[kontrakcja] juz dzis

Data: 2010-03-03 11:56:05
Autor: SirMike
[kontrakcja] juz dzis
On 2010-03-03 10:11, domin wrote:
juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie
live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

Przez ostatnie parę dni miałem ogromne nadzieje, że się wyjaśni.
Dzisiaj trochę zwątpiłem ale poczekam na rozwój wydarzeń.

--
SirMike
http://dubscore.pl

Data: 2010-03-03 12:35:33
Autor: domin
[kontrakcja] juz dzis
SirMike pisze:
On 2010-03-03 10:11, domin wrote:
[...]

ja zas sadzilem, ze nie beda czekac do ostatniej min tylko odpowiedza wczesniej, przemawia przeze mnie polski pesymizm

[kontrakcja] juz dzis