[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa

Data: 2012-04-10 13:27:07
Autor: Titus Atomicus
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
Witam,
Kupie kabelek serwisowy do Siemensa (ME45). A czy sa tu moze jacys uzytkownicy tego i innych pancernych Siemensow? Najchetniej z W-wy?
TA

Data: 2012-04-10 12:49:53
Autor: Dominik & Co
Dnia 10.04.2012 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

Kupie kabelek serwisowy do Siemensa (ME45). A czy sa tu moze jacys uzytkownicy tego i innych pancernych Siemensow? Najchetniej z W-wy?

Mam ME45, ale już wyłącznie jako zapasowy. Kabelek też,
no alem nie z Warszawy...

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-04-10 16:48:53
Autor: J.F
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup
Kupie kabelek serwisowy do Siemensa (ME45). A czy sa tu moze jacys
uzytkownicy tego i innych pancernych Siemensow? Najchetniej z W-wy?

Na allegro juz nie sprzedaja ?

J.

Data: 2012-04-11 15:29:21
Autor: Jingiel
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa

A wystarczyło w google wpisać "kabel do ME45"

Jingiel

Data: 2012-04-11 16:34:30
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 11 Apr 2012 15:29:21 +0200, Jingiel napisał(a):

A wystarczyło w google wpisać "kabel do ME45"
Na allegro juz nie sprzedaja ?

A wystarczyło w google wpisać "kabel do ME45"

Wyznawcy Apple potrzebuja do tego aplikacji.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

Data: 2012-04-14 00:51:11
Autor: Titus Atomicus
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa

No, jakos juz chyba nie.
Chyba z rok zagladam.

TA

Data: 2012-04-14 09:25:32
Autor: J.F.
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
Dnia Sat, 14 Apr 2012 00:51:11 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
[...]

http://allegro.pl/kabel-siemens-c35-c45-mt50-com-itp-fv-axnet-i2257113585.html

Przy czym nie dam glowy czy to tak calkiem do ME45 bedzie pasowac - miedzy niektorymi kabelkami byly jakies drobne roznice i nie wszystko
dzialalo.
Podejrzewam ze w jakis sklepikach z dluzszym stazem tez jeszcze moga miec.

Albo o
http://allegro.pl/siemens-me45-sprawdz-053-i2255848927.html

Choc w sumie ... chyba czas na cos nowszego, lepszego - choc przy tym
lepszym do bym dopisal znak zapytania :-)

J.

J.

Data: 2012-04-14 12:31:02
Autor: Titus Atomicus
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
In article <w4swtxz7sz8k$.1pg4nc219cfp6.dlg@40tude.net>,
> [...]

Przy czym nie dam glowy czy to tak calkiem do ME45 bedzie pasowac - miedzy niektorymi kabelkami byly jakies drobne roznice i nie wszystko
No wlasnie.
Podejrzewam ze w jakis sklepikach z dluzszym stazem tez jeszcze moga miec.
Jakich nowu sklepikach?
Jak jakies 5-7 lat temu pytalem o ME45 w roznych komisach z telefonami to juz wtedy nie wiedzieli o co mi chodzi...

Albo o
http://allegro.pl/siemens-me45-sprawdz-053-i2255848927.html

Znaczy mam kupowac trupa po to tylko, zeby miec kabelek ktory bede musial przerabiac na serwisowy?

Choc w sumie ... chyba czas na cos nowszego, lepszego - choc przy tym
lepszym do bym dopisal znak zapytania :-)
Ale ja chce dzialajacgo ME45.

TA

Data: 2012-04-14 23:23:16
Autor: Tomek

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal:

[...]

Nie bylo nigdy zadnych róznic, ten kabelek pasuje pod wszystkie siemensy na stare wejscie. Koles na aukcji zwyczajnie przeoczyl ten model, bo podal S45, a ME45 prawie sie od niego nie rózni, poza ukladem klawiatury.

Data: 2012-04-15 10:28:11
Autor: J.F.
Dnia Sat, 14 Apr 2012 23:23:16 +0200, Tomek napisał(a):
[...]

Byly roznice, bo kupilem kiedys kabelek do C35, a potem to ME45 musialem
kupic drugi. Niby te same, ale cos tam jednak nie dzialalo, i to tylko w
niektorych programach.

