(k) Jeansy ze wzmocnieniami

Data: 2010-04-21 21:46:47
Autor: ErgoSum
(k) Jeansy ze wzmocnieniami

Szukam 2 kpl. spodni takich co wyglądają jak normalne jeansy, ale mają
wszyte wzmocnienia. Jak na razie trafiam albo wyglądające ala Odra czy inne Elpo lub z wzorkami czy kolorowymi wszywkami jak dla metroseksualisty a ja chcę zwykłe, niebieskie lub czarne... ;)

Czy ktoś z Was wie gdzie w Wawie mógłbym pomacać i kupić wzmacniane jeansy? Chciałbym się zmieścić w ok. 3-4 paczkach.
Z góry dziękuję!

Halvarssony sa fajne (ogladalem), ale cena troche zabija
http://halvarssons.pl/motocykle/?k=spodnie-tekstylne&prd=Wrap1
Mozna oblukac w larssonie.

Erg
GS500