już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach

Data: 2020-02-25 11:37:15
Autor: Queequeg
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
japanizer@japanizer.org wrote:

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,25725611,sad-ukaral-go-grzywna-za-blokowanie-samochodu-jadacego-po-chodniku.html

Paywall.

W tym czasie pan Wojciech stał przed maską toyoty, blokując kobiecie wyjazd.

I za to powinien odpowiedzieć przed sądem. Ona za potrącenie i jazdę po chodniku, on za bezprawne uniemożliwienie korzystania z jej samochodu.

Data: 2020-02-25 12:40:47
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 25 Feb 2020 11:37:15 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

[...]

A co z obywatelskim zatrzymaniem? --
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-02-25 12:58:34
Autor: radekp@konto.pl
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Tue, 25 Feb 2020 12:40:47 +0100, w
<1iwwkoqjy6nl7.1pytf2ykltqlb.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>

Za wykroczenia?

Data: 2020-02-25 16:39:53
Autor: Jacek Maciejewski

napisał(-a):

[...]

A dlaczego nie? Jak ci ktoś chce zakosić jakiś drobiazg ze sklepu to nie
możesz go zatrzymać bo bekniesz za uniemożliwianie mu skorzystania z
wyjścia i z chodnika (by nomen omen dać chodu)?
Jak ktoś wsiada po pijaku do samochodu i zabierzesz mu kluczyk to też
bekniesz za uniemożliwianie?
Ostatnio był w telewizorze filmik jak to obsługa stacji benzynowej
uniemożliwiała odjazd bez zapłaty. I co, mają dostać za swoje bo
uniemożliwiali? A można argumentować że się nagrywało i wystarczyło dać
znać policji...
IMO facet ma szansę gdy się odwoła.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-02-25 09:31:49
Autor: sczygiel
W dniu wtorek, 25 lutego 2020 09:39:55 UTC-6 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]

możesz go zatrzymać bo bekniesz za uniemożliwianie mu skorzystania z
wyjścia i z chodnika (by nomen omen dać chodu)?

Bo to powoduje eskalacje.
Takie jest zwykle i prostolinijne wyjasnienie.
Ty mu zastawisz wyjscie, on cie dotknie, ty sie zaprzesz, on cie popchnie, ty go popchniesz, on ci przywali z piesci... I tak dalej...

IMO facet ma szansę gdy się odwoła.

Jakas tam szanse ma. Ale i tak spedzi nad tym stanowczo za duzo czasu.

A starczy aby takie wyslanie filmiku bylo skuteczne. Nagranie buraka nie eskaluje konfliktu (przynajmniej narazie w opinii sadu, bo moge sobie wyobrazic sytuacje ze burak sie oburzy ze sie go nagrywa i wyjdzie z auta sie poprzepychac).

Tyle ze policjanty sie nie staraja i nawet majac sprawe ktora sie rozwiazuje na stolku za biurkiem i mozna zaliczyc do statsow i tak sie tym nie zajmuja.
I to jest tutaj problemem.

Data: 2020-02-25 11:44:46
Autor: Przemek Jedrzejczak
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Niezła patologia ;-)

https://youtu.be/G4HumWjOyd0

Data: 2020-02-25 20:59:53
Autor: Budzik
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik Przemek Jedrzejczak przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

Niezła patologia ;-)

https://youtu.be/G4HumWjOyd0

W tym filmie rzeczywiscie jest troche patologii i troche smiechu jednoczesnie:
- autka cofajace szybko i niebezpiecznie po chodniku
- ludzie nie znajacy prawa i wykłucajacy sie o niefilnowanie
Ale dla mnie taka sama głupotą jest ktos kto w poczuciu obywatelskiego obowiązku probuje własnym ciałem zastawiac przejazd, utrudniac przejazd etc. nawet osobie łamiącej przepisy.
Mniej chamstwa, wiecej wyrozumiałosci z obu stron, prosze Pana!
Tak juz mam ze głupote nazywam głupotą - sorry. Taki klimat ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2020-02-25 22:39:22
Autor: Przemek Jedrzejczak
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
-- W tym filmie rzeczywiscie jest troche patologii i troche smiechu jednoczesnie:
- autka cofajace szybko i niebezpiecznie po chodniku

to sie kwalifikuje do odebrania PJ i skierowania na badania lekarskie

- ludzie nie znajacy prawa i wykłucajacy sie o niefilnowanie

ntg ale to zwykle dzbany :-)

-- Ale dla mnie taka sama głupotą jest ktos kto w poczuciu obywatelskiego obowiązku probuje własnym ciałem zastawiac przejazd, utrudniac przejazd etc. nawet osobie łamiącej przepisy.

awanturnik z tego programisty ot co :-) w innym linku jest ze babka mu przygadala zamiast spierdalac po cichu

-- Mniej chamstwa, wiecej wyrozumiałosci z obu stron, prosze Pana!
Tak juz mam ze głupote nazywam głupotą - sorry. Taki klimat ;-D

klimat rosyjski, stamtad przyszla moda na burakow chodnikowych

Data: 2020-02-26 11:59:51
Autor: Budzik
[...]

Mam wrażenie ze w swoim zacietrzewieniu nie słuchasz co do ciebie mowie i  dlatego probujesz mnie postawic po jednej ze stron.

BTW czy jak słyszysz ze ktos klnie na ulicy to probujesz go obywatelsko zatrzymac? Albo chociaz uwiecznic fakt wykroczenia i przesyłasz słuzbom?
A jak samemu ci sie zdarzy to robisz wtedy obywatelską samopodpierdolke?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2020-02-26 04:19:03
Autor: japanizer
On Wednesday, February 26, 2020 at 8:59:54 PM UTC+9, Budzik wrote:
> [...]

A jak samemu ci sie zdarzy to robisz wtedy obywatelską samopodpierdolke?

Jednak próba rozjechania przez auto, które nie miało się prawa tam znaleźć, człowieka stojącego w miejscu, w którym ma prawo stać, czyli na chodniku - to trochę inny ciężar gatunkowy niż przeklinacz.

Data: 2020-02-26 16:59:51
Autor: Budzik
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

[...]

