już nie Majewski a Smuda...

Data: 2009-09-07 08:59:22
Autor: Aman
już nie Majewski a Smuda...
PRZEGLĄD PRASY. Franciszek Smuda może zostać nowym szkoleniowcem reprezentacji Polski. PZPN szykuje go na następcę Leo Beenhakkera, który w przypadku środowej porażki ze Słowenią straci pracę - czytamy w "Przeglądzie Sportowym".
 Według gazety w piłkarskiej centrali powstał już scenariusz na wypadek niepowodzenia w Mariborze. W chwili, gdy stracimy matematyczne szanse na awans, Beenhakker zostanie zwolniony, a jego miejsce zajmie Smuda. Możliwe jest nawet, że Holender sam zrezygnuje z pracy z kadrą po porażce ze Słowenią.

Smuda, który pracuje obecnie w Zagłębiu Lubin był już kandydatem na selekcjonera w 2000 roku, ale ostatecznie posadę tę objął Jerzy Engel. Teraz "Franz" jest podobno bezkonkurencyjny. Akceptują go kibice, piłkarze, dziennikarze, a przede wszystkim działacze PZPN.

http://www.sport.pl/sport/1,65025,7008431,Smuda_zastapi_Beenhakkera_.html

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-09-07 07:52:08
Autor: Przemek Budzyński
już nie Majewski a Smuda...
Aman <amann@gazeta.pl> napisał(a):
 Możliwe jest nawet, że Holender sam zrezygnuje z pracy z kadrą po porażce ze Słowenią.

już widzę, jak rezygnuje z odszkodowania za zwolnienie.....

Data: 2009-09-07 10:05:53
Autor: Cavallino
już nie Majewski a Smuda...
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h82e38$6j5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie.
Jego poczynania przynajmniej od roku zmierzają do jednego - chce dostać odszkodowanie i już się dłużej z nami nie męczyć.

Data: 2009-09-07 10:52:04
Autor: diego_maradona
już nie Majewski a Smuda...
Cavallino pisze:
Dokładnie.
Jego poczynania przynajmniej od roku zmierzają do jednego - chce dostać
odszkodowanie i już się dłużej z nami nie męczyć.

Ściągnięcie Obraniaka to dla mnie niczym prowokacja. Najlepiej niech
wystawi Sosina w ataku ze Słowenią.

Data: 2009-09-07 10:56:48
Autor: Cavallino
już nie Majewski a Smuda...
Użytkownik "diego_maradona" <g.lebek@wasko.pl_cut_thisssss> napisał w wiadomości news:h82ho0$9ae$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino pisze:
Dokładnie.
Jego poczynania przynajmniej od roku zmierzają do jednego - chce dostać
odszkodowanie i już się dłużej z nami nie męczyć.

Ściągnięcie Obraniaka to dla mnie niczym prowokacja.

Dla mnie również, plus bezczelny sabotaż.
Dziadek gra nam na nosie.

Data: 2009-09-07 10:00:04
Autor: Andrzej Zbierzchowski
już nie Majewski a Smuda...
Aman pisze:
[ciach!]

Czas na konkluzję: Jesli po takim komunikacie repra zagra piach i przegra to będzie dowód niezbity na to, że chłopaki chcą zwolnić Beenhakkera dlatego jak gonić, to rozgonić w diabły wszystkich a nie tylko selekcjonera.
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2009-09-07 09:11:35
Autor: Przemek Budzyński
już nie Majewski a Smuda...
Andrzej Zbierzchowski <a_zbierzchowski@op.pl> napisał(a):
Aman pisze:
[ciach!]

Czas na konkluzję: Jesli po takim komunikacie repra zagra piach i przegra to będzie dowód niezbity na to, że chłopaki chcą zwolnić Beenhakkera

:) :) rozumując Twoją logiką - chłopaki z San Marino od lat nie mogą się dogadać z żadnym :):)

Data: 2009-09-08 13:09:03
Autor: Andrzej Zbierzchowski
już nie Majewski a Smuda...
W dniu 2009-09-07 11:11, Przemek Budzyński pisze:
:) :) rozumując Twoją logiką - chłopaki z San Marino od lat nie mogą się
dogadać z żadnym :):)

Odpuśćmy sobie sprowadzenie zagadnienia do absurdu. Piłkarze z San Marino zazwyczaj dają z siebie wszystko.

Data: 2009-09-08 16:54:07
Autor: bodyn
już nie Majewski a Smuda...
Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

Obawiam sie ze nasi tez

Data: 2009-09-08 21:50:33
Autor: Andrzej Zbierzchowski
już nie Majewski a Smuda...
bodyn pisze:
[...]

Hmmm... No, tu nie był bym pewny ale... Kto wie? Zobaczymy jutro :)
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-09-09 21:38:44
Autor: Andrzej Zbierzchowski
już nie Majewski a Smuda...
[...]

No i jak dla mnie ewidentnie walą w chuja. Dziękuję za uwagę.

Data: 2009-09-09 21:45:19
Autor: maciej
już nie Majewski a Smuda...
Andrzej Zbierzchowski napisał:

No i jak dla mnie ewidentnie walą w chuja. Dziękuję za uwagę.

Motyw?

Data: 2009-09-09 21:53:42
Autor: Andrzej Zbierzchowski
już nie Majewski a Smuda...
maciej pisze:
Andrzej Zbierzchowski napisał:

No i jak dla mnie ewidentnie walą w chuja. Dziękuję za uwagę.

