[kontrakcja] juz dzis

Data: 2010-03-03 15:13:52
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
domin wrote:
juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie
live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

Vir dzwonił do mnie przed chwil±, napisał tez co i jak na Poly. Cytuję:

"Ok, nowe info z linii frontu. Jest oczywiscie opoznienie - reka do gory, kto sie nie spodziewal. Opoznienie wynika, wedlug zapewnien przedstawicieli MS Polska, z roznicy czasu miedzy Polska a USA. Konkretnie, odpowiedz podobno ma przyleciec prosto z USA, a osoba za to odpowiedzialna jeszcze chyba spi w takim razie. Tak to wyglada oficjalnie podobno. Tylko dlaczego wiadomosc ma byc wyslana w ostatniej chwili, a nie zostala np. przekazana juz wczoraj do Edelmana/MS Polska, tego nie wiem."

No nic, w takim razie czekamy, skrzynke nasza mam otwarta, jak tylko gmail piknie ze cos przyszlo, dam cyne.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-03 17:58:15
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
[kontrakcja] juz dzis
Dnia 2010-03-03 15:13, Katanka napisał (a):

No nic, w takim razie czekamy, skrzynke nasza mam otwarta, jak tylko
gmail piknie ze cos przyszlo, dam cyne.

Katanka obiecał, że będzie info tymczasem na polygamii już jest. Wychodzi na to, że MS po raz kolejny uraczył graczy pijarowym bełkotem, z którego nic nie wynika. Co za sk*syny!

--
kiszony

Data: 2010-03-03 19:57:16
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
Daniel "kiszony" Kurman wrote:
[...]

Wkurwiłem się, a potem musiałem jechac do klienta. Ogólnie rzecz mówiąc walą nas w dupę i teraz się do tego przyznali. w najbliższych dniach robię egzekucję Xboxa ze sztucera lub dubeltówki i wrzucam filmik na YT.

Odpowiedź M$ przyszła po anglielsku prosto z USA. Wygląda jakby napisal to na kolanie w ciagu 15 minut. Najbardziej mnie wkurwiło to, że nie było podpisu. Tak się nie traktuje graczy.

Oto mail, ktory przyszedł.

"Xbox is very committed to the Polish market and is appreciative of the passion and excitement that our community of users show for our products, including Xbox LIVE. This year, 2010,  is going to be a historic year for Xbox and our aim is to bring to our Polish community of users the full and best interactive experiences possible on the Xbox 360. We currently finalizing our plans for the Polish market that we will become public at the forthcoming E3 consumer trade show, later in June.  Our Polish community of Xbox users should expect to hear more about how we will take the Xbox 360 experience to another level in Poland."

Data: 2010-03-03 20:29:11
Autor: Piotr Gnyp
[kontrakcja] juz dzis
..::On Wed, 3 Mar 2010 19:57:16 +0100, in <hmmbe8$e22$1@inews.gazeta.pl>
..::Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
w najbliĹĽszych dniach robiÄ™ egzekucjÄ™ Xboxa ze sztucera lub dubeltĂłwki i wrzucam filmik na YT.

zamiast niszczyć, lepiej oddaj jakimś dzieciakom z domu dziecka, albo
szpitalowi. to może mniej medialne, ale więcej pożytku będzie.

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"Człowiek jest linią rozpiętą między zwierzęciem i nadczłowiekiem - linią ponad

Data: 2010-03-03 21:29:28
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
wrote:
[...]

Więcej pozytku dla M$? Kupię dla domu dziecka konsolę Sony, a Xboxa360 rozwalę.

Data: 2010-03-03 21:16:09
Autor: Paweł Tyll
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 03 Mar 2010 19:57:16 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
We currently finalizing our plans for the Polish market that we will  become public at the forthcoming E3 consumer trade show, later in June.
PrzecieĹĽ to kpina. To zdanie nawet nie jest poprawnie napisane. KtoĹ› to  posĹ‚aĹ‚ bez proof-readowania nawet. To moĹĽe przeszĹ‚o przez rÄ™ce sprzÄ…taczki  w USA, a nie przez najwyĹĽsze szczeble. Ĺ»art.

Data: 2010-03-03 16:05:24
Autor: dziki
juz dzis
On 3 Mar, 21:16, Paweł Tyll <p...@wytnij.75.pl> wrote:
On Wed, 03 Mar 2010 19:57:16 +0100, Katanka <katank...@interia.pl> wrote:
> We currently finalizing our plans for the Polish market that we will
> become public at the forthcoming E3 consumer trade show, later in June.

