(k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt

Data: 2009-05-19 15:43:55
Autor: huck
(k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt

Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości news:gutrgq$smv$1mx1.internetia.pl...
Hej,

jak w temacie a dokładniej mówiąc...

Pilnie poszukuję przerywacza kierunkowskazów o nietypowych parametrach 6V 2 x 10Watt (zaznaczam, że 2 x 21 Watt się nie nadaje!)
Jeden z esklepów zwodzi mnie już kolejny miesiąc (ponoć dostawa z Czech się opóźnia...), szukałem u polskich sprzedawców, czeskich i dupa zbita... :(

Jeśli ktoś ma namiary, mogą być także sklepy w Czechach, to bardzo proszę o kontakt.
Z góry bardzo dziękuję!!!
to wez sobie przerób przeca to prosta kontrukcja płytka bimetalowa zez drutem łoporowym
onegdaj (ze 100 lat tamu) przerabiałem co prawda w druga strone taki normalny 2x21W zeby na nim awaryjne zrobic i siem dało
a tak w ogole to podłacz taki 2x21Wna 12 v i zobacz czy on czasami wlasciwie nie  bedzie pracował :-) bo pobór prądu to na oko bedzi prawie taki sam
huck

(k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt