każdy jest kowalem swojego łańcucha

Data: 2021-03-05 12:00:07
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
każdy jest kowalem swojego łańcucha
  teraz  moja  zaKochana  słucha  Alicji  (o; dziewczyny  mają  więcej  wspólnych  tematów ;o)  ale  muszę  odpowiadać  na  taktyczne - nawigacyjne  pytania  itp  chyba  już  nie  będzie  więc  zerkam  do  * waszego *  świata :     Pour l'instant, si l'on suit le développement des campagnes de vaccinations, les prévisions du site daegel sont conformes par rapport ? la démographie projetée en 2025 : 1-UK 65M ? 14 M soit 78 % de rosbif en moins
2-USA 332 M ? 99 M soit 70% de corps gras dissous  3-Allemagne : 80 M ? 28 M (65% en moins) 4-Israël qui va passer de 9 M d'habitants ? 4 M en 2025 soit 54% d'élimination
5-Espagne : 50 M ? 27 M (46% en moins)
6-France : 67 M ? 39 M (42% en moins)
7-Italie : 62 M ? 43 M (31%)
8-Belgique : 11M ? 8,1M (26% en moins)
   https://www.deagel.com/forecast      Daegel zgadza się ( biorąc  pod  uwagę  rozwój kampanii szczepień  )  z demografią prognozowaną na 2025 rok :

  UK 65M do 14M  ( 78% mniej ) USA 332 M do 99 M  ( 70% mniej ) Niemcy: 80-28 mln ( 65% mniej ) Izrael : 9-4 mln w 2025 r. ( 54% mniej ) Hiszpania: 50-27 mln (46% mniej)
 Francja: 67-39 mln (42% mniej) Szwajcaria 5,3 (37%)
 Włochy: 62-43 mln (31%)  Belgia: 11-8,1 mln (26% mnie   Jak przyznał dyrektor generalny Pfizer, Albert Bourla w wywiadzie dla NBC, Izrael jest laboratorium świata:  ,,Uważam, że Izrael stał się teraz światowym laboratorium"    Izrael stał się nie tylko miejscem testowania szczepień na ludności, osoba wracająca z zagranicy ma obowiązkową bransoletkę elektroniczną  aby przeprowadziła kwarantannę w swoim domu, jak więźniowie na okresie próbnym, z tą różnicą, że ci ostatni mogą wychodzić z domu !  zielony paszport pozwoli Izraelczykom pójść do restauracji w każdym razie tym, którzy zostaną poddani szczepieniom, z małą nowością : będą musieli zostać zaszczepieni co sześć miesięcy. prawo pozwala teraz władzom poznać tożsamość osób niezaszczepionych. A ponieważ Izrael jest w czołówce, więc to jest przyszłość świata.  Szczepienia co 6 miesięcy ( aby paszport był zielony ! )    to  * normalne *  że  ( szwabskie )  parchy  nie  dmuchają  na  zimne  Być , dla  nich  się  nie  liczy  w  ( ich )  świecie  Mieć  więcej , wciąż  ( co raz )  większym  Big  Reset  to  jak  bizony  kiedyś  * za  darmo *  nie  mogły  być !  dlatego  są  ( czyjeś )  krowy  itp - itd - tzn :  teraz  gojim  czas  zastąpić  cyborgami  (o; wyselekcjonować   * szczepionkami *  zaczipować   itp - itd  ;o)     aż  nie  będzie  komu  przypominać  Oświęcimia  i  co  raz  bardziej  * naukowych *  (o; skończyły  się  przymiarki ;o)     https://bit.ly/38eiK90      Przerażające ludobójstwo syjonistów na sefardyjskich Żydach      https://effondrements.wordpress.com/2012/08/11/lhorrible-genocide-sioniste-contre-les-juifs-sepharades/      a  u  nas  Życie  się  celebruje  ( jak  zwykle )  wszyscy  Razem  zaczynamy  szykować  kolację  (o; skończymy  nad  ranem ;o)

Data: 2021-03-05 21:17:18
Autor: u2
każdy jest kowalem swojego łańcucha
W dniu 05.03.2021 o 21:00, atlantyda@orcon.net.nz pisze:
aż  nie  będzie  komu