Proba rozjechania - tak.
Ale przeciez obaj wiemy ze to były przepychanki a nie "proba rozjechania"...

Przewinieniem było złe parkowania a cała reszta to tylko efekt nakrecania sytuacji.

No i teraz pytanie co gorsze - przeklinanie czy złe parkowanie?
I czy mamy prawo ot tak sami to wartosciowac...?
No wiec? Podpierdalasz sie? ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2020-02-26 11:50:17
Autor: J.F.
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik "Przemek Jedrzejczak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:71e78ce8-eb38-4072-971d-0d29b2551511@googlegroups.com...
Niezła patologia ;-)
https://youtu.be/G4HumWjOyd0

A Shrek tak chwalil stoleczna kulture :-)

Tylko moment - w wiekszosci jesli nie wiecej, to widze jakies duze placyki, wrec zachecajace do parkowania, tylko ... wjazdu na nie nie ma ?
I "trzeba" przez przejscie ?

Specyfika terenowa Warszawy, czy wladza sobie wymyslila "wyrzucimy samochody, zlikwidujemy parkingi" ?

J.

Data: 2020-02-26 21:32:06
Autor: Shrek
juĹź moĹźna legalnie rozjeĹźdĹźać przQ1|Aç!ĄŮâsv÷Âvœ†‡gŠFœ
W dniu 26.02.2020 o 11:50, J.F. pisze:
[...]

Ale jazdy a nie parkowania:P

[...]

Ja tam widzę raczej chodziki.

jeśli chodzi co o to https://www.google.pl/maps/@52.2438326,21.0082882,3a,75y,8.96h,91.56t/data=!3m6!1e1!3m4!1suydSkBxwg4lU63aBEKZ-Bw!2e0!7i13312!8i6656

to obróć kamerkę w prawo - powinno się wyjaśnić - parking jest po drugiej stronie i zawsze są miejsca. Akurat tego dnia była jakaś impreza, ale problem jest powtarzalny. Tam jeżdzi elita do kościoła i musi podjechać pod bramę.
--
Shrek

Data: 2020-02-28 07:53:58
Autor: ąćęłńóśźż
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Oczywiście.
Przecież Oni mają swoje parkingi.

-- -- -
"wyrzucimy samochody, zlikwidujemy parkingi" ?

Data: 2020-02-25 15:59:53
Autor: Budzik
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

[...]

Sam jestem ciekaw...

Jak ktoś wsiada po pijaku do samochodu i zabierzesz mu kluczyk to
też bekniesz za uniemożliwianie?

A jezdzenie po pijaku to wykroczenie?

[...]

A kradziez paliwa to wykroczenie?

IMO facet ma szansę gdy się odwoła.

IMO przedstawiasz mało konsekwentna linie obrony...

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2020-02-25 08:06:09
Autor: japanizer
On Wednesday, February 26, 2020 at 12:59:59 AM UTC+9, Budzik wrote:
> [...]

> uniemożliwiała odjazd bez zapłaty. I co, mają dostać za swoje bo
> uniemożliwiali? A można argumentować że się nagrywało i wystarczyło

A rozjeżdżanie człowieka na chodniku w miejscu, gdzie nie mają prawa pojawić się samochody to...?

Data: 2020-02-25 17:59:54
Autor: Budzik
> [...]

> i wystarczyło dać znać policji...

A kradziez paliwa to wykroczenie?

A rozjeżdżanie człowieka na chodniku w miejscu, gdzie nie mają prawa

Please, nie zmieniaj tematu...
Masz zle zaparkowany samochód (czyli jakies błahe przewineinie w PoRD) i goscia ktory robi z siebie meczennika probujac własnym ciałem zablokować wyjazd tego samochodu.
Lekkie dotkniecie rozciaga do "potracenia".
Ty twierdzisz, ze wobec tego przewinienia przysługuje zatrzymanie obywatelskie i argumentujesz ze to taka sama sytuacja jak w przypadku kradziezy paliwa gdzie złodzieja łapiesz na gorącym uczynku...

No please, a gdzie tu sens, a gdzie finezja? ;-P

Data: 2020-02-25 17:31:18
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia 25 Feb 2020 15:59:53 GMT, Budzik napisał(a):

A jezdzenie po pijaku to wykroczenie?
A co, przestępstwo?
A kradziez paliwa to wykroczenie?
Do 500 zł chyba. Na pewno więcej do baku im nie weszło.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-02-25 17:59:53
Autor: Budzik
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

A jezdzenie po pijaku to wykroczenie?
A co, przestępstwo?

Z tego co pamietam, to przestepstwo.

A kradziez paliwa to wykroczenie?

Do 500 zł chyba. Na pewno więcej do baku im nie weszło.

No to nadal masz powód w postaci zwrotu ukradzionego mienia.
Do tego kradzieze paliwa ze stacji odbywaja sie na skradzione rejestracje wiec dodatkowo kwestia identyfikacji złodzieja.
Nijak nie da sie takich powodów znaleźc w przypadku osoby która odjezdza z miejsca w ktorym zle zaparkowała.

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2020-02-26 19:58:31
Autor: Poldek
W dniu 2020-02-25 o 16:59, Budzik pisze:
[...]

Poniżej 0,5 wykroczenie.

[...]

Bak paliwa kosztuje jakieś 230 zł. Wykroczenie.

Data: 2020-02-26 20:59:50
Autor: Budzik
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik Poldek pugilares@intgeria.eu ...

Jak ktoś wsiada po pijaku do samochodu i zabierzesz mu kluczyk to
też bekniesz za uniemożliwianie?

A jezdzenie po pijaku to wykroczenie?

Poniżej 0,5 wykroczenie.

Czyli jezdzenie delikatnie podchmielonym to wykroczenie.
Ale po pijaku to juz przestepstwo.

[...]

noz kur... okradli mnie bo własnie dzis zapłaciłem ponad pincet!

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2020-02-25 12:59:54
Autor: Budzik
[...]

Nakreciła film. Po co eskalować sytuacje?
Twierdzisz ze jak ktos idac ulicą zaklnie "ty chu..." to masz prawo go zatrzymywac?

