(k) Jeansy ze wzmocnieniami

Data: 2010-04-23 19:00:38
Autor: falco
(k) Jeansy ze wzmocnieniami
Dzięki wszystkim, którzy konkretnie podeszli do tematu w łykend zrobię rekonesans po Wawie.

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2010-04-23 18:53:02
Autor: Jasio
(k) Jeansy ze wzmocnieniami
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqsjoq$hvu$1news.net.icm.edu.pl...
Dzięki wszystkim, którzy konkretnie podeszli do tematu w łykend zrobię rekonesans po Wawie.

Widzisz Amil, Tobie też podziękował.

W temacie - jeżeli ktokolwiek żalił się na szwy danej marki - odpuść.
Dżins jako taki bardzo trudno przetrzeć czy podpalić - najsłabszym ogniwem są właśnie szwy.
A jak chcesz zobaczyć ile jest kewlaru i czy w dobrym miejscu - po prostu odwróć je na drugą stronę.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-04-23 20:11:05
Autor: falco
(k) Jeansy ze wzmocnieniami
Jasio pisze:

W temacie - jeżeli ktokolwiek żalił się na szwy danej marki - odpuść.

Czasem ciężko wyczuć, bo jedni chwalą produkt X, inni wręcz przeciwnie, ale wezmę to pod uwagę. ;)

Z tych co "oglądałem" w sieci pasują mi z MA, bo są lekkie a ja chcę właśnie na zdecydowanie cieplejsze dni, które gorzej znoszę niż chłód. Cena również zachęcająca. Teraz przyszła pora na macanki, bo kupowanie ciuchów na odległość, to słaby pomysł.

A jak chcesz zobaczyć ile jest kewlaru i czy w dobrym miejscu - po prostu odwróć je na drugą stronę.

Dobrze wiedzieć, jeszcze raz podpowiadającym dziękuję! ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2010-04-24 01:47:01
Autor: T.F.
(k) Jeansy ze wzmocnieniami
Jasio wrote:

Dżins jako taki bardzo trudno przetrzeć

nie zebym sie chwalil, ale ... wszystkie tak zalatwilem.

--
T.F.

(k) Jeansy ze wzmocnieniami