Perun

Światowid

Kiejkut

Data: 2021-03-06 06:09:10
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
każdy jest kowalem swojego łańcucha
From: brat_olin

> https://www.deagel.com/forecast > Daegel zgadza się > ( biorąc pod uwagę > rozwój kampanii szczepień ) > z demografią prognozowaną na 2025 rok Ciekawe. Wszelkie prognozy (np. tzw. global warming) tycza dzisiecioleci,
a tutaj 4 lata jeszcze - i szlus! Znaczy mozna bedzie zweryfikowac!
Co to jest ten deagel? I czy beda walic rowno po wszystkich, czy jeno starszych
zeutanizuja? W sumie jeno niewiele czasu zostalo...

--
Smart questions to stupid answers
   ;o)  znów  to  samo  sKojarzenie  tym  razem  przetłumaczę ?     https://pbs.twimg.com/media/EuuDqJ8XMAAcefh?format=jpg      evolucja edukacji :  1970  oblicz powierzchnię tego prostokąta  1985  oblicz powierzchnię tego prostokąta  2000  oblicz powierzchnię tego prostokąta  mnożąc jego szerokość razy długość  2010  jaka jest powierzchnia tego prostokąta  wybierz dobrą odpowiedź wśród opcji : 4000 , 600 , 8000000  2015  jaka jest powierzchnia tego prostokąta wybierz dobrą odpowiedź wśród opcji :  Michael Jackson , Canada , 600  2018  wybierz kolor do pokolorowania tego prostokąta. I koloruj go .  2022  weź kredkę  jaką chcesz i narysuj coś  jesteś CUDOWNY     ;o)     trzeba  dodać  tłumaczenie  do  tłumaczenia ?   --   Smart answers to stupid questions     do  2025  chyba  nie  będziesz  (o; sam   tak  czy  inaczej ;o)  ja  bym  nie  chciał  np  żeglować  z  tobą  się  wspinać  itp  w  trudnych  warunkach , bez  wyjścia  bywało , u  nas  nikt  się  nie  kładzie  nie  czeka  na  koniec  " w  sumie "  każdy  wie  że  się  nie  poCzuje  jak  u  was  ! podwójnie !  sam  np  z  bezwładnym  wracając  bo  * pogodził  się  z  losem *  ( np  przy  kiepskiej  pogodzie )  dźwigać  zdrowego  przekonywać  zrezygnowanego  ( z  wspinaczki  itp )  mi  się  zdaje  że :  to  ci  nic  nie  mówi  że  sensowniej  ze  ślepym  o  kolorach  że  nie  rozumiesz  po  co  się  szarpać  wiemy  że  byliśmy  jesteśmy  będziemy  bardzo  dłuuugo  * pyłem *  gwiezdnym  wynikiem  w  tej  przygodzie  istnienia  (o: być  godnym  tego  sTworzenia :o)  Tu  nam  nie  wystarcza  kibicowanie  przed  ekranem  do  game  over , itd  bo  znamy  smak  Życia  ( w  realu )  prędzej  czy  później  raz  na  zawsze  każdemu  to  Wszystko  * znika *  ale  nie  gdy  to  pasuje  np  parchom :o)  " w  sumie "  się  różnimy :  pięknie ?  bo  nikt  nie  mógłby  być  szczęśliwy  gdyby  się  zamienił  (o: miejscami :o)  " Znaczy  nie  można  zweryfikowac ? "  ( wiem  że  znów  tu  przejaskrawiłem )  dzieciaki  już  osiodłały  konie  czekają  żeby  mi  skacowany  mózg  włączyć  itp

Data: 2021-03-08 11:26:08
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
każdy jest kowalem swojego łańcucha

From: Sylvio Balconetti

> Am 07.03.21 um 20:40 schrieb Jan Osik:
>
> Upośledzony Andrzejek U nas bylby w drugiej grupie ryzyka - schorzenia psychiatryczne. Wlasnie ich szczepia. Pewnie astra zeneca?

