k??amstwa w e-sÄ?dzie

Data: 2011-02-25 10:09:33
Autor: Liwiusz
k??amstwa w e-sÄ?dzie
Witam,

czy pozwanie kogoś w e-sądzie i powołanie się na dowody, które nie istnieją (nie istniejące umowy) jest w jakiś sposób karalne?

--
Liwiusz

Data: 2011-02-25 10:20:04
Autor: Leszek
klamstwa w e-sadzie
In article <ik7rki$lfr$1@news.onet.pl>, lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl says...>
Witam,

czy pozwanie kogos w e-sadzie i powolanie sie na dowody, które nie istnieja (nie istniejace umowy) jest w jakis sposób karalne?

Nie

Data: 2011-02-25 11:01:47
Autor: Arek
k??amstwa w e-sÄ?dzie
W dniu 2011-02-25 10:09, Liwiusz pisze:
Witam,

czy pozwanie kogoś w e-sądzie i powołanie się na dowody, które nie
istnieją (nie istniejące umowy) jest w jakiś sposób karalne?

Nie.  W Polsce system jest ustawiony tak żeby maksymalnie wydymać poddanych.
Możesz sobie stworzyć fikcyjne długi i pozywać, pozywać, pozywać...
Statystycznie jakaś część (1/3?) nie odpowie z różnych przyczyn losowych i wyrok się uprawomocni.
Większość z tych owieczek i tak zapłaci, nieliczni tylko będą walczyć o przywrócenie terminu, prokuratura nie pociągnie żadnej sprawy o przestępstwo oszustwa.

Witaj w Polsce!

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-02-25 11:08:19
Autor: Liwiusz
k??amstwa w e-sÄ?dzie
W dniu 2011-02-25 11:01, Arek pisze:
[...]

i wyrok siÄ™ uprawomocni.
Większość z tych owieczek i tak zapłaci, nieliczni tylko będą walczyć o
przywrócenie terminu, prokuratura nie pociągnie żadnej sprawy o
przestępstwo oszustwa.

Pytam się, bo era pozwała mnie za nieistniejącą umowę. Albo ktoś się pode mnie podszył (raczej to odrzucam), albo coś im się pomyliło w systemie (zakładam, że to to).

--
Liwiusz

Data: 2011-02-25 11:10:58
Autor: Arek
k??amstwa w e-sÄ?dzie
W dniu 2011-02-25 11:08, Liwiusz pisze:
Pytam się, bo era pozwała mnie za nieistniejącą umowę. Albo ktoś się
pode mnie podszył (raczej to odrzucam), albo coś im się pomyliło w
systemie (zakładam, że to to).

Podszył. Mam to samo i też z erą.

Choć przez kilka miesięcy jak przychodziły rachunki im zgłaszałem, że
żadnej umowy z nimi nie podpisywałem.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-02-25 11:15:03
Autor: Liwiusz
k??amstwa w e-sÄ?dzie
W dniu 2011-02-25 11:10, Arek pisze:
[...]

Nie podszył. Po prostu im się pomyliło i pozwali mnie podając jako dowód rzekomą umowę pisemną, która dniem i numerem odpowiada zakupionemu przeze mnie w kioski numerowi w tak taku. Śmieszna sprawa :)

--
Liwiusz

Data: 2011-02-25 11:59:10
Autor: Marek Dyjor
k??amstwa w e-sÄ?dzie
Liwiusz wrote:
[...]

zakupionemu przeze mnie w kioski numerowi w tak taku. Åšmieszna sprawa
:)

a skÄ…d mieli by wiedziec jak sie nazywa kupiec Taktaka?

przecież go chyab nei rejestrowaÅ‚eÅ›?  :)

Data: 2011-02-25 12:11:43
Autor: Liwiusz
k??amstwa w e-sÄ?dzie
W dniu 2011-02-25 11:59, Marek Dyjor pisze:

przecież go chyab nei rejestrowałeś? :)

Rejestrowałem.

--
Liwiusz

Data: 2011-02-25 12:19:34
Autor: Marek Dyjor
k??amstwa w e-sÄ?dzie
Liwiusz wrote:
W dniu 2011-02-25 11:59, Marek Dyjor pisze:

przecież go chyab nei rejestrowałeś? :)

Rejestrowałem.

hm... zawarÅ‚eÅ› umowÄ™...  :)

tylko powstaje pytanie jak może w telefonie na kartę powstać należność która możan być widnykować skoro usługa powinna sie automatycznie blokwoac w chwili skończenia sie środków na koncie karty.