Przecież to kpina. To zdanie nawet nie jest poprawnie napisane. Kto¶ to
posłał bez proof-readowania nawet. To może przeszło przez ręce sprz±taczki
w USA, a nie przez najwyższe szczeble. Żart.

standardowa zagrywka - obiecac adwersarzowi gruszki na wierzbie i
liczyc na to, ze mu cisnienie troche opadnie i nie bedzie robil zlej
prasy rownolegle obok jedynej slusznej akcji "przeciw piratom". No
coz, udalo sie. Mozna odetchnac i rzucic kolejna scieme.
De facto teraz sie dla Was zaczyna chlopaki prawdziwa walka.
Powodzenia

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-03-03 21:25:49
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 03 Mar 2010 21:16:09 +0100, Paweł Tyll wrote:

[...]

My¶lę, że masz zbyt optymistyczne mniemanie o tzw. najwyższych szczeblach.
OdpowiedĽ, któr± dostali polscy gracze nie ¶wiadczy o tym kto j± pisał
tylko o tym, jak firma ich traktuje.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-03 23:15:58
Autor: Paweł Tyll
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 03 Mar 2010 21:25:49 +0100, MichaĹ‚ Gancarski  <michal@wiesz.co.z.tym.zrobic.gancarski.com> wrote:
MyĹ›lÄ™, ĹĽe masz zbyt optymistyczne mniemanie o tzw. najwyĹĽszych  szczeblach.
Odpowiedź, którą dostali polscy gracze nie świadczy o tym kto ją pisał
tylko o tym, jak firma ich traktuje.
Sugerujesz, ĹĽe najwyĹĽsze szczeble pozwoliĹ‚yby sobie na przesĹ‚anie  anonimowej kartki napisanej po angielskiemu? I ja nie mĂłwiÄ™, ĹĽe ĹĽart leĹĽy  po stronie wewantlive i ĹĽe ta odpowiedĹş to Ĺ›ciema, tylko ĹĽe M$ sobie kpi.

Data: 2010-03-04 00:24:54
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Wed, 03 Mar 2010 23:15:58 +0100, Paweł Tyll wrote:

On Wed, 03 Mar 2010 21:25:49 +0100, Michał Gancarski  <michal@wiesz.co.z.tym.zrobic.gancarski.com> wrote:
My¶lę, że masz zbyt optymistyczne mniemanie o tzw. najwyższych  szczeblach.
OdpowiedĽ, któr± dostali polscy gracze nie ¶wiadczy o tym kto j± pisał
tylko o tym, jak firma ich traktuje.
Sugerujesz, że najwyższe szczeble pozwoliłyby sobie na przesłanie  anonimowej kartki napisanej po angielskiemu?

My¶lę, że najwyższy szczebel wys±czył kolejnego drinka albo miał ważne
spotkanie, więc powiedział asystentowi "mamy problemy w jakim¶ malutkim
azjatyckim kraju, zrób z tym co¶, tu jest mail dyrektora odpowiedzialnego
za ten bantustan".

I ja nie mówię, że żart leży  po stronie wewantlive i że ta odpowiedĽ to ¶ciema, tylko że M$ sobie kpi.

I to mocno.

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-04 14:30:47
Autor: kamil
[kontrakcja] juz dzis

"Paweł Tyll" <p@wytnij.75.pl> wrote in message news:op.u80c87wqdpn5qiofca...
On Wed, 03 Mar 2010 19:57:16 +0100, Katanka <katanka24@interia.pl> wrote:
We currently finalizing our plans for the Polish market that we will become public at the forthcoming E3 consumer trade show, later in June.
Przecież to kpina. To zdanie nawet nie jest poprawnie napisane. Ktoś to posłał bez proof-readowania nawet. To może przeszło przez ręce sprzątaczki w USA, a nie przez najwyższe szczeble. Żart.

Kiedy Katance zaproponowalem kilka poprawek do postulatu napisanego na kolanie przez gimnazjaliste, zostalem olany. No to MS dostosowal sie do poziomu rozmowcy, ktory organizujac powazna akcje o zasiegu krajowym wali byki jak uczen podstawowki.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-05 15:15:33
Autor: Artur Bross
[kontrakcja] juz dzis
Jeszcze raz, bo pisałem wcześniej dlaczego w Polsce nie ma LIVE i szybko nie będzie.

Pomijając aspekt finansowy, który wygląda tak, że opłacenie jednej osoby w USA kosztuje więcej niż cały zysk z Waszych marnych kilku złotych za konto GOLD, chodzi zapewne o to, że MS nie może się dogadać z ludźmi, którzy w Polsce trzymają łapę na internecie...

PS3, oprócz swojej usługi PSN ma przeglądarkę internetową, dzięki której przynajmniej w teorii, ktoś zaglądnie na internet, a tam chcąc nie chcąc natknie się na BANER, który jest podstawą opłacalności netu.

Iksboks przeglądarki nie posiada, ich LIVE jest swojego rodzaju intranetem, zatem żaden z dostawców netu, nie zarobi na tym, że będziecie tego systemu używać.

Jako, że trudno się w tej sprawie dogadać, MS położyło na Polsce laskę.

Data: 2010-03-05 15:22:52
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Fri, 05 Mar 2010 15:15:33 +0100, Artur Bross wrote:

Jeszcze raz, bo pisałem wcze¶niej dlaczego w Polsce nie ma LIVE i szybko nie będzie.

Pomijaj±c aspekt finansowy, który wygl±da tak, że opłacenie jednej osoby w USA kosztuje więcej niż cały zysk z Waszych marnych kilku złotych za konto GOLD,

Liczby? Po co w ogóle dodatkowa osoba w USA?

chodzi zapewne o to, że MS nie może się dogadać z ludĽmi, którzy w Polsce trzymaj± łapę na internecie...

Tzn. z kim?

PS3, oprócz swojej usługi PSN ma przegl±darkę internetow±, dzięki której przynajmniej w teorii, kto¶ zagl±dnie na internet, a tam chc±c nie chc±c natknie się na BANER, który jest podstaw± opłacalno¶ci netu.

Czy masz na poparcie tej tezy jakie¶ dane? Czy ewentualnie możesz okre¶lić
na ile *dostawcy* (czy też "ludzie, którzy w Polsce trzymaj± łapę na
internecie", kimkolwiek s±) zarabiaj± na jakich¶ banerach, a na ile po
prostu dostęp do sieci umożliwiaj±c?

Iksboks przegl±darki nie posiada, ich LIVE jest swojego rodzaju intranetem, zatem żaden z dostawców netu, nie zarobi na tym, że będziecie tego systemu używać.

Dostawca internetu nie zarobi na ł±czach, które dostarczy Microsoftowi?
Inna sprawa, że polscy dostawcy internetu nie zarabiaj± też np. na tym, że
mogę sobie co¶ hostować na Media Temple. Czy w takim razie możesz wyja¶nić
mi dlaczego usługi takie jak Media Temple s± w Polsce dostępne? Według tego
co piszesz nie powinni być, bo przecież nie pozwalaj± zarobić "ludziom,
którzy w Polsce trzymaj± łapy na internecie".

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-03-05 16:37:53
Autor: gctechs
[kontrakcja] juz dzis
Dnia 05-03-2010 o 15:15:33 Artur Bross <adresmusibyc@vp.pl> napisał(a):

[...]

Nalezaloby wreszcie wyzbyc sie zasciankowego toku myslenia. M$ to nie jest
jakis maly przedsiebiorca, zeby liczyl co do grosza, czy mu sie oplaca, czy
nie. M$ to wielka korporacja, i dla nich liczy sie dalekosiezna strategia
"robienia rynku"/promocji/popularyzacji ich usług i produktów. Tak  naprawde,
na wprowadzeniu Live'a do Polski ani specjanie nie zyskaja, ani nie straca.
Nie jest to zadna wielka inwestycja, jak niektorzy probuja sugerowac.  Kwestie
techniczne kosztuja ich tyle co nic, jedyne co rzeczywiscie trzeba zrobic,
to podpisac stosowne umowy m.in. z wydawcami. Oraz oczywiscie naiwny jest  ten,
kto mysli, ze M$ dotychczas jakos specjalnie probowal kombinowac w  "polskiej
sprawie". Po prostu za jakis czas dodadza ten "blok panstw" i tyle. Poza  tym,
istotna kwestia jest to, ze w tym roku w kwietniu zostaje zatrzymane  wsparcie
dla pierwszego Xboxa i jego Live'a. To pozbawi te usluge wielu  wczesniejszych
ograniczen, wymogow wstecznej kompatybilnosci.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2010-03-05 16:58:08
Autor: Michał Gancarski
[kontrakcja] juz dzis
On Fri, 05 Mar 2010 16:37:53 +0100, gctechs wrote:

[...]

W ogóle należałoby się zastanowić czy sensownie jest mówić o
"wprowadzaniu". Wystarczyłoby dopu¶cić polskie karty kredytowe, umożliwić
wpisanie polskich adresów i nie blokować ruchu, zakupów itp. pochodz±cych z
polskich IP.

Nie potrzeba żadnego "wprowadzania", należy po prostu przestać
uniemożliwiać.

[...]

--
Michał Gancarski