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2020-02-25 05:11:10
Autor: japanizer
On Tuesday, February 25, 2020 at 10:00:04 PM UTC+9, Budzik wrote:
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

Twierdzisz ze jak ktos idac ulicą zaklnie "ty chu..." to masz prawo go zatrzymywac?

Raczej wyraz bezsilności:

  Już raz mało nie zostałem tam potrącony. Moja żona tak samo. Regularnie zgłaszam auta   zaparkowane w tym miejscu. A największa załamka to po reakcji policji - skoro wszystkie miejsca parkingowe są zajęte, to według policji można bezkarnie wjechać na trawnik, chodnik za słupkami, czy gdzie tam się podoba:

  Policjantka zauważyła, że wszystkie miejsca parkingowe są zajęte.

Data: 2020-02-25 14:57:06
Autor: yabba
W dniu 25-02-2020 o 14:11, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Trudno być potrąconym przez zaparkowane auta. Z opisu jego zachowań wynika, że wchodzi specjalnie pod wyjeżdżające/cofające samochody.

yabba

Data: 2020-02-25 06:33:06
Autor: japanizer
On Tuesday, February 25, 2020 at 10:57:13 PM UTC+9, yabba wrote:

>    zaparkowane w tym miejscu.
> Trudno być potrąconym przez zaparkowane auta. Z opisu jego zachowań wynika, że wchodzi specjalnie pod wyjeżdżające/cofające samochody.

....których wg. prawa tam nie powinno być, a państwowe służby poinformowane o tym fakcie zlewają to cieplejszym czy zimniejszym moczem.

Gdzieś był filmik, w którym jakiś baran przejechał autem przez stację metra. Może należałoby wszystkim tam obecnym pasażerom wlepić mandaty? (A obowiązkowo architektowi).

Data: 2020-02-25 17:22:30
Autor: yabba
W dniu 25-02-2020 o 15:33, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Kierowca usuwa ostrożnie i powoli samochód z chodnika, a ten człowiek to utrudnia. Po pierwsze brak logiki w jego działaniu, po drugie sam obiera kierunek kolizyjny. Z literalnego punktu widzenia samochód nie wymusił na nim pierwszeństwa, a ten człowiek swoim zachowaniem doprowadza do niebezpiecznej sytuacji.

Popatrz na odwrotną sytuację. Budują drogę, teren zamknięty, zakaz wstępu dla osób postronnych, a jacyś aktywiści przywiązują się do drzew. Według Ciebie operator koparki lub spychacza powinien spokojnie wykonywać swoją pracę, bo przecież tam nikogo według prawa nie powinno być.

Gdzieś był filmik, w którym jakiś baran przejechał autem przez stację metra. Może należałoby wszystkim tam obecnym pasażerom wlepić mandaty? (A obowiązkowo architektowi).

Za przebywanie na stacji metra nie, ale za rzucanie się z premedytacją pod koła samochodu, to tak.
Co do architekta, to nie rozumiem Twojego toku myślenia.

yabba

Data: 2020-02-25 17:04:22
Autor: japanizer
On Wednesday, February 26, 2020 at 1:22:49 AM UTC+9, yabba wrote:

Kierowca usuwa ostrożnie i powoli samochód z chodnika, a ten człowiek to utrudnia. Po pierwsze brak logiki w jego działaniu

Czekał na przyjazd policji, która w jego zamyśle powinna ukarać kierowcę, który nielegalnie wjechał na ogrodzony słupkami chodnik. Dlaczego jest to twoim zdaniem nielogiczne? Lubisz, jak auta jeżdżą po chodniku? Lubisz, jak cały chodnik jest upierdzielony plamami od oleju?

[...]

Trochę nietrafione porównanie. Ten człowiek ma prawo przebywać na chodniku; aktywiści na cudzej budowie - nie. Skoro według ciebie operator koparki nie powinien rozjeżdżać aktywisty, to dlaczego według ciebie rozjeżdżanie przechodniów według ciebie jest w porządku?

> [...]
Co do architekta, to nie rozumiem Twojego toku myślenia.

Na stację metra nie powinno być możliwe wjechanie autem. A przynajmniej nie dla każdego barana z ulicy.

Data: 2020-02-27 10:45:09
Autor: yabba
W dniu 26-02-2020 o 02:04, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nie lubię, dlatego nie zatrzymuję ich na siłę na chodniku.

[...]

Nie zrozumiałeś. Operator koparki na swojej budowie nie może zakopać nielegalnych aktywistów, tak samo jak pieszy na chodniku nie może zablokować nielegalnie zaparkowanego samochodu.

[...]

Już rozumiem. Czasem przestrzeń (jezdnia, chodnik) jest tak zaprojektowana, że nie wiadomo gdzie można jeździć, a gdzie już jest tylko ciąg pieszy.

yabba

Data: 2020-02-27 06:01:25
Autor: Zenek Kapelinder
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Może zakopać aktywistów z którymi się nie zgadza. Jemu nie wolno ich zakopać. Tak samo można zablokować samochód na chodniku ale nie wolno.

Data: 2020-02-25 18:41:12
Autor: kk
On 2020-02-25 17:22, yabba wrote:
[...]

Jakiego literalnego? Ty wiesz w ogóle co piszesz?

Facet stanął na drodze samochodu bo mógł. Nie musiał być logizny albo nielogiczny. Kierująca samochodem w ogóle nie ogarnęła sytuacji i na niego najechała. I teraz jest jak z Szydło, że zamiast kierowcy który nie zachował szczególnej ostrożności odpowiada kierowca, który tylko minimalnie przyczynił się do zdarzenia. Wypaczenie.

[...]

Ale, że pieszy stojącym piechtochodem potrącił samochód?

[...]

Na stacji metra?????????????????????????????????????????????

Co do architekta, to nie rozumiem Twojego toku myślenia.

To prosta sprawa jest. Gość (potencjalnie słusznie) wysyłał donosy na kierowców, które policja chciała ignorować i żeby się odczepił to skierowała sprawę do sądu. Zawsze tak postępują bo to ścierwo zwykłe jest.

