kabel łączący dwa hosty usb

Data: 2009-11-13 08:36:39
Autor: Toworek
kabel łączący dwa hosty usb
Witam,
czy istnieje kabelek łączacy dwa hosty usb w taki sposób, że jeden z nich udostępnia przez usb cały dysk twardy a drugi widzi komuter podłaczony przez usb jak zewnętrzny dysk?

chciałbym użyć czegoś takiego do podłączenia telewizora z gniazdem usb (czyta dyski twarde, odtwarza z nich filmy) do sieci w której udostępnione mam pliki za pośrednictwem komputera pc, który udostepniłby po usb podmontowany dysk twardy.

T.

Data: 2009-11-13 08:57:11
Autor: Radosław Sokół
kabel łączący dwa hosty usb
Toworek pisze:
czy istnieje kabelek łączacy dwa hosty usb w taki sposób, że jeden z nich udostępnia przez usb cały dysk twardy a drugi widzi komuter podłaczony przez usb jak zewnętrzny dysk?

O ile mi wiadomo -- nie. Istnieją tylko kable USB symulujące
połączenie sieciowe i umożliwiające w ten sposób przesyłanie
plików, ale o "udawaniu" USB Mass Storage nie słyszałem. By-
łoby to trudne z racji tego, że trzeba by w jakimś pliku
obrazu symulować pełny system plików z dostępem blokowym.

Data: 2009-11-13 11:23:15
Autor: orcio
kabel łączący dwa hosty usb
Toworek pisze:
[...]

To nie jest do końca odpowiedź na pytanie, ale są kieszenie NAS czyli maja RJ45 oraz USB to mógłby być taki pośrednik pomiędzy kompem a TV.

orcio

Data: 2009-11-13 14:03:44
Autor: MarlonB
kabel łączący dwa hosty usb

Użytkownik "orcio" <orcio@NOSPAMinteria.pl> napisał w wiadomości news:hdjclm$s6q$1nemesis.news.neostrada.pl...
Toworek pisze:
[...]

Niestety, jednocześnie działa tylko jedno z tych wejść, tj albo RJ45 albo client-usb (bo to wydaje mi się ze o to chodzi).

Pozdrawiam.

Data: 2009-11-13 22:09:43
Autor: orcio
kabel łączący dwa hosty usb

Toworek pisze:
[...]

Wydaje mi się że jak na początku testowałem obudowę http://tiny.pl/hxrwh to miałem ją podpiętą naraz do USB i RJ45 i czytałem przez obydwa łącza jej zawartość.

orcio

Data: 2009-11-14 16:10:29
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
kabel łączący dwa hosty usb
Wydaje mi się że jak na początku testowałem obudowę
http://tiny.pl/hxrwh to miałem ją podpiętą naraz do USB i RJ45 i
czytałem przez obydwa łącza jej zawartość.

Z pewnością, pytanie czy jednocześnie?

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-11-13 14:01:04
Autor: MarlonB
kabel łączący dwa hosty usb

Użytkownik "Toworek" <Toworek@0net.com> napisał w wiadomości news:hdj2au$2333$1newsread2.aster.pl...
[...]

Nie ma takiej możliwości. Taki kabel nie istnieje.

Pozdrawiam.

M.

Data: 2009-11-13 22:34:19
Autor: Animka
kabel łączący dwa hosty usb
Toworek pisze:
[...]

No proszę, proszę...Wcielenie koliny, kołdunki, itd (NNTP-Posting-Host: 208-pra-28.acn.waw.pl) napisało wreszcie normalnie i bez błędów.

--
animka

Data: 2009-11-14 13:57:41
Autor: Tomaszek
kabel łączący dwa hosty usb
Animka pisze:
No proszę, proszę...Wcielenie koliny, kołdunki, itd (NNTP-Posting-Host: 208-pra-28.acn.waw.pl) napisało wreszcie normalnie i bez błędów.

Troll tropi trolla, piękny jest ten świat;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-14 14:19:42
Autor: Animka
kabel łączący dwa hosty usb
Tomaszek pisze:
Animka pisze:
No proszę, proszę...Wcielenie koliny, kołdunki, itd (NNTP-Posting-Host: 208-pra-28.acn.waw.pl) napisało wreszcie normalnie i bez błędów.

Troll tropi trolla, piękny jest ten świat;)

A troll za trollem chodzi i dołączył się na trzeciego.

--
animka

Data: 2009-11-14 22:38:30
Autor: Toworek
kabel łączący dwa hosty usb
Animka pisze:
Toworek pisze:
[...]

przykro mi ale to nie kolina, ale nazwa hosta faktycznie podobna :) Sprawdź jeszcze raz skąd pisze kolina.

kabel łączący dwa hosty usb