juz wiem po co sa Tachografy...

Data: 2010-03-03 01:15:24
Autor: badzio
juz wiem po co sa Tachografy...
On 3 Mar, 10:08, "P_ablo" <o...@op.pl> wrote:
Ducato plandeka 3,5 DMC. Wczoraj zaladunek o 17 dzis o 7 rano rozladunek  -
800 km. Kierowca oczy na zapalki... na pytanie ile spal, odparl: 6 godzin
przez ostatnie 3 doby. Na pytanie o tachograf stwierdzil, ze gdyby ten
samochod jezdzil z tachografem, to na paliwo by nie zarobil!

Czy w trosce o bezpieczenstwo na drodze zglosiles ten fakt do
odpowiednich sluzb? Czy tez pozwoliles mu pojechac liczac sie z tym ze
ktorys z grupowiczow napisze dzis 'ledwo uniknalem czolowki z ducato,
ktory zjechal na moj pas'?

Data: 2010-03-03 10:52:56
Autor: P_ablo
juz wiem po co sa Tachografy...
Uzytkownik "badzio" <badzio@gmail.com> napisal w wiadomosci news:801850df-40e1-4393-9a0f-9df6a1205f14b30g2000yqd.googlegroups.com...

[...]

Nie przywyklem do utrudniania zycia pracujacym ludziom. Mlody chlopak - powiedzialem mu, ze nie tedy droga - mam nadzieje ze sie nad tym zastanowi.
Szefowej tez cos napisalem.

--
Picasso

Data: 2010-03-03 12:57:20
Autor: Krzysiek Kielczewski
juz wiem po co sa Tachografy...
On 2010-03-03, P_ablo <op@op.pl> wrote:

Nie przywyklem do utrudniania zycia pracujacym ludziom.

W końcu co najwyżej kogo¶ zabije, a jakby¶ poinformował to jeszcze by
stu złotych nie zarobił...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-03 12:40:54
Autor: to
juz wiem po co sa Tachografy...
Krzysiek Kielczewski wrote:

Nie przywyklem do utrudniania zycia pracujacym ludziom.

W końcu co najwyżej kogoś zabije, a jakbyś poinformował to jeszcze by
stu złotych nie zarobił...

Jakie wszystko jest proste w Twoim światku...

--
cokolwiek

Data: 2010-03-06 20:18:28
Autor: Adam Płaszczyca
juz wiem po co sa Tachografy...
Dnia 3 Mar 2010 13:40:54 +0100, to napisał(a):

W końcu co najwyżej kogo¶ zabije, a jakby¶ poinformował to jeszcze by
stu złotych nie zarobił...

Jakie wszystko jest proste w Twoim ¶wiatku...

To JEST proste. Naprawdę. --
     ___________ (R)

Data: 2010-03-03 10:54:44
Autor: Krzysztof 45
juz wiem po co sa Tachografy...
badzio napisał(a):
[...]

A Ty myślisz że te odpowiednie służby tylko czekają na takie
zgłoszenie?

To żadna tajemnica, że ci długodystansowcy jadą na amfie. I
wszyscy o tym wiedzÄ….
--
Krzysiek

Data: 2010-03-03 12:43:18
Autor: to
juz wiem po co sa Tachografy...
badzio wrote:

[...]

Powinien od razu dokonać obywatelskiego zatrzymania, a może i egzekucji tego mordercy drogowego!

--
cokolwiek

Data: 2010-03-03 05:28:09
Autor: badzio
juz wiem po co sa Tachografy...
On 3 Mar, 13:43, to <t...@abc.xyz> wrote:
badzio wrote:
> [...]
> ktory zjechal na moj pas'?

Powinien od razu dokonać obywatelskiego zatrzymania, a może i egzekucji

Lubujesz sie w wyolbrzmianiu wypowiedzi klocacych sie z Twoimi
pogladami?

"Kierowca oczy na zapalki... na pytanie ile spal, odparl: 6 godzin
przez ostatnie 3 doby"

Moze jestem dziwny ale 'oczy na zapalki' rozumiem jako ogromne
zmeczenie i problemy z 'niezasnieciem'. A to jest wg mnie nie
mniejszym zagrozeniem niz przekroczenie predkosci.

Data: 2010-03-03 14:36:21
Autor: Cavallino
juz wiem po co sa Tachografy...
Użytkownik "badzio" <badzio@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:

Moze jestem dziwny ale 'oczy na zapalki' rozumiem jako ogromne
zmeczenie i problemy z 'niezasnieciem'. A to jest wg mnie nie
mniejszym zagrozeniem niz przekroczenie predkosci.

Nie mniejszym?
To JEST wła¶nie zagrożenie na drodze.

Data: 2010-03-03 13:57:31
Autor: J.F.
juz wiem po co sa Tachografy...
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b8e5966$1news.home.net.pl...
[...]

Wystarczy opony przebic :-)

J.

Data: 2010-03-03 13:03:08
Autor: to
juz wiem po co sa Tachografy...
J.F. wrote:

Powinien od razu dokonać obywatelskiego zatrzymania, a może i egzekucji
tego mordercy drogowego!

Wystarczy opony przebic :-)

MĂłzgowe? ;)

--
cokolwiek

Data: 2010-03-03 13:55:23
Autor: kamil
juz wiem po co sa Tachografy...

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:hmlmbq$ano$1news.onet.pl...
[...]

Albo wykrecic sonde lambda. Bedzie wiecej palil i stanie w polowie drogi.. :>

Pozdrawiam
Kamil

juz wiem po co sa Tachografy...