Data: 2020-02-25 11:42:21
Autor: Przemek Jedrzejczak
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
https://www.youtube.com/channel/UCgS7hePul99bDcP7dkmNM2A

Ruscy mieli chamów mamy i my ;-)

Data: 2020-02-25 18:42:07
Autor: Budzik
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

[...]

Z tego co pisza to stanał nie dlatego ze mogł ale dlatego zeby celowo zatrzymac pojazd.
wiec nie tłumacz ze mozna sobie rekami machac do woli bo jak trafiłes w nos to juz nie mozesz do woli.

Rowniez z tego co pisza, to kierowczyni na nikogo nie najechała - cofajac dotkneła stojacego przechodnia (zapewne po to zeby argumentem siły wytłumaczyc mu zeby poszedł w swoja strone)
Nie mowie ze zrobiła madrze, ale tak to jest ze jak trafi debil na debila to trudno szukać mądrych efektów...

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2020-02-25 20:50:14
Autor: yabba
W dniu 25-02-2020 o 18:41, kk pisze:
On 2020-02-25 17:22, yabba wrote:
[...]

Wiem co piszę, a czy Ty wiesz co czytasz o tym zdarzeniu?

Z opisu samego "bohatera" wynika, że kierowca wycofywał samochodem z chodnika, a on sam podszedł z tyłu, żeby mu zagrodzić drogę i się "podłożyć" pod uderzenie.

[...]

W omawianym przypadku, to jednak pieszy nie stał, a specjalnie obrał kurs kolizyjny, żeby doprowadzić do zetknięcia z samochodem.

[...]

Wyobraź sobie sytuację: jedzie sobie samochód po peronie. Podbiega ktoś i staje mu przed maską. Samochód dotyka pieszego. Pieszy krzyczy, że wariat próbował go rozjechać.
Kierowca, nawet jadący w nieodpowiednim miejscu, nie powinien odpowiadać za samobójcze zapędy pieszych.

[...]

Ale co to ma wspólnego z architektem stacji metra?

Sam napisałeś, że gość wysyłał donosy "potencjalnie słusznie", a nie na pewno. Nie wiadomo jak na prawdę sytuacja wyglądała.
A co do donosów i samozwańczych szeryfów, to mój sąsiad dostał karną naklejkę na szybę samochodu za postój na własnym miejscu w parkingu podziemnym.

yabba

Data: 2020-02-25 21:43:32
Autor: kk
On 2020-02-25 20:50, yabba wrote:
[...]

Co brałeś?

Z opisu samego "bohatera" wynika, że kierowca wycofywał samochodem z chodnika, a on sam podszedł z tyłu, żeby mu zagrodzić drogę i się "podłożyć" pod uderzenie.

Nic takiego nie wynika. Dorabiasz ideologię. Kierowca wjechał w pieszego bo nie ogarnął sytuacji a nie dlatego, że mu wskoczył pod koła. Z filmu to wynika. Widać reakcję tej kobiety.

[...]

Masz filmik. Widać, że wchodzi i staje. Jeszcze raz, wchodzi bo może, taka jest funkcja chodnika. Jak ktoś chce po nim jeździć to przepuszcza pieszych.

[...]

Nie mogę, to absurdalne.

[...]

Nie omawiamy stacji metra.

Sam napisałeś, że gość wysyłał donosy "potencjalnie słusznie", a nie na pewno. Nie wiadomo jak na prawdę sytuacja wyglądała.

Mogły nie być słuszne. Tak czy siak, chciano go spławić a nie dawał się.

A co do donosów i samozwańczych szeryfów, to mój sąsiad dostał karną naklejkę na szybę samochodu za postój na własnym miejscu w parkingu podziemnym.

Dostał, hehe

Data: 2020-02-27 11:02:35
Autor: yabba
W dniu 25-02-2020 o 21:43, kk pisze:
On 2020-02-25 20:50, yabba wrote:
[...]

Może oglądamy różne filmy.

[...]

Na moim filmie samochód wolno cofa, a pieszy zaczyna iść w stronę samochodu i w ostatniej chwili jeszcze specjalnie skręca, żeby oprzeć się o samochód. Samobójca? Jeśli tak, to dlaczego kierowca ma odpowiadać za jego czyny?
Jeśli narwaniec, to mandat mu się należał za podjęcie działań prowadzących do niebezpiecznej sytuacji.

[...]

Kolega japanizer o niej wspomniał

Sam napisałeś, że gość wysyłał donosy "potencjalnie słusznie", a nie na pewno. Nie wiadomo jak na prawdę sytuacja wyglądała.

Mogły nie być słuszne. Tak czy siak, chciano go spławić a nie dawał się.

Jeśli nie słuszne, to co się dziwi, że nie jest traktowany poważnie przy hurtowej produkcji donosów.

A co do donosów i samozwańczych szeryfów, to mój sąsiad dostał karną naklejkę na szybę samochodu za postój na własnym miejscu w parkingu podziemnym.

Dostał, hehe

Proszę, podkręć jasność wypowiedzi.

yabba

Data: 2020-02-27 20:14:26
Autor: kk
On 2020-02-25 20:50, yabba wrote:
[...]

Dlatego, że na chodniku ma uważać na pieszych a nie piesi na niego.

Jeśli narwaniec, to mandat mu się należał za podjęcie działań prowadzących do niebezpiecznej sytuacji.

Kierowcy. Wjechał na chodnik i chciał ich przejechać.

[...]

To absurdalne jest.

[...]

Nie rozumiesz. Wiadomo, że są, tylko nie ma to znaczenia.

[...]

Do ręki? Polizać?

Data: 2020-02-27 21:47:29
Autor: yabba
On 2020-02-25 20:50, yabba wrote:
[...]

Nawet na pieszych, którzy sami chcą zrobić sobie krzywdę jak autor tego filmu?

Jeśli narwaniec, to mandat mu się należał za podjęcie działań prowadzących do niebezpiecznej sytuacji.

Kierowcy. Wjechał na chodnik i chciał ich przejechać.