I co by era zrobiÅ‚a gdybyÅ› sie nie zarejestrowaÅ‚  :)

teoretycznei jednak w przypadku błędu ich systemu taryfikacji i kontorli rozliczeń teleofnó na karte powstanie zaległości jest możliwe :)

Data: 2011-02-25 12:37:56
Autor: Maciek
k??amstwa w e-sÄ?dzie
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ik82pj$gdh$2news.onet.pl...
W dniu 2011-02-25 11:59, Marek Dyjor pisze:
przecież go chyab nei rejestrowałeś? :)
Rejestrowałem.

Takie rzeczy tylko w Erze - sami się przecież tym chwalą.
Jeśli wziąć pod uwagę, że kilkakrotnie kupiłem starter TakTak i po włożeniu karty do telefonu okazywało się, że numer jest aktywny, w abonamencie, od kilku lat, to nie ma się czemu dziwić. Raz taki starter kupiłem w ich sklepie internetowym.
Stawiam na to, że Twój numer był wcześniej używany, z poprzednim (albo jeszcze wcześniejszym) właścicielem zerwano umowę wobec niepłacenia, po jakimś czasie nr trafił do TT, Ty się zarejestrowałeś i teraz jesteś winien za grzechy poprzedników.

--
Maciek.

Data: 2011-02-25 12:06:33
Autor: Olgierd
k?amstwa w e-s?dzie
Dnia Fri, 25 Feb 2011 12:37:56 +0100, Maciek napisał(a):

[...]

Jeszcze jest taka opcja, że sprzedano jakiś starter "na kartę ale z zobowiązaniem", bodajże nazywa się to-to Tak Tak Fon. Sam się spotkałem z podobnym przypadkiem, aczkolwiek konsekwencją nie była próba dochodzenia swojego przez Erę, lecz niemożność skorzystania z różnych usług przynależnych Tak-takowi. Dopiero po wyjaśnieniu tematu wyszło, że najpierw BOK musiał gdzieś tam przenieść tę kartę i dopiero było OK.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-25 20:03:23
Autor: ąćęłńóśźż
k??amstwa w e-sÄ?dzie
No pękam ze śmiechu ;-)))
Czymś trzeba odwrócić uwagę od Tuska w Izraelu.

-- -- -

Data: 2011-02-25 11:32:28
Autor: Johnson
k?amstwa w e-s?dzie
Liwiusz pisze:

Pytam siÄ?, bo era pozwaÅ?a mnie za nieistniejÄ?cÄ? umowÄ?. Albo ktoÅ? siÄ? pode mnie podszyÅ? (raczej to odrzucam), albo coÅ? im siÄ? pomyliÅ?o w systemie (zakÅ?adam, że to to).

A trzecia mo¿liwo¶æ ¿e to ty sie pomyli³e¶ i jeste¶ im co¶ jedna winny. mo¿e bêd±c w stanie nietrze¼wym zawar³e¶ jednak jak±¶ umowê ;)

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2011-02-25 11:36:37
Autor: Liwiusz
k?amstwa w e-s?dzie
W dniu 2011-02-25 11:32, Johnson pisze:
Liwiusz pisze:

[...]

Im d³u¿ej siê nad tym zastanawiam, tym bardziej wydaje mi siê, ¿e mo¿e to byæ prawda, choæ obiektywnie patrz±c, to jest niemo¿liwe :) Ale zobaczymy, sprzeciw z³o¿ony, niech dosy³aj± dowody :)

--
Liwiusz

Data: 2011-02-25 11:06:27
Autor: Olgierd
k?amstwa w e-s?dzie
Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:36:37 +0100, Liwiusz napisał(a):

Im dłużej się nad tym zastanawiam, tym bardziej wydaje mi się, że może
to być prawda, choć obiektywnie patrzÄ…c, to jest niemożliwe  Ale
zobaczymy, sprzeciw złożony, niech dosyłają dowody

A to Era sama w sobie Cię pozwała, czy via jakiś windykator?

Data: 2011-02-27 14:28:14
Autor: Andrzej Lawa
k?amstwa w e-s?dzie
W dniu 25.02.2011 11:08, Liwiusz pisze:

Pytam siê, bo era pozwa³a mnie za nieistniej±c± umowê. Albo kto¶ siê
pode mnie podszy³ (raczej to odrzucam),

Dlaczego?

albo co¶ im siê pomyli³o w systemie (zak³adam, ¿e to to).

W ka¿dej wielkiej korporacji z definicji jest ba³agan ;)

Data: 2011-02-26 13:56:56
Autor: jb
k?amstwa w e-s?dzie
Art. 272 kk.