[kontrakcja] juz dzis

Data: 2010-03-03 22:17:22
Autor: Katanka
[kontrakcja] juz dzis
domin wrote:
juz za niecale 5h microsoft ma zajac oficjalne stanowisko w sprawie
live! poleca w ciula czy cos z tego bedzie, jak sadzicie?

WeWantLive - Polska jest wściekła! Wywiad z Katanką
http://www.konsolowisko.pl/?t=item&id=1176

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-04 02:44:22
Autor: Street Fighter
[kontrakcja] juz dzis
Użytkownik Katanka napisał:
domin wrote:
[...]

jak celebrities :D:D:D

Data: 2010-03-04 11:05:51
Autor: domin
[kontrakcja] juz dzis
Katanka pisze:
domin wrote:
[...]

wydymali polskich graczy a przede wszystkim tych ludzi, ktorzy spotkali sie z ms polska, pianotluki i zasrani klamcy, jedno i to samo mowia od kilku lat, tak jak powiedziales w wywiadzie oglosza natala i na tym sie skonczy

ms polska powinien sie wstydzic i dokladnie wyjasnic co ma oznaczac ta w sumie nic nie znaczaca odpowiedz

Data: 2010-03-04 11:30:49
Autor: Catalyst
[kontrakcja] juz dzis

"Katanka" <katanka24@interia.pl> wrote in message news:hmmjkt$g10$1inews.gazeta.pl...
domin wrote:
[...]

Nie wiem czemu ale to zdjęcie mi sie kojarzy z tymi, co są przy artykułach w "Fakcie"
:D
http://img65.imageshack.us/i/z5842439xny9.jpg/

[kontrakcja] juz dzis