Nie wiem jak oryginaly - moze u mnie chinczycy cos po swojemu zrobili i
stad problemy.

oryginalow nie bylo przypadkiem dwoch - "zwykly" i "serwisowy" ?

J.

Data: 2012-04-15 16:09:06
Autor: Tomek

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał:

[...]

Kable do tych siemensów pod COM pasowały do każdego modelu, pocz±wszy od c25, którego traktowałem Bartkiem, po ME45, SL45 traktowane programem Freia. Nie było rozgraniczeń pomiędzy kablem "zwykłym" czy "serwisowym", to wymysł userów z lamerskich for, którym co¶ nie działało z powodu braku wiedzy w tej materii. Możesz mi przypomnieć co konkretnie chcesz zrobić? PóĽniej zejdę do garażu, mam tam swoj± półkę z historycznymi kablami pod com-a, może się jaki¶ uchował do siemensa. Dam znać.

Data: 2012-04-15 18:52:06
Autor: J.F.
Dnia Sun, 15 Apr 2012 16:09:06 +0200, Tomek napisał(a):
[...]

No coz, moze i lsamerskich, ale jesli cos nie dziala, zmieniasz kabel,
dziala, to kto jest winny ?

O masz - wiedza lamerow
http://www.siemensiak.pl/artykuly,przerobka,kabla,zwyklego,na,serwisowy.html

Możesz mi przypomnieć co konkretnie chcesz zrobić? PóĽniej zejdę do garażu, mam

Ja nic :-)

Data: 2012-04-16 00:44:18
Autor: Titus Atomicus
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
In article <r6s2npl0cg3j$.16exgq86kzx8e.dlg@40tude.net>,
> [...]

> Możesz mi przypomnieć co konkretnie chcesz zrobić? PóĽniej zejdę do garażu, > mam Ja nic :-)

To ja. Musze przeladowac oprogramowanie w dwoch siemensach ME45. Bo juz calkiem powariowaly...

TA

Data: 2012-10-26 05:46:19
Autor: Titus Atomicus
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
> [...]

Qrde...
Mam juz ten kabelek do ME45, i zabralem sie za przerabianie.
Czy ja dobrze widze, ze kabelek serwisowy musi miec dodatkowe zasilanie?
--
TA

Data: 2012-10-26 06:59:39
Autor: Dominik & Co
Dnia 26.10.2012 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

Mam juz ten kabelek do ME45, i zabralem sie za przerabianie.
Czy ja dobrze widze, ze kabelek serwisowy musi miec dodatkowe zasilanie?

Nie musi. Można brać z portu COM.

Mój kabel (którego używałem do flashowania) nie miał żadnego zewnętrznego zasilania.

Kabel "nieserwisowy" zasilanie do MAXa pewnie bierze ze strony
komórki (bodaj 4 pin złącza- zasilanie akcesoriów), więc przy
wyłączonym telefonie nie zadziała.

O, nawet linka Ci podam na tacy:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic83889.html#393737

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-10-26 09:39:56
Autor: J.F
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
UĹĽytkownik "Dominik & Co"  napisaĹ‚ w
[...]

z tym ze ja mialem i me45 i c35, i dwa kabelki do tego (na jednym naklejka C25), i czesc funkcji na jednym telefonow wymagala konkretnego kabelka.

J.

Data: 2012-10-26 13:10:31
Autor: Dominik & Co
Dnia 26.10.2012 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
[...]

Pierwsze słyszę. Toć to tylko konwerter poziomów (napięć) ttl.
Jak masz kabel zasilany z telefonu, to podaj napięcie stąd, gdzie będzie przy wylaczonym tel, chocby i z usb.

Data: 2012-10-26 14:15:20
Autor: Dominik & Co
Dnia 26.10.2012 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> napisał/a:

Pierwsze słyszę. Toć to tylko konwerter poziomów (napięć) ttl.
 OczywiĹ›cie ttl<->rs232 miaĹ‚o być.
Pisane z komĂłrki :-)

Data: 2012-10-26 10:29:07
Autor: AL
W dniu 2012-10-26 05:46, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

Mam juz ten kabelek do ME45, i zabralem sie za przerabianie.
Czy ja dobrze widze, ze kabelek serwisowy musi miec dodatkowe zasilanie?

robilem taki kabelek (S55 i pokrewne - w sumie pare siemensow zflasjowalem tym sposobem) i mam go do tej pory gdzies w szufladzie.
I pamietam, ze jest wyjscie na osobne zasilanie.