Obejrzyj film jeszcze raz. Kierowca cofał w zupełnie innym kierunku niż znajdował się pieszy. To pieszy swoim postępowaniem chciał doprowadzić do kolizji z samochodem. A celowe doprowadzenie do kolizji jest jak widać karalne. Autor filmu sam przygotował materiał dowodowy przeciwko sobie.

[...]

Ma znaczenie. Jeśli wiadomo

[...]

A, o to Ci chodziło. Już wyjaśniam. Dostał naklejkę na szybę w znaczeniu, że ktoś mu nakleił na przednią szybę samochodu karną naklejkę za niewłaściwe parkowanie.

yabba

Data: 2020-02-27 22:30:19
Autor: kk
On 2020-02-27 21:47, yabba wrote:
[...]

Sam sobie? Skąd Ty takie brednie wymyślasz. Mógł co najwyżej chcieć by ktoś mu zrobił krzywdę. I dalej nie można go za to winić.

[...]

Najechał piechtochodem samochód na chodniku. Weź Ty się puknij. Mógł zablokować przejazd i nic ponadto.

[...]

Nie ma :-) To jedne zdarzenia a to inne. Zupełnie inne.

[...]

I to jest właśnie śmieszne, jakoby dostał.

Data: 2020-03-01 21:25:07
Autor: yabba
W dniu 27-02-2020 o 22:30, kk pisze:
On 2020-02-27 21:47, yabba wrote:
[...]

Tu masz rację. Nie można winić kierowcy, za kolizję spowodowaną przez pieszego.

[...]

Przyjrzyj się nagraniu. Do ostatniej chwili idzie w kierunku samochodu, specjalnie doprowadzając do "kolizji".
Nie stoi i nie blokuje wyjazdu (co też jest głupotą i wykroczeniem, za co dostał grzywnę), ale aktywnie stara się być potrącony.

[...]

Czy według Ciebie pisanie bezpodstawnych donosów jest w porządku?

Data: 2020-02-28 10:48:12
Autor: ąćęłńóśźż
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Może był na gazie?

-- -- -
ktoś mu nakleił na przednią szybę samochodu karną naklejkę za niewłaściwe parkowanie.

Data: 2020-03-01 21:25:53
Autor: yabba
juĹź moĹźna legalnie rozjeĹźdĹźać przQ1|Aç!ĄŮâsv÷Âvœ†‡gŠFœ
W dniu 28-02-2020 o 10:48, ąćęłńóśźż pisze:
Może był na gazie?

-- -- -
ktoś mu nakleił na przednią szybę samochodu karną naklejkę za niewłaściwe parkowanie.

Bardzo możliwe, że naklejający był "na gazie".

yabba

Data: 2020-02-25 15:52:28
Autor: Budzik
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik yabba a@a.pl ...

[...]

Dokładnie tak sam odczytałem te sytuacje.
Gośc chciał sie pokłócic i mu sie udało.

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2020-02-25 17:28:00
Autor: yabba
W dniu 25-02-2020 o 16:52, Budzik pisze:
Użytkownik yabba a@a.pl ...

[...]

Na youtubie swoje filmy mają tacy nawiedzeni. Kierowca, który ewidentnie poluje na popełniających błąd. Rowerzysta, który nie zna przepisów i wymaga dla siebie wolnego korytarza o szerokości 3 metrów. Oraz pieszy, który najpierw zwraca uwagę na niewłaściwe parkowanie, a potem specjalnie blokuje możliwość odjechania.

yabba

Data: 2020-02-25 06:42:32
Autor: sczygiel
W dniu wtorek, 25 lutego 2020 07:00:04 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

Twierdzisz ze jak ktos idac ulicą zaklnie "ty chu..." to masz prawo go zatrzymywac?

Bo moze ten ktos juz kiedys cos nagral, wyslal i nie wykryto sprawcy?
To tym razem postaral sie lepiej.

I w moich oczach on nie eskalowal, ma prawo stac na chodniku gdzie mu sie podoba.
To nie byl chodnik z miejscem do parkowania.
To babka na niego najechala. Nawet jesli sie przyjmie ze on eskalowal to ona eskalowala bardziej.

Jak ci ktos przez salon pojedzie to tez sie odsuniesz zeby nie eskalowac?

Co bysmy o sytuacji nie pisal se tutaj to sad pokazal jak dziala. Tam nie ma sprawiedliwosci i madrosci czy jakiegos pozycia spolecznego.
Jest egzekucja przepisow.

A policja nie ma pomagac tylko dokumentuje tych co przepisy lamia. Iw wali czy lamia bo przepis glupi czy dlatego ze tego wymaga sytuacja. Zamiast jednego maja dwu do statystyk.

A tu grupa sie bedzie pienic a w rzeczywiscosci nic sie nie zmieni.

BTW. Ta sprawa to jakas stara jest? Pamietam dobre 2-3 lata temu filmik ogladalem o takim czyms...

Data: 2020-02-25 15:52:28
Autor: Budzik
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

Twierdzisz ze jak ktos idac ulicą zaklnie "ty chu..." to masz prawo
go zatrzymywac?

Bo moze ten ktos juz kiedys cos nagral, wyslal i nie wykryto
sprawcy? To tym razem postaral sie lepiej.

A co mu tak zalezy?

[...]
Ba, mogł sie nawet połozyc na tym chodniku a potem mowic ze tylko sobie lezał... DAj spokoj, takie bajki to dla dzieci...

Jak ci ktos przez salon pojedzie to tez sie odsuniesz zeby nie
eskalowac?
Jak ktos przejedzie przez moj salon to ma flache! Za wyobraznie!

Co bysmy o sytuacji nie pisal se tutaj to sad pokazal jak dziala.
Tam nie ma sprawiedliwosci i madrosci czy jakiegos pozycia
spolecznego. Jest egzekucja przepisow.

IMO podszedł do sprawy wyjatkowo zyciowo.

A policja nie ma pomagac tylko dokumentuje tych co przepisy lamia.
Iw wali czy lamia bo przepis glupi czy dlatego ze tego wymaga
sytuacja. Zamiast jednego maja dwu do statystyk.
Ja uwazam, ze jednak ma przede wszystkim pomagac a nie bezmyslnei i literalnie stosowac kazdy przepis. Jeżeli uwazasz inaczej to po kazdym przeklenstwie wyslij na komende samopoddanie sie karze i zapłac mandat.