saluto
SB
   RAPORT: Szczepionka firmy Pfizer na koronawirusa zabiła 40 razy więcej osób starszych niż sam wirus
   REPORT: Pfizer's coronavirus vaccine killed 40 times more old people than the virus itself would have     https://www.afinalwarning.com/500887.html      * tłumaczone * google'm :     Eksperymentalne szczepionki przeciwko koronawirusowi (Covid-19) firmy Pfizer, które zostały szybko wprowadzone do produkcji i dystrybucji zabijają znacznie więcej osób starszych niż sam wirus. Ponowna analiza danych dostarczonych przez izraelskie Ministerstwo Zdrowia wykazała, że zastrzyki do terapii genowej informacyjnego RNA (mRNA) firmy Pfizer i BioNTech zabiły już około 40 razy więcej ludzi niż choroba zabiłaby w ciągu pięciu lat. Opierając się na badaniach przeprowadzonych w styczniu, które wykazały, że szczepionki powodują więcej zgonów zamiast temu zapobiegać.    Dr Hervé Seligmann, członek wydziału na Uniwersytecie Aix-Marseille we Francji, wykazał że szczepionka firmy Pfizer na koronawirusa zabiła 260 razy więcej młodych ludzi niż sam wirus
Seligmann i jego koledzy odkryli, że sytuacja jest jeszcze gorsza w przypadku młodszych ludzi, którym wstrzyknięto zastrzyki firmy Pfizer. Wśród osób w wieku poniżej 65 lat szczepionki zabiły 260 razy więcej osób, niż by umarło z powodu samego wirusa. ,,Ten przerażający obraz rozciąga się również na osoby poniżej 65 roku życia" - napisali naukowcy. Podczas pięciotygodniowego procesu szczepień ( Seligmann, który posiada również dyplom z biologii na Uniwersytecie Hebrajskim w Jerozolimie )  oświadczył, że on i jego zespół ,,nie mają konfliktów ani interesów innych niż posiadanie dzieci w Izraelu". Seligmann i jego kolega następnie zastrzegli, że liczby te mogą być o wiele za niskie, ponieważ uwzględniają tylko zgony, które miały miejsce w ,,tak krótkim okresie"
 i ,,nie obejmują AVC i zdarzeń sercowych (i innych)
 wynikających ze stanu zapalnego po zaszczepieniu ". Te liczby również nie ,,uwzględniają długoterminowych komplikacji" - wyjaśnił dalej. Innymi słowy, jest to po prostu głupie ,,Choroba" prawie nie stwarza ryzyka powikłań dla większości ludzi, a mimo to miliony ludzi zostały przekonane do przyjęcia eksperymentalnych ,,szczepionek", za które ich producenci nie są odpowiedzialni w przypadku obrażeń lub śmierć. Należy pamiętać, że te zgłoszone obrażenia i zgony obejmują tylko te, które wystąpiły wkrótce po podaniu szczepionek. Dopiero okaże się, jak te szczepienia wpłyną na wszystkich innych w średnim i długim okresie. Jak ujawnili America's Frontline Doctors (AFLDS), efekt wzmocnienia zależnego od przeciwciał (ADE) tych szczepionek nie zapewnia żadnej ochrony przed wirusem i faktycznie sprawi, że ludzie, którzy je otrzymają, będą bardziej podatne na choroby w dalszej części drogi. ,,Zamiast chronić osobę, [to] powoduje poważniejszą lub bardziej śmiertelną chorobę,
 gdy osoba jest później narażona na SARS-CoV-2 " - stwierdziła AFLDS. ,,Szczepionka raczej wzmacnia infekcję niż zapobiega uszkodzeniom". Z tego powodu AFLDS zdecydowanie zniechęca ludzi do otrzymywania którejkolwiek z tych eksperymentalnych szczepionek. Uznając związane z tym niebezpieczeństwa, Seligmann i jego koledzy robią to samo, nazywając tę kampanię masowych szczepień ,,nowym holokaustem". Więcej można znaleźć na Pandemic.news . Źródła tego artykułu obejmują: ChildrensHealthDefense.org NaturalNews.com    (o:  itd  :o)  . . .  codziennie , faktów  przybywa  ale  folksdojcze , itp  jak  żaby  w  garku  ( z  zimną  wodą )  nie  poCzują  że  są  uGotowani  przez  autoCenzurę  widzą  tylko  prawo  do  wiary  w  łaskawość  makreli  * pożyteczni *  idioci  pogodnie  doCzekają  ( też )  na  ich  zakwalifikowanie  ? w  następnej  kolejności ?  do  bezużytecznych  ( pasożytów  planety )  itd .