Data: 2012-10-27 02:06:47
Autor: Titus Atomicus
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
In article <508a49d4$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>,
 AL <al@skads.tam.pl> wrote:

> [...]

I pamietam, ze jest wyjscie na osobne zasilanie.

Qrde, to ustalcie to prosze. Czy w kabelku ME45 musi byc zasilanie czy nie???
--
TA

Data: 2012-10-27 12:22:02
Autor: J.F.
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
Dnia Sat, 27 Oct 2012 02:06:47 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
[...]

No musi byc, ale mozna je brac z jednej strony, z drugiej, lub z trzeciej.

Ja tam dzialalem z kabelkami bez dodatkowego zasilania, ale jak pisalem -
czyms sie roznily, tylko nie wiem czym.

J.

Data: 2012-10-29 06:32:36
Autor: Dominik & Co
Dnia 27.10.2012 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Qrde, to ustalcie to prosze. Czy w kabelku ME45 musi byc zasilanie czy nie???

No musi byc, ale mozna je brac z jednej strony, z drugiej, lub z trzeciej.

A precyzując: zasilanie MAXa można brać od strony telefonu (najprościej,
nie zadziała przy wyłączonym telefonie), od strony RS-a komputera (formalnie niezgodnie ze specyfikacją RS232, ale prąd na tyle nieduży, że w 99% jest dobrze), albo z zewnątrz- bateryjka, zasilacz, USB.

Do OP:
Jak przerabiasz kabel "nieserwisowy" zasilany od strony komórki, to oczywiście prościej jest dobrać się tylko do jednej wtyczki od strony komórki i zapodać tam zasilanie, niż rozwalać też drugą wtyczkę (często zalaną, a zwykle z MAXem) i dorabiać zasilanie
z RS-a ryzykujÄ…c, ĹĽe coĹ› uszkodzisz. Jak robisz kabel od zera,
IMO zewnętrzne zasilanie nie ma sensu- ale jak ksiądz uważa.

A jak nadal nie rozumiesz, to daj tÄ™ dyskusjÄ™ do poczytania
komuĹ›, kto wie za ktĂłry koniec trzyma siÄ™ lutownicÄ™ i niech
on Ci to zrobi- bo jeszcze uwalisz sobie port albo komĂłrkÄ™.

Data: 2012-05-08 20:37:43
Autor: _±ćęłó¶Ľż.
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
Pod COM tak, ale pod USB nie.
Z moim Siemensem działa mi kabel szeregowy, a usb nie chce.

-- -- -

Data: 2012-04-16 00:47:56
Autor: Titus Atomicus
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
> [...]

Ale ja potrzebuje 'serwisowy' - znaczy musze go przerabiac? I czy byly serwisowe na USB?
No i ta cena. Powariowali chyba...

TA

Data: 2012-04-16 17:19:28
Autor: J.F
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
Użytkownik Titus_Atomicus-496E9A.00475616042012@node2.news.atman.pl...
http://allegro.pl/kabel-siemens-c35-c45-mt50-com-itp-fv-axnet-i2257113585.html
Ale ja potrzebuje 'serwisowy' - znaczy musze go przerabiac?

Chyba nikt ci nie odpowie z calkowita pewnoscia.

I czy byly  serwisowe na USB?

Chyba nie. Jakos tak od C6x sie pojawilo USB, ale bylo juz w telefonie.

No i ta cena. Powariowali chyba...

Klient chce, klient placi :-)

A jak podsylalem namiar na tani kabelek z zestawem czesci zamiennych, to sie nie podobal :-P

P.S. Mowisz ze sie wiesza ? To nie musi byc sprawa software .. zimne luty, pekniete sciezki, wilgoc ... a on nie ma przypadkiem sprawdzania sumy kontrolnej przy starcie ?

J.

Data: 2012-04-16 