[...]

"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
ale zapomina o jej wieku."  Anthony Eden

Data: 2020-02-25 19:24:28
Autor: ąćęłńóśźż
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Mnie dokładnie w podobny sposób - wchodząc prosto przed przedni zderzak a później za tylny - zatrzymywał strażnik miejski gdy jechałem po chodniku (pod pracą, dzień jak co dzień 5/365) - w czasach, gdy straż miejska nie była uprawniona do zatrzymania pojazdu w ruchu (i nie było zakazu parkowania na chodniku).
BTW cholernie im przeszkadzałem w legitymowaniu babć tradycyjnie w tym miejscu od 30 lat handlujących pietruszką.

Data: 2020-02-27 11:24:46
Autor: sczygiel
W dniu wtorek, 25 lutego 2020 09:52:31 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

> sprawcy? To tym razem postaral sie lepiej.

A co mu tak zalezy?

Moze ostatnim razem ucierpial?
To akurat nieistotne. Zrobil co zrobil. Mial prawo i stac i nagrac. Czy mial prawo blokowac juz rozstrzygnal sad. Ale nie dowalili mu bezzasadnego zatrzymania obywatelskiego. W arcie tez o tym nic nie ma.

> mu sie podoba. To nie byl chodnik z miejscem do parkowania.
> To babka na niego najechala. Nawet jesli sie przyjmie ze on
> eskalowal to ona eskalowala bardziej. > Ba, mogł sie nawet połozyc na tym chodniku a potem mowic ze tylko sobie lezał... DAj spokoj, takie bajki to dla dzieci...

Ano mogl. My tu nie o bajkach a o realiach. Zrobicl co zrobil. Sad osadzil. Po co drazyc temat w tym aspekcie?

> Jak ci ktos przez salon pojedzie to tez sie odsuniesz zeby nie
> eskalowac? >
Jak ktos przejedzie przez moj salon to ma flache! Za wyobraznie!

Fajnie, ale raczej reprezentatywny statystycznie nie jestes. Albo nie chcesz zrozumiec sedna. W sensie braku czy potrzeby eskalacji w sytuacji kiedy cos sie dzieje.

> Co bysmy o sytuacji nie pisal se tutaj to sad pokazal jak dziala.
> Tam nie ma sprawiedliwosci i madrosci czy jakiegos pozycia
> spolecznego. Jest egzekucja przepisow.
> IMO podszedł do sprawy wyjatkowo zyciowo.

Jak widac sa inne opinie. I inne oczekiwania od sadow.
Co jest o tyle ciekawe ze mamy nieco przeciwstawne rezultaty. Raz ze pieszy ma byc swiety na pasach a drugie ze mozna go tykac zderzakiem na chodniku.

Nieco niekonsekwentne.

> [...]
Ja uwazam, ze jednak ma przede wszystkim pomagac a nie bezmyslnei i literalnie stosowac kazdy przepis. Jeżeli uwazasz inaczej to po kazdym przeklenstwie wyslij na komende samopoddanie sie karze i zapłac mandat.

To co uwazasz ty czy ja jest nieistotne w obliczu tego co oni uwazaja i robia.
A faktem jest to ze oni od pomagania nie sa. "Sluzba" zmienila sie w sciganie.

Data: 2020-02-27 20:59:48
Autor: Budzik
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

> sprawcy? To tym razem postaral sie lepiej.

A co mu tak zalezy?

Moze ostatnim razem ucierpial?

To akurat mozliwe. Takie cierpienie nazywa sie "bol dupy"

[...]

A nastapiło zatrzymanie obywatelskie?
Ale masz racje - sad słusznie imo orzekł ze wchodzenie celowo pod cofajacy pojazd podlega penalizacji! Brawo sad!
> [...]

Ano mogl. My tu nie o bajkach a o realiach. Zrobicl co zrobil. Sad
osadzil. Po co drazyc temat w tym aspekcie?
No nie wiem. A po co uczestniczysz w tej dyskusji?

> [...]

Fajnie, ale raczej reprezentatywny statystycznie nie jestes. Albo
nie chcesz zrozumiec sedna. W sensie braku czy potrzeby eskalacji w
Nic sie nie działo. Dopóki "ofiara" nie zaczeła bawic sie w szeryfa.

> [...]
> spolecznego. Jest egzekucja przepisow.
> IMO podszedł do sprawy wyjatkowo zyciowo.

Jak widac sa inne opinie. I inne oczekiwania od sadow.

Serio? Widac? Zbytnio reprezentatywny statystycznie to ty nie jestes...

Co jest o tyle ciekawe ze mamy nieco przeciwstawne rezultaty. Raz ze
pieszy ma byc swiety na pasach a drugie ze mozna go tykac zderzakiem
na chodniku. Nieco niekonsekwentne.

Tylko jezeli naciagnac sytuacje ze pieszy sobie spokojnie stał a kierowca go tyknał. Ale tu tak nie było - to pieszy dazył do tego zeby być tyknietym. Taki syndrom ofiary (losu...)

> [...]

To co uwazasz ty czy ja jest nieistotne w obliczu tego co oni
uwazaja i robia. A faktem jest to ze oni od pomagania nie sa.
Spotkałem sie w zyciu z dosłownie jedna sytuacja w której policja rzeczywiście mi pomogła. To rzeczywiście zdecydowanie za mało.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2020-02-28 09:27:08
Autor: sczygiel
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 15:00:04 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

To akurat mozliwe. Takie cierpienie nazywa sie "bol dupy"

Moze tak moze nie. Sensu roztrzasac jego pobudek nie warto.

> [...]
> bezzasadnego zatrzymania obywatelskiego. W arcie tez o tym nic nie
> ma. A nastapiło zatrzymanie obywatelskie?

No chyba na miejsce dotarla policja jak wszyscy zainteresowani tam byli. Wiec w praktyce tak. I to relatywnie kulturalnie. No, poza tykaniem go zderzakiem. To juz kulturalne bylo malo.

