juz wiem jak sie zarabia na gieldzie

Data: 2010-05-06 23:38:24
Autor: Delfino Delphis
juz wiem jak sie zarabia na gieldzie
Po prostu cierpliwie czekasz na duży ruch. Ot i cała recepta na sukces. W dwa dni odrobiłem prawie całe straty z pół roku inwestowania. A wcale nie złapałem tego ruchu na początku, tylko koło środka. Gdybym pół roku siedział i czekał... ech. Precz z trendami bocznymi :)

Data: 2010-05-06 23:43:41
Autor: zenek
Delfino Delphis pisze:
[...]

A trojkaty, czworoboki, wanna archimedesa ?

NA chuj sie zdala cala ta nauka ?

Data: 2010-05-07 00:10:07
Autor: Delfino Delphis
zenek wrote:

A trojkaty, czworoboki, wanna archimedesa ?

NA chuj sie zdala cala ta nauka ?

No właśnie? Wszystkimi tymi trikami można wyłapać jakieś niewielkie ułamki dziennej zmienności, a i tak nie daje to żadnej gwarancji zysku w długim terminie. Trzeba tylko nie przespać takiej akcji jak teraz i więcej tych punktów wyłapiemy w jeden dzień.

Data: 2010-05-07 01:09:52
Autor: zenek
Delfino Delphis pisze:
zenek wrote:

[...]

Od teraz to sie bedzie nazywalo Grecki Trojkat.

:):):)

Data: 2010-05-07 08:57:27
Autor: Dombrek

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:hrvcsg$2fa$1news.onet.pl...
[...]

Wystarczy, żebyś do toalety wyszedł na minutę i cały ruch byś przegapił. Nie chodzi o to, by łapać wyjątki, ale by w miarę regularnie wyciągać z rynku zyski.
Dombrek

Data: 2010-05-07 09:48:14
Autor: Alkortrade
juz wiem jak sie zarabia na gieldzie

Użytkownik "Dombrek"

Wystarczy, żebyś do toalety wyszedł na minutę i cały ruch byś przegapił. Nie chodzi o to, by łapać wyjątki, ale by w miarę regularnie wyciągać z rynku zyski.

Na to tez jest sposob - nie chodzic do toalety od niedzieli 23:00 do piatku 22:00 ;-)
A jesli przycisnie, to tylko z palmem w reku.

--
Alkor

Data: 2010-05-07 15:29:10
Autor: Dombrek
juz wiem jak sie zarabia na gieldzie

Na to tez jest sposob - nie chodzic do toalety od niedzieli 23:00 do piatku
22:00 ;-)
A jesli przycisnie, to tylko z palmem w reku.

Z żoną też spać z palmem w ręku? Ech, co ja mówię... przecież nie można w ogóle spać ;)
Dombrek

Data: 2010-05-07 21:02:30
Autor: Delfino Delphis
Dombrek wrote:

Wystarczy, żebyś do toalety wyszedł na minutę i cały ruch byś przegapił.
Nie chodzi o to, by łapać wyjątki, ale by w miarę regularnie wyciągać z
rynku zyski.

Mnie akurat nie chodzi o ten pojedynczy wyskok, bo to akurat przespałem, ale ten ładny trend, który mieliśmy od tygodnia na giełdzie i od kilku dni na walutach.

juz wiem jak sie zarabia na gieldzie