juz wiem po co sa Tachografy...

Data: 2010-03-03 10:22:38
Autor: J_K_K
juz wiem po co sa Tachografy...
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:hml940$90t$1atlantis.news.neostrada.pl...

A dziwilem sie, ze ktos lyknal zlecenie 6 palet->800 km za 100 euro ...

1000 euro mandatu i zakaz prowadzenia pojazdow na terenie niemiec na pol roku jest jedna z nizszych kar za takie przewinienie. Przy grozniejszych skutkach idzie sie pierdziec....

Czyli ktoś, kto proponuje takie stawki,
musi się liczyć z tym do czego to prowadzi.

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-03 11:05:57
Autor: P_ablo
juz wiem po co sa Tachografy...
Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:hml84k$cpp$1news.interia.pl...

Czyli ktoś, kto proponuje takie stawki,
musi się liczyć z tym do czego to prowadzi.

Absolutnie nie!

Caly zestaw - 32 palety place 650 euro - stawke 0,8 eur/km uwazam za uczciwa. Wystawilem zlecenie na 6 palet za 100 eur - nikogo nie zmuszalem do zaakceptowania tego zlecenia - nie speiszylo mi sie, towar mogl dotrzec nawet w przyszlym tygodniu. Gdybym nie znalazl chetnego a towar musilby dojechac, to dolozylbym drugie 100.
Takie 6 palet to idealne uzupelnienie naczepy jako dodatek a nie glowny ladunek.

Tego typu zlecenia raczej nie ksztaltuja w zaden sposob rynku.

--
Picasso

Data: 2010-03-03 11:25:44
Autor: Bydlę

[...]