Ale masz racje - sad słusznie imo orzekł ze wchodzenie celowo pod cofajacy pojazd podlega penalizacji! Brawo sad!

No w sumie nie wiem co i jak mu tam dowalili. Info o tym malo. A mam wrazenie ze to bylo dawno.
> osadzil. Po co drazyc temat w tym aspekcie? > No nie wiem. A po co uczestniczysz w tej dyskusji?

Ja o aspekcie a ty o calej dyskusji. Takie gadanie newsowe... A niby slowo pisane mozna analizowac spokojniej i precyzyjniej...

> nie chcesz zrozumiec sedna. W sensie braku czy potrzeby eskalacji w
> sytuacji kiedy cos sie dzieje. > Nic sie nie działo. Dopóki "ofiara" nie zaczeła bawic sie w szeryfa.

I za szeryfowanie mu nic nie zrobili. A gostek wspomnial ze juz pare razy tam mial sytuacje kolizyjne wiec jednak sie dzialo.

Serio? Widac? Zbytnio reprezentatywny statystycznie to ty nie jestes...

W tym watku nie, ale ogolnie od sadu nie oczekuje sie slepego walenia wyrokow.
W tym przypadku to mogl byc wyrok z automatu. Obaczymy czy sie zmieni niebawem.

> [...]

Tylko jezeli naciagnac sytuacje ze pieszy sobie spokojnie stał a kierowca go tyknał. Ale tu tak nie było - to pieszy dazył do tego zeby być tyknietym. Taki syndrom ofiary (losu...)

No nie. Pieszy ma pierwszenstwo na chodniku. Bezwzgledne. Moze lazic, stac, lezec gdzie chce, ile chce i auto ma mu ustapic.

A ze zlosliwy jest to juz inna sprawa. Na to paragrafu nie ma. Wiec sie zdecyduj, wolisz aby te sprawe potraktowac miekko - "spolecznie" czy twardo - "przepisowo"?

I tu sie zgadzamy.

Data: 2020-02-28 18:59:46
Autor: Budzik
[...]

Zawsze jestem za tym zeby oceniac sprawy zdroworozsadkowo.
Jezeli pieszy włazi *celowo* pod koła to niezaleznie gdzie to robi - sam jest sobie winny.
Z drugiej strony jeżeli kierowca *celowo* potraci pieszego to nawet jezeli zrobi to na drodze, tam gdzie pieszemu nie wolno przechodzic, chocby na autostradzie to i tak musi poniesc kare.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2020-02-28 11:52:38
Autor: ąćęłńóśźż
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Szczęściarz!

-- -- -
jedna sytuacja w której policja rzeczywiście mi pomogła.

Data: 2020-02-29 11:30:20
Autor: Shrek
W dniu 27.02.2020 o 21:59, Budzik pisze:

[...]

I tak dużo. A w czym konkretnie ci pomogli? Bo mi to w sumie raz "pomogli" nie dając mandatu za niemanie świateł. A mogli zabic;)

--
Shrek

Data: 2020-02-29 17:59:45
Autor: Budzik
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Miałem intruza który chciał sobie pomieszkac w mieszkaniu ktore rodzice odziedziczyli po zmarłej babci.
Przyjezdzam a tam zamki wymienione, goscia w domu nie ma.
Przyjechali, uczestniczyli w interwencji slusarza, zobaczyli co w srodku i tyle.

Ale czy to duzo?  --
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2020-02-29 19:54:46
Autor: Shrek
W dniu 29.02.2020 o 18:59, Budzik pisze:

[...]

Bardzo. Teraz to by go bronili, że skoro wszedł w posiadanie, to teraz ty masz problem a on prawa. Kiedy to było?

--
Shrek

Data: 2020-03-01 01:00:00
Autor: Budzik
[...]

Hmm, 5-6 lat temu --
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko
wiedza jest niebezpieczna."  Frank Herbert

Data: 2020-03-01 21:26:43
Autor: Shrek
W dniu 01.03.2020 o 02:00, Budzik pisze:

Bardzo. Teraz to by go bronili, że skoro wszedł w posiadanie, to
teraz ty masz problem a on prawa. Kiedy to było?

Hmm, 5-6 lat temu

No to sporego farta miałeś.

--
Shrek

Data: 2020-02-25 18:49:25
Autor: kk

[...]

Taki mamy system prawny. Kwestia że pewnie sąd w ogóle sprawy nie badał.

Data: 2020-02-27 11:26:19
Autor: sczygiel
On 2020-02-25 15:42, sczygiel@gmail.com wrote:

> [...]
> Jest egzekucja przepisow.

Taki mamy system prawny. Kwestia że pewnie sąd w ogóle sprawy nie badał.

A to juz rzeczywiscie inna inszosc. Ale cos mi sie kolacze po glowie ze to stare jest. I juz sie powinno wyprocesowac do stanu stabilnego a nie byc jeszcze na etapie automatu sadowniczego.

Data: 2020-02-25 15:11:52
Autor: Mateusz Viste
2020-02-25 o 12:59 GMT, Budzik napisał:
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

Nakreciła film.

Nakręcił. Przy czym wartość tego filmu przed sądem może być dyskusyjna
- co zdaje się potwierdziły służby po przyjeździe na miejsce.

Po co eskalować sytuacje?

Raczej chodziło o to by upewnić się, że sytuację naocznie zaobserwuje i
odnotuje mundurowy/a.

Twierdzisz ze jak ktos idac ulicą zaklnie "ty chu..." to masz prawo
go zatrzymywac?

Sytuacja nie do końca porównywalna: w przypadku o którym wspominasz,
czyn ustaje niemal natychmiast, więc przydybanie delikwenta do przyjazdu
służb nie pozwoliłoby nikomu potwierdzić co miało miejsce.

Ja to się bardziej dziwię, że mu się w ogóle chciało z babą tak szarpać
- mogę się tylko domyślać, że to już jakiś przejaw desperacji.

Mateusz

Data: 2020-02-25 15:52:28
Autor: Budzik
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Użytkownik Mateusz Viste mateusz@xyz.invalid ...