Data: 2021-03-08 11:58:49
Autor: Zenek Kapelinder
każdy jest kowalem swojego łańcucha
poniedziałek, 8 marca 2021 o 20:26:09 UTC+1 atla...@orcon.net.nz napisał(a):
From: Sylvio Balconetti > > > Am 07.03.21 um 20:40 schrieb Jan Osik: > > > > Upośledzony Andrzejek > > U nas bylby w drugiej grupie ryzyka - schorzenia psychiatryczne. > Wlasnie ich szczepia. Pewnie astra zeneca? > > saluto > SB > RAPORT: Szczepionka firmy Pfizer na koronawirusa zabiła 40 razy więcej osób starszych niż sam wirus REPORT: Pfizer's coronavirus vaccine killed 40 times more old people than the virus itself would have https://www.afinalwarning.com/500887.html * tłumaczone * google'm : Eksperymentalne szczepionki przeciwko koronawirusowi (Covid-19) firmy Pfizer, które zostały szybko wprowadzone do produkcji i dystrybucji zabijają znacznie więcej osób starszych niż sam wirus.. Ponowna analiza danych dostarczonych przez izraelskie Ministerstwo Zdrowia wykazała, że zastrzyki do terapii genowej informacyjnego RNA (mRNA) firmy Pfizer i BioNTech zabiły już około 40 razy więcej ludzi niż choroba zabiłaby w ciągu pięciu lat. Opierając się na badaniach przeprowadzonych w styczniu, które wykazały, że szczepionki powodują więcej zgonów zamiast temu zapobiegać. Dr Hervé Seligmann, członek wydziału na Uniwersytecie Aix-Marseille we Francji, wykazał że szczepionka firmy Pfizer na koronawirusa zabiła 260 razy więcej młodych ludzi niż sam wirus Seligmann i jego koledzy odkryli, że sytuacja jest jeszcze gorsza w przypadku młodszych ludzi, którym wstrzyknięto zastrzyki firmy Pfizer. Wśród osób w wieku poniżej 65 lat szczepionki zabiły 260 razy więcej osób, niż by umarło z powodu samego wirusa. ,,Ten przerażający obraz rozciąga się również na osoby poniżej 65 roku życia" - napisali naukowcy. Podczas pięciotygodniowego procesu szczepień ( Seligmann, który posiada również dyplom z biologii na Uniwersytecie Hebrajskim w Jerozolimie ) oświadczył, że on i jego zespół ,,nie mają konfliktów ani interesów innych niż posiadanie dzieci w Izraelu". Seligmann i jego kolega następnie zastrzegli, że liczby te mogą być o wiele za niskie, ponieważ uwzględniają tylko zgony, które miały miejsce w ,,tak krótkim okresie" i ,,nie obejmują AVC i zdarzeń sercowych (i innych) wynikających ze stanu zapalnego po zaszczepieniu ". Te liczby również nie ,,uwzględniają długoterminowych komplikacji" - wyjaśnił dalej. Innymi słowy, jest to po prostu głupie ,,Choroba" prawie nie stwarza ryzyka powikłań dla większości ludzi, a mimo to miliony ludzi zostały przekonane do przyjęcia eksperymentalnych ,,szczepionek", za które ich producenci nie są odpowiedzialni w przypadku obrażeń lub śmierć. Należy pamiętać, że te zgłoszone obrażenia i zgony obejmują tylko te, które wystąpiły wkrótce po podaniu szczepionek. Dopiero okaże się, jak te szczepienia wpłyną na wszystkich innych w średnim i długim okresie. Jak ujawnili America's Frontline Doctors (AFLDS), efekt wzmocnienia zależnego od przeciwciał (ADE) tych szczepionek nie zapewnia żadnej ochrony przed wirusem i faktycznie sprawi, że ludzie, którzy je otrzymają, będą bardziej podatne na choroby w dalszej części drogi. ,,Zamiast chronić osobę, [to] powoduje poważniejszą lub bardziej śmiertelną chorobę, gdy osoba jest później narażona na SARS-CoV-2 " - stwierdziła AFLDS. ,,Szczepionka raczej wzmacnia infekcję niż zapobiega uszkodzeniom". Z tego powodu AFLDS zdecydowanie zniechęca ludzi do otrzymywania którejkolwiek z tych eksperymentalnych szczepionek. Uznając związane z tym niebezpieczeństwa, Seligmann i jego koledzy robią to samo, nazywając tę kampanię masowych szczepień ,,nowym holokaustem". Więcej można znaleźć na Pandemic.news . Źródła tego artykułu obejmują: ChildrensHealthDefense.org NaturalNews.com (o: itd :o) . . . codziennie , faktów przybywa ale folksdojcze , itp jak żaby w garku ( z zimną wodą ) nie poCzują że są uGotowani przez autoCenzurę widzą tylko prawo do wiary w łaskawość makreli * pożyteczni * idioci pogodnie doCzekają ( też ) na ich zakwalifikowanie ? w następnej kolejności ? do bezużytecznych ( pasożytów planety ) itd .
Strona o takiej wiarygodności jak wróżki w telewizji.

