już jesteś...życzę miłego pobytu w wiezieniu w warunkach jakie stworzył więźniom pański idol

Data: 2009-11-12 09:06:10
Autor: Mariusz Merta
już jesteś...życzę miłego pobytu w wiezieniu w warunkach jakie stworzył więźniom pański idol

z dodatkowymi atrakcjami typu strzelanie do więźniów przez okno
tudzieź torturowanie więźniów etc.
ale to chyba nie pomoże... np. Żemczużinie nie pomogło kiedy skatowano
ją w więzieniu kgb...
parafrzując pąnki z kapitalizmem...
komunizm to zaraza z którą trzeba walczyć...
Mariusz Merta

P.S.
dla mnie che to taki sam zbir jak np. franz kutchera...
mme

Data: 2009-11-12 11:21:39
Autor: Mariusz Merta
już jesteś...życzę miłego pobytu w wiezieni u w warunkach jakie stworzył więźniom pański idol

podobnie jak skrajny nacjonalizm, junty wojskowo-policyjno-mafijne,
neonazizm i faszyzm.
cytata z pewnego filmu...
"byli członkami najlepiej zorganizowanej mafii na świecie, byli
ubekami..."
no i czy pąnski tekst nie pasuje przypadkiem do rosji ?
Mariusz Merta

Data: 2009-11-12 20:33:50
Autor: Jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Tylko powiedz mi dlaczego dajesz wiarę kłamliwej propagandzie?? Jeszcze raz powtarzam - Che nie zamordował nikogo.

Data: 2009-11-12 12:08:42
Autor: Mariusz Merta
:-)))))))) :-))))))))))))))

Tylko powiedz mi dlaczego dajesz wiarę kłamliwej propagandzie?? Jeszcze
raz powtarzam - Che nie zamordował nikogo.

tylko proszę mi powiedzieć dlaczego pan daje wiarę kłamliwej
propagandzie... :-))))))

to był morderca i spotkał go taki sam koniec jakim traktował sporo
innych ludzi...
nie wiem czy warto o tym pisać ale są świadkowie którzy przeżyli i
widzieli np. jak pański idol zastrzelił 13-letniego chłopca...
a swoją drogą to on stworzył "raj przedgrobowy" na kubie...
ponawiam kolejny raz moją propozycję sfinansowania pańskiego wyjazdu
do stowrzonego przez w/w che raju...
właściwie to dlaczego pan siedzisz tutaj a nie na kobie czy w Korei
pólnocnej albo może w Wenezueli...

Mariusz Merta

Data: 2009-11-12 22:15:58
Autor: Jadrys
:-)))))))) :-))))))))))))))
Mariusz Merta pisze:
[...]

Ci świadkowie rodzą sie w komputerach CIA.. Dzięki m.in. Guevarze Kuba wyrwała sie z zaklętego kręgu nędzy i rozpaczy charakterystycznego dla wysp morza karaibskiego..
Siedzę tu w Polsce bo niebawem może będę potrzebny do ewakuowania Polskich kapitalistów/wyzyskiwaczy na Madagaskar.

Data: 2009-11-12 14:29:46
Autor: Mariusz Merta
:-DDDDDDDD

Ci świadkowie rodzą sie w komputerach CIA.. Dzięki m.in. Guevarze Kuba
wyrwała sie z zaklętego kręgu nędzy i rozpaczy charakterystycznego dla
wysp morza karaibskiego..
:-DDDDDDDDDDD
towarzyszu jadrysku tylko tak dalej a tzva wysiądzie przy pańskiej
"otwartości inaczej" na fakty
:-DDDDDDDDDDDDDDDD

Siedzę tu w Polsce bo niebawem może będę potrzebny do ewakuowania
Polskich kapitalistów/wyzyskiwaczy na Madagaskar.
:-DDDDDDDDDD

widzę, że marzy się panu stanowisko oberczekisty
albo komendanta La Cabany (ciekawe czy pan wie co to jest ?)
albo innego Dachau

moim zdaniem ma towarzysz niezłe kwalifikacje na sztubowego...
chęć do bicia wieźniów za przyzwoleniem i pomocą władzy państwowej
pawko morozow to betka przy panu
mme

Data: 2009-11-13 05:36:22
Autor: cirrus
:-)))))))) :-))))))))))))))
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdhtuo$2qk$1news.onet.pl...
Mariusz Merta pisze:
[...]

A fe antysemito- "żydzi na Madagaskar".

--
stevep

Data: 2009-11-13 20:14:35
Autor: jadrys
:-)))))))) :-))))))))))))))

Mariusz Merta pisze:

[...]

Wszelkiego rodzaju wyzyskiwacze na "Madagaskar" a nie Żydzi.. Raczej "antykapitalisto " mi mów..

Data: 2009-11-14 05:24:08
Autor: cirrus
:-)))))))) :-))))))))))))))
Mariusz Merta pisze:
[...]

Dla niepoznaki zmodernizowałeś hasło. :)

--
stevep

Data: 2009-11-14 08:40:35
Autor: Jadrys

Mariusz Merta pisze:

[...]

Nie mam nic przeciwko Żydom jako narodowi, a oszustów, hochsztaplerów czy złodziei potępiam bez względu na narodowość..

już jesteś...życzę miłego pobytu w wiezieniu w warunkach jakie stworzył więźniom pański idol