Ja to się bardziej dziwię, że mu się w ogóle chciało z babą tak szarpać
- mogę się tylko domyślać, że to już jakiś przejaw desperacji.

Ja mysle ze to raczej taki charakter - mało to takich ludzi...
Ja rozumiem ze sa miejsca do parkowania etc i nei znam miejsca ale czy naprawde tak mu tam te samochody przeszkadzały?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2020-02-25 08:08:07
Autor: japanizer
On Wednesday, February 26, 2020 at 12:52:31 AM UTC+9, Budzik wrote:
> [...]

Ja rozumiem ze sa miejsca do parkowania etc i nei znam miejsca ale czy naprawde tak mu tam te samochody przeszkadzały?

A mogę zaparkować w twoim ogródku? Czy naprawdę będzie ci przeszkadzał mój samochód, z którego wycieka olej i zostawia plamy?

Data: 2020-02-25 17:59:54
Autor: Budzik
> [...]

A mogę zaparkować w twoim ogródku? Czy naprawdę będzie ci
przeszkadzał mój samochód, z którego wycieka olej i zostawia plamy?
Zaraz sie okaze ze to był tir z wystającymi widłami z ktorego wyciekał chlor...

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2020-02-25 17:07:15
Autor: japanizer
On Wednesday, February 26, 2020 at 2:59:55 AM UTC+9, Budzik wrote:

> przeszkadzał mój samochód, z którego wycieka olej i zostawia plamy? > Zaraz sie okaze ze to był tir z wystającymi widłami z ktorego wyciekał chlor...

Przejdź się po dowolnym chodniku, na którym wolno parkować. I napisz, czy podobają ci się plamy po oleju. Jak podobają, to wylej sobie przed domem parę litrów oleju, dla ozdoby.

Data: 2020-02-26 05:59:53
Autor: Budzik
[...]

Jest pincet rzeczy ktore przeszkadzaja mi bardziej.
Nie bede robił z siebie głupka wskakujac pod cofajacy pojazd tylko po to zeby pokazac jaki to kierowca zły a jaki ja poprawnie swietojebliwy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2020-02-25 22:56:53
Autor: Przemek Jedrzejczak
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
-- Nie bede robił z siebie głupka wskakujac pod cofajacy pojazd tylko po to
zeby pokazac jaki to kierowca zły a jaki ja poprawnie swietojebliwy.

zwlaszcza ze na nagraniu widac ze pojazd juz byl w ruchu wiec 200 mu sie nalezalo

Data: 2020-02-26 16:59:31
Autor: nadir
W dniu 26.02.2020 o 02:07, japanizer@japanizer.org pisze:

Przejdź się po dowolnym chodniku, na którym wolno parkować. I napisz,
czy podobają ci się plamy po oleju. Jak podobają, to wylej sobie
przed domem parę litrów oleju, dla ozdoby.

Czyli dorożka z obsrywającym koniem już jest OK, bo takie harce widziałem na rynku/chodniku w Krakowie.

Data: 2020-02-28 11:16:33
Autor: ąćęłńóśźż
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
To regulują miejscowe przepisy porządkowe.

-- -- -
Czyli dorożka z obsrywającym koniem już jest OK, bo takie harce widziałem na rynku/chodniku w Krakowie.

Data: 2020-02-28 15:34:15
Autor: nadir
W dniu 28.02.2020 o 11:16, ąćęłńóśźż pisze:
To regulują miejscowe przepisy porządkowe.

Ale tu chodzi nie o prawo tylko o estetykę.

Data: 2020-03-01 10:49:49
Autor: ąćęłńóśźż
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Teraz ludzie lubią ceglane mury, dziury w deskach podłogowych i widocznie końskie bobki na bruku.

-- -- -
chodzi nie o prawo tylko o estetykę.

Data: 2020-02-25 13:16:27
Autor: T.
[...]

Podobno tak nie można. Mógł zrobić zdjęcia i wysłać na Policję.
T.

Data: 2020-02-26 10:08:09
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-02-25 o 12:37, Queequeg pisze:
[...]

Z czego wywodzisz bezprawność?

--
Liwiusz

Data: 2020-02-26 10:54:41
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-02-26 o 10:08, Liwiusz pisze:

[...]

Z braku przepisu legalizującego blokowanie jej pojazdu.

Pozdrawiam

Data: 2020-02-26 02:05:18
Autor: japanizer
On Wednesday, February 26, 2020 at 7:00:37 PM UTC+9, RadoslawF wrote:

Z braku przepisu legalizującego blokowanie jej pojazdu.

A gdzie przepis legalizujący pisanie przez ciebie bzdur?

Data: 2020-02-27 02:41:34
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-02-26 o 11:05, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Jak na razie to ty udajesz kretyna i piszesz bzdury.
Główny dowód w tytule wątku.
No ale może to ja jednak czegoś nie doczytałem?
Podasz linka do informacji o rozjeżdżaniu przechodniów
na chodnikach?
Bo ten który podałeś jest o blokowaniu wyjazdu a nie rozjeżdżaniu.
Ale jak ktoś tak jak ty lubi pisać bzdury i nieprawdę to
potem to samo zarzuca innym.

Pozdrawiam

Data: 2020-02-26 21:43:10
Autor: japanizer
On Thursday, February 27, 2020 at 10:50:03 AM UTC+9, RadoslawF wrote:

Jak na razie to ty udajesz kretyna i piszesz bzdury.

Cyt.:

Z braku przepisu legalizującego blokowanie jej pojazdu.

To twoje słowa. Znalazłeś już przepis legalizujący zjedzenie śniadania, czy po raz kolejny złamałeś prawo?

Data: 2020-02-27 14:17:00
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-02-27 o 06:43, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

na chodnikach?  Czy dalej będziesz pisał nieprawdę?
A może znowu wytniesz to co napisałem i spytasz o legalizację
oddawania moczu?

Pozdrawiam

Data: 2020-02-28 10:53:43
Autor: ąćęłńóśźż
już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
Zmuszanie do określonego zachowania?
To już kk.

-- -- -