Data: 2021-03-08 14:46:16
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
każdy jest kowalem swojego łańcucha
From:  Arrmii

On Monday, March 8, 2021 at 8:26:19 PM UTC+1, atla...@orcon.net.nz wrote:
[sru pierdy]

co za gówno ty cytujesz? coś co powstało przed chwilą na potrzeby pierdolenia od rzeczy

gdybym miał czas to bym ci zrobił stronkę pokazującą niezbite dowody "naukowców" że jestes kretynem i uznam to za prawdę.
szanuj się, co?

a.

   znów  jestem  zmachany  i  przy  kolacji  już  na  luzie  przestawiam  się  na  polski  (o: obiecałem  dziewczynom  nie  zapomnieć  polskiego :o)  nie  wiem  czy  masz  czas  ale  zaCzekasz  i  doCzekasz  tak  (o; nie  wpierdolisz  się  bez  kolejki ;o)  czy  inaczej  już  jesteś  poganiaczem ?     https://youtu.be/dRYEA9k6bTA?t=246   https://youtu.be/_l3ZFA3lvjM?t=252
   przypomnę :     https://2020news.de/whistleblower-aus-berliner-altenheim-das-schreckliche-sterben-nach-der-impfung/
   * tłumaczone *  google'm :     Pierwsze szczepienie z Komirnatami 3 stycznia 2021 r., Zdaniem informatora, odbyło się w taki sposób, że wszyscy mieszkańcy zgromadzili się w salonie na parterze. Zespół szczepień składający się ze starszego szczepiciela, trzech pomocników i dwóch żołnierzy Bundeswehry wmundurze Flecktarn przeprowadził szczepienia. Pracownicy domowi i lekarz domowy wspierali proces. Rola żołnierzy Bundeswehry, którzy nigdy nie odeszli od szczepionki, nie została ostatecznie wyjaśniona.
Tym, co sygnalista był w stanie ustalić, było jednak to, że obecność umundurowanych funkcjonariuszy mocno onieśmielała seniorów. Podczas pierwszego szczepienia odmawiający zgody senior był przetrzymywany przez pielęgniarkę pod czujnym okiem żołnierzy Bundeswehry - relacjonuje naoczny świadek. Według informatora drugą dawkę szczepienia podano bez ostrzeżenia wszędzie tam, gdzie znajdowała się osoba, która miała być zaszczepiona. Na przykład starsza pani leżąca niczego nie podejrzewająca w łóżku, która zaczęła walczyć z drugą dawką, była  trzymana przez dwie pielęgniarki w celu przezwyciężenia jej oporu - zak  zwykle  bez koniecznego nakazu sądowego. Według informatora, testy PCR, któremu niektórzy seniorzy próbowali się przeciwstawić, odbywa się regularnie z użyciem siły fizycznej .     czym  to  się  różni  od :     selekcja - wybieranie na zagazowanie lub śmiertelny zastrzyk szpila - strzykawka z trucizną podawaną chorym więźniom szpilowanie - wstrzykiwanie więźniom podczas selekcji na rewirze fenolu za pomocą długiej igły wbijanej w klatkę piersiową ofiary, bezpośrednio do komory sercowej hercszpryca, szpryca  . . .     kiedyś nikt nie mógł uwierzyć w Oświęcim  więc , ci co tam po zaGazowanych sortowali
w bagażach mogli znaleźć aparaty sChować
i zRobić zdjęcia inni przemycali negatywy itp    teraz  podobnie  też  izraelscy  ! konkretni !  uczciwi  ludzie  próbują  zaSygnalizować  takim  jak  ty  * zgorszonym *  miliardom  much , nie  mogących  ( się  mylić )  rozPoznać  coś  innego  niż  ( to  co  znają )  oficjalne  gówno  ty  szanujesz  Global  Reich , tylko ?  co  później ?  czy  muchy  mogą  przeŻyć  ( tylko )  na  swoim  gównie ?  . . .  prawda  to  nie  gazeta !   nie  potrzebuje  twojego  uznawania  itp  * szanowania  się *  nawet  gdybym  miał  czas , to  już  nie  dla  takich  jak  ty :   * mądrym  inaczej *  inni  (o; np  tacy  jak  ja ;o)  ustępują   i  dlatego  świat  tak  wygląda  tzn  znów  się  kończy ;o)

