kabel łączący dwa hosty usb

Data: 2009-11-13 22:34:19
Autor: Animka
kabel łączący dwa hosty usb
Toworek pisze:
Witam,
czy istnieje kabelek łączacy dwa hosty usb w taki sposób, że jeden z nich udostępnia przez usb cały dysk twardy a drugi widzi komuter podłaczony przez usb jak zewnętrzny dysk?

chciałbym użyć czegoś takiego do podłączenia telewizora z gniazdem usb (czyta dyski twarde, odtwarza z nich filmy) do sieci w której udostępnione mam pliki za pośrednictwem komputera pc, który udostepniłby po usb podmontowany dysk twardy.

No proszę, proszę...Wcielenie koliny, kołdunki, itd (NNTP-Posting-Host: 208-pra-28.acn.waw.pl) napisało wreszcie normalnie i bez błędów.

--
animka

Data: 2009-11-14 13:57:41
Autor: Tomaszek
kabel łączący dwa hosty usb
Animka pisze:
No proszę, proszę...Wcielenie koliny, kołdunki, itd (NNTP-Posting-Host: 208-pra-28.acn.waw.pl) napisało wreszcie normalnie i bez błędów.

Troll tropi trolla, piękny jest ten świat;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-14 14:19:42
Autor: Animka
kabel łączący dwa hosty usb
Tomaszek pisze:
Animka pisze:
No proszę, proszę...Wcielenie koliny, kołdunki, itd (NNTP-Posting-Host: 208-pra-28.acn.waw.pl) napisało wreszcie normalnie i bez błędów.

Troll tropi trolla, piękny jest ten świat;)

A troll za trollem chodzi i dołączył się na trzeciego.

--
animka

Data: 2009-11-14 22:38:30
Autor: Toworek
kabel łączący dwa hosty usb
Animka pisze:
Toworek pisze:
[...]

przykro mi ale to nie kolina, ale nazwa hosta faktycznie podobna :) Sprawdź jeszcze raz skąd pisze kolina.

kabel łączący dwa hosty usb