(k) Jeansy ze wzmocnieniami

Data: 2010-04-21 22:56:58
Autor: Jasio
(k) Jeansy ze wzmocnieniami
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqnbg3$816$1news.net.icm.edu.pl...
Siema,
jak w temacie a dokładniej mówiąc...

Szukam 2 kpl. spodni takich co wyglądają jak normalne jeansy, ale mają wszyte wzmocnienia. Jak na razie trafiam albo wyglądające ala Odra czy inne Elpo lub z wzorkami czy kolorowymi wszywkami jak dla metroseksualisty a ja chcę zwykłe, niebieskie lub czarne... ;)

Ja na wzorkach się nie znam. Ale poszukaj też Draggin Jeans.
Oni jako pierwsza firma wyprodukowali spodnie dżinsowe, które mają pełen certyfikat CE.
Choć te są oczywiście kosmicznie drogie.

Problem faktycznie jest z kolorystyką - bo na zdjęciach to niektóre dżinsy wyglądają całkiem całkiem - a jak zobaczysz na żywo to mogą Ci się kolana ugiąć. (:
Nie ze szczęścia.
Akurat dżisy to polecam obejrzeć przed zakupem.

--
Jasio
vx etz

(k) Jeansy ze wzmocnieniami