Data: 2021-03-08 17:03:43
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
każdy jest kowalem swojego łańcucha
From:  Zenek Kapelinder

> https://www.afinalwarning.com/500887.html

Strona o takiej wiarygodności jak wróżki w telewizji.
   (o; nOrzeszKu . . . ;o)     gdybyś  *żył * ( teraz )  we  Francji  jak  ten :

[...]
   to  chyba  mógłbyś  zauważyć , że  za  hitlera  ( nie  tylko )  cenzura  była  łagodniejsza  nie  tylko  dla  Francuzów , dziś  np  Le  Monde , itp  * strony *  są  mniej  wiarygodne  od  wróżki  w  telewizji  i  (o; dlatego ;o)  tam  tacy  ( Hervé Seligmann )  nie  są  godni  wiary, jak  kiedyś  Auschwitz  trudniej  było  odkryć  niż  Amerykę , jeszcze  na  płaskiej  Ziemi :     Eppur si muove     http://bityl.pl/9KOvF     A jednak się kręci  słowa według legendy wypowiedziane szeptem przez Galileusza w roku 1633 gdy stanął przed sądem inkwizycji rzymskiej. Galileusz miał w ten sposób wyrazić przekonanie, że to Ziemia krąży wokół Słońca, choć wcześniej publicznie musiał się wyrzec swoich poglądów. ( albo  żywcem  spalić  dla  uSzanowania  wiaryGodności  publicznej )  Zdanie to pojawia się na obrazie datowanym na rok 1643/4 przedstawiającym Galileusza w lochu     dziś  nie  tylko  Dr Hervé Seligmann  szepta  jeszcze  nie  w  lochu , lecz  gdzie  jeszcze , może  (o; nie  szanując  się ;o)  w  jakimś  szmatławcu ?  zostawić  ślad  ( po  sobie  i  swoich  dzieciach )  podobnie ?      Henryk Górecki - Symphony of Sorrowful Songs - 2nd Movement      https://youtu.be/g5fg8-VWNo0      Henryk Górecki - Symphony No. 3 - Lento e largo-- Tranquillissimo II Mamo, nie płacz, nie. Niebios Przeczysta Królowo, Ty zawsze wspieraj mnie. Zdrować Mario, Łaskiś Pełna.   Zakopane "Pałace" cela nr 3 ściana nr 3 Błazusiakówna Helena Wanda lat 18 siedzi od 25 IX 44    a  ty ?  grymasisz  tu  (o; że  nie  kupujesz ;o)  bo :  nabazgrane , na  scianie , w  piwnicy     a  co  po  tobie  zostanie ?

każdy jest kowalem swojego łańcucha