już specjalni ludzie nad tym pracują

Data: 2014-12-30 13:48:28
Autor: El Comandante
już specjalni ludzie nad tym pracują
- Wpadka, oczywista wpadka - ocenił doradca prezydenta prof. Tomasz Nałęcz na antenie TVP Info wypowiedź premier Ewy Kopacz, która na początku grudnia obiecywała, że Polacy z Donbasu święta spędzą już w Polsce. - Wydawałoby się, że znaczące państwo europejskie taką operację powinno przeprowadzić bez kłopotu - mówił.

- Mnie się wydaje, że trzeba jak najszybciej ten błąd naprawić i tym ludziom pomóc. Trzeba ustalić, dlaczego doszło do takiej wpadki - podkreślił. Po czym dodał: - Jak znam panią premier, to myślę, że już specjalni ludzie nad tym pracują.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tomasz-Nalecz-o-ewakuacji-Polakow-z-Donbasu-oczywista-wpadka,wid,17142702,wiadomosc.html

Już specjalne służby nad tym pracują, żeby ich nie wpuścić do Polski... Gdyby to byli Żydzi albo Ukraińcy, to już dawno byliby sprowadzeni do Polski... (Judeopolonii)...

już specjalni ludzie nad tym pracują