy do ubikacji i  pociÄ…gniÄ™cie za spĹ‚uczkÄ™. Na takÄ… rozrzutność nie stać nikogo ;)

No trochę racji jest, ale różne rzeczy firmy robią... :)

Data: 2010-03-16 20:59:00
Autor: Marcin Gardeła
[kontrakcja] juz dzis
Katanka wrote:
[...]
grÄ™ konkretne kwoty kary. Jutro wszystko ma byc gotowe. FK bardzo
wspiera nasza akcjÄ™, a po otrzymaniu niemal 100 dowodĂłw w ktĂłrych
M$ delikatnie mowiÄ…c mija siÄ™ z prawdÄ… sprzedajÄ…c nam towar
(zdjęcia ze skleprów, skany z prasy i instrukcji oraz bookletów,
screeny reklam internetowych), postanowili działać szybko. To co im
dostarczylismy przerosło ich najsmielsze oczekiwania. To są czyste
dowody na walenie klientĂłw od tylca ;)

Pięknie, naprawdę super! Nie spodziewałem się takiego obrotu sprawy.

--
Diobeu
GT: Diobeu PL

Data: 2010-03-17 10:29:15
Autor: Street Fighter
[kontrakcja] juz dzis
Użytkownik Marcin Gardeła napisał:
Katanka wrote:
[...]

This is war hyhyhyhy ;)

Data: 2010-03-23 10:20:25
Autor: Piotr KUCHARSKI
[kontrakcja] juz dzis
[...]

Jest w Polsce w ogole instytucja pozwu zbiorowego?

p.

Data: 2010-03-23 12:15:33
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
Piotr KUCHARSKI wrote:
[...]
grÄ™ konkretne kwoty kary.

Jest w Polsce w ogole instytucja pozwu zbiorowego?

Ustawa jest podpisana, ma byc uchwalona w czerwcu 2010 r.

Data: 2010-03-23 21:40:04
Autor: Tomek Kańka
[kontrakcja] juz dzis
Katanka <katanka24@interia.pl> napisał(a)
Piotr KUCHARSKI wrote:
[...]

Nie wnikajÄ…c w meritum, to ustawy najpierw siÄ™ "uchwala" (Sejm + Senat),
a dopiero później podpisuje (Prezydent).

--
Tomek Kańka

[kontrakcja] juz dzis