(k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt

Data: 2009-05-19 10:58:32
Autor: KJ Siła Słów
falco pisze:
  > Pilnie poszukuję przerywacza kierunkowskazów o nietypowych parametrach
6V 2 x 10Watt

http://www.cyklo-motorelektryk.pl

Nie wiem czy mają ale moga wiedzieć gdzie szukać.

KJ

Data: 2009-05-19 16:53:57
Autor: falco
(k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt
KJ Siła Słów pisze:

KJ

Skrobnę jeszcze jedno prywatnie... ;)
Bez żadnej obrazy, ale dokładnie tak jak się podpisujesz - KJ - wabi się mój kochany psiak (KaJot), choć i tak większość woła KoJot... ;)

--
(Po)zdrówka! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-05-20 10:56:37
Autor: KJ Siła Słów
falco pisze:

Skrobnę jeszcze jedno prywatnie... ;)
Bez żadnej obrazy, ale dokładnie tak jak się podpisujesz - KJ - wabi się mój kochany psiak (KaJot)

KJ to skrot nicka nie nick, a moj pies sie prywatnie nazywa calkiem inaczej niz Ty.

KillJohn i www.chuck.com.pl

Data: 2009-05-20 18:53:27
Autor: falco
(k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt (OT)
KJ Siła Słów pisze:

KJ to skrot nicka nie nick...
KillJohn i www.chuck.com.pl

Mam nadzieję, że Cię nie uraziłem, nie to miałem na celu, tylko dobre skojarzenia, gdy widzę/słyszę "KJ" gęba mi się uśmiecha... ;)
P.S. Fajne psiska, mój też uwielbia ganiać i pod tym względem, choć nieduży ciałem, to wielki serduchem trudno go dogonić innym psiakom... ;)

Data: 2009-05-20 18:58:16
Autor: KJ Siła Słów
falco pisze:
KJ Siła Słów pisze:

KJ to skrot nicka nie nick...
KillJohn i www.chuck.com.pl

Mam nadzieję, że Cię nie uraziłem,

Objasnienie roznicy bylo wylacznie na okolicznosc zebys mnie niechcacy spotykajac nie probowal poczestowac suszonym wolowym penisem.

Jak psa.

KJ

Data: 2009-05-20 20:43:52
Autor: McFerry
KJ Siła Słów pisze:

Objasnienie roznicy bylo wylacznie na okolicznosc zebys mnie niechcacy spotykajac nie probowal poczestowac suszonym wolowym penisem.

Jak psa.

KJ

Czytałem gdzieś, że w pewnych kulturach uważają to za skuteczny środek na potencję. To na wypadek gdybyś kiedyś potrzebował, bo nie mówię, że teraz :)

Rysiek
Yamaha FJ1200

Data: 2009-05-20 21:08:51
Autor: KJ Siła Słów
McFerry pisze:

Czytałem gdzieś, że w pewnych kulturach uważają to za skuteczny środek na potencję.

Rozumiem ze te kultury maja tez sposob jak podejsc po konsumpcji czegos takiego do kobiety blizej niz na 100 metrow.

KJ

Data: 2009-05-21 07:41:48
Autor: newrom
(k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt (OT)
On Wed, 20 May 2009 20:43:52 +0200, McFerry <rusenko@koledzy.pl>
wrote:

Czytałem gdzieś, że w pewnych kulturach uważają to za skuteczny środek na potencję.

A jak go przymocowac ?
Kolega pyta.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-21 10:35:34
Autor: McFerry
(k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt (OT)
newrom@spamcom.com pisze:

A jak go przymocowac ?
Kolega pyta.

No patrz pan, nie doczytałem czy to się stosuje doustnie czy dowcipnie :)

Rysiek
Yamaha FJ1200

Data: 2009-05-20 21:20:08
Autor: falco
KJ Siła Słów pisze:
... zebys mnie niechcacy spotykajac nie probowal poczestowac suszonym wolowym penisem.

;) mój pies tego nie tyka... woli... świńskie uszka... ;)
Tyle w OT temacie ode mnie. ;) Smacznego. ;)

Data: 2009-05-21 10:55:54
Autor: Jacot
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Objasnienie roznicy bylo wylacznie na okolicznosc zebys mnie niechcacy spotykajac nie probowal poczestowac suszonym wolowym penisem.

Tym, no wegete... tarianinem zostales?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-05-19 19:30:44
Autor: falco
KJ Siła Słów pisze:

http://www.cyklo-motorelektryk.pl
Nie wiem czy mają ale moga wiedzieć gdzie szukać.

Jesteś wielki! ;)
Niedawno mi odpisali, że mają, do tego w normalnej cenie, więc temat rozwiązany. Dzięki!

P.S. W moim przypadku znów wyszło, że przy wszystkich swoich przywarach Precel się sprawdził... ;););)