Motyw?

Zmiana selekcjonera, czytaj wcześniejsze posty :)

Data: 2009-09-09 21:56:25
Autor: maciej
już nie Majewski a Smuda...
Andrzej Zbierzchowski napisał:

Zmiana selekcjonera, czytaj wcześniejsze posty :)

Po to, żeby następny połowę z nich wypieprzył z kadry?

Próbuj dalej... :-)

Data: 2009-09-09 22:03:15
Autor: Andrzej Zbierzchowski
już nie Majewski a Smuda...
maciej pisze:
Andrzej Zbierzchowski napisał:

Zmiana selekcjonera, czytaj wcześniejsze posty :)

Po to, żeby następny połowę z nich wypieprzył z kadry?

Wypieprzył? A kogo w zamian? :)

Data: 2009-09-09 20:20:31
Autor: Tomek Kańka
juĹź nie Majewski a Smuda...
Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> napisał(a)
maciej pisze:
Andrzej Zbierzchowski napisał:

Zmiana selekcjonera, czytaj wcześniejsze posty :)

Po to, żeby następny połowę z nich wypieprzył z kadry?

Wypieprzył? A kogo w zamian? :)

Kogokolwiek ;)

--
Tomek

Data: 2009-09-10 09:04:47
Autor: Mane
juĹź nie Majewski a Smuda...
Tomek Kańka pisze:

Wypieprzył? A kogo w zamian? :)

Kogokolwiek ;)

To juz bedzie kolejny selekcjoner ktory bedzie mial wszystkich wypieprzyc, a skonczy sie jak zawsze, pogoni 2-3 i tyle

Data: 2009-09-09 22:11:23
Autor: maciej
już nie Majewski a Smuda...
Andrzej Zbierzchowski napisał:

Wypieprzył? A kogo w zamian? :)

A bo ja wiem? :-) Ale jakoś nową koncepcją będzie trzeba się wykazać, zresztą teraz mają pewne ciepłe wyjazdy, a przy nowym pewne już nie będą co wystraczy do chęci podtrzymywania status quo.

Ładny pogrzeb w Słowenii swoją drogą...

Data: 2009-09-09 23:18:38
Autor: Andrzej Zbierzchowski
już nie Majewski a Smuda...
maciej pisze:
[...]

Pewnie tak samo jak Engel po Wójciku :D

Data: 2009-09-09 22:07:42
Autor: Andrzej Zbierzchowski
już nie Majewski a Smuda...
yamma pisze:
Bzdura!

Przyjrzałeś się bierności obrony przy trzecim golu?

Data: 2009-09-09 23:21:29
Autor: Cavallino
już nie Majewski a Smuda...
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości news:h891vb$6cd$1news.onet.pl...
yamma pisze:
Bzdura!

Przyjrzałeś się bierności obrony przy trzecim golu?

To nie bierność, ale efekt powrotu Krzynówka do obrony.
Mówcie co chcecie, ale dziadek chciał tego co było.
Świadomie lub podświadomie - tego tylko nie wiem.

Data: 2009-09-09 23:27:45
Autor: Andrzej Zbierzchowski
już nie Majewski a Smuda...
yamma pisze:
Bzdura!

Przyjrzałeś się bierności obrony przy trzecim golu?

To nie bierność, ale efekt powrotu Krzynówka do obrony.

Powrót Krzynówka do obrony zamurował Bosackiego z Dudką? No bez jaj...

Data: 2009-09-10 00:44:25
Autor: Etilis
już nie Majewski a Smuda...
yamma pisze:
[...]

Akurat tam bylo z 3 innych obroncow, ktorzy mieli takie
tempo, jakby biegli do kibicow sie pozegnac po skonczonym
meczu. Obejrzyj powtorke, to sie mocno rzuca w oczy.

Data: 2009-09-10 09:55:46
Autor: Cavallino
już nie Majewski a Smuda...
yamma pisze:
[...]

Ale bramkę zawalił Krzynówek nie pilnując swojego napastnika.
Podobnie zresztą jak w Chorzowie.

Data: 2009-09-09 23:26:49
Autor: Andrzej Zbierzchowski
już nie Majewski a Smuda...
yamma pisze:
Bzdura!

Przyjrzałeś się bierności obrony przy trzecim golu?

Bzdura. Uwazasz ze swiadomie graja, aby nie awansowac? Przeciez dla sporej ilosci graczy to ostatnia impreza na ktora moga pojechac. Pozniej juz Euro2012 wiec nie bedzie eliminacji a tylko mecze towarzyskie pozostaja.

Ty to serio piszesz? Jeszcze się na polska piłkę nie napatrzyłeś? Czy się stoi, czy się leży...

Drozda kiedyś za komuny miał taki monolog: Że wyszła ustawa, że jak się pracownik w pracy nawali to dyrektor idzie na dwa lata do więzienia :) No to jak się dyrektor narazi to chłopaki banie dadzą grupowo i dyrektor dożywocie :)

Jak widać czasy sie zmieniają - ale nie ludzie :)

Z całej tej bandy żal mi jedynie Obraniaka. Chłopak wdepnął w ładne boo-boo...

Data: 2009-09-07 13:41:48
Autor: Smerf
już nie Majewski a Smuda...
Użytkownik "Aman" <amann@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h82b05$kt3$1inews.gazeta.pl...

Ku...

mamy realne szanse na awans a oni juz mecze odpuuszczaja!

mariusz

już nie Majewski a Smuda...