kabel hdmi-hdmi, czy ma znaczenie?

Data: 2009-04-15 12:44:27
Autor: Piotr
kabel hdmi-hdmi, czy ma znaczenie?
witam,
czy ludzki oko jest w stanie odróżnić jakość w tytułowym kablu.
potrzebuję ok. 1,5 m, a rozpiętość cen sięga 200 zł (od 39 zł do 240 zł).
podłączam N, więc warto aby wykorzystać HD jak najlepiej.

chętnie wysłucham opinii praktyków.

pzdr.

Data: 2009-04-15 14:04:55
Autor: pawell32
Piotr pisze:
[...]

ma, na takiej długości ważne są tylko wtyki.
miałem takie, gdzie wtyki zostały w dekoderze.
kupuje dla klientów w cenie ok 30 zł i są ok.

pawell

Data: 2009-04-17 09:40:46
Autor: nom
kabel hdmi-hdmi, czy ma znaczenie?
Kabel HDMI przekazuje sygnał tylko i wyłącznie cyfrowy, więc albo go TV dobrze zdekoduje (nie ma błędów transmisji) albo są błędy i wtedy są przekłamania.
Ja mam za 19zł 3m i działa ok. w rozdzielczości 720p, w 1080p są już artefakty (czerwone poziome kreseczki), ale mam plazmę HD Ready więc 720p jest OK.

Data: 2009-04-24 22:04:44
Autor: zorby
kabel hdmi-hdmi, czy ma znaczenie?
w kablu cyfrowym nie ma pojecia lepiej lub gorzej - sygnal jest lub nie. reasumujac kup najtanszy i tez zadziała ,

Data: 2009-04-25 00:29:45
Autor: Padre
zorby pisze:
w kablu cyfrowym nie ma pojecia lepiej lub gorzej - sygnal jest lub nie. reasumujac kup najtanszy i tez zadziała ,
lub nie:)

Data: 2009-04-25 18:35:49
Autor: Marcin

Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości news:gstf2r$m1a$1mx1.internetia.pl...
w kablu cyfrowym nie ma pojecia lepiej lub gorzej - sygnal jest lub nie. reasumujac kup najtanszy i tez zadziała ,
lub nie:)

Wtedy zaniesie do sklepu i zlozy reklamacje, bo nie dziala...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-05-01 22:18:26
Autor: zorby
[...]

dokładnie i dostanie kolejny który zadziała

kabel hdmi-hdmi, czy ma znaczenie?