k.... p..... już się zbliża, Już puka do twych drzwi.

Data: 2012-07-04 10:49:30
Autor: masti
k.... p..... już się zbliża, Już puka do twych drzwi.
Dnia pięknego Tue, 03 Jul 2012 22:29:33 +0000 osobnik zwany kogutek
wystukał:

W panu telewizorze jakiś złotousty specjalista od kasy stwierdził że
symulacja wykazała że wpływy z podatku katastralnego gdyby był były by
ponad trzy razy większe niĹź z  obecnych podatkĂłw związanych z
posiadaniem nieruchomości.

albo 10 razy. Wszystko zaleĹźy od stawki. A na razie to tylko gadanie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-07-04 11:53:31
Autor: kogutek
masti <gone@to.hell> napisał(a):
> [...]

> posiadaniem nieruchomości. albo 10 razy. Wszystko zależy od stawki. A na razie to tylko gadanie

Symulacja była dla stawki 1%. Masz rację ze to tylko gadanie. Jak gadają żeby
złoto kupować to ono akurat na górce jest, to samo z akcjami. Jak gadają że
nie wprowadzą to według mnie prace żeby wprowadzić idą pełną parą. Mówili
trochę o założeniach. Wychodzi że całkowicie wypaczyli pierwotny projekt. Ten
rząd nie wprowadzi. Ale po wyborach nowy zrobi to w pierwszej kolejności.
Powiedzą że poprzedni tak źle rządził że nie chcą ale muszą. Inaczej Grecja z
Argentyną to mały pikuś przy tym co się będzie działo jak nie wprowadzą. Inna
sprawa że gminy, zwłaszcza te co miały u siebie Euro, są wypompowane z kasy i
bardzo zadłużone. Muszą jakoś uzupełnić kasę. Mogą to zrobić podwyższając
opłaty różne. Ale to za mało. Poza tym woda z wodociągu nie może kosztować
tyle ile w butelkach. Z podwyższaniem podatków jakie są nie wyskoczą bo to
mało medialne. Ale likwidacja jednego i wprowadzenie na to miejsce lepszego,
sprawiedliwszego itd bo tak powiedzą, to inna para kaloszy.  Rząd stwierdzi że
gminy wymusiły bo nie chciał a gminy że to wynalazek rządu i nie mają wyjścia
tylko muszą ściągać. Winnego nie znajdziesz bo wszyscy wykonywali rozkazy.
Inna sprawa że taki podatek będzie sprawiedliwy społecznie. Bardzo dużo ludzi
wzbogaciło się kosztem innych wykupując mieszkania za ułamek wartości. To
wypada żeby w pewnym momencie podzielili się zyskiem z innymi. --

k.... p..... już się zbliża, Już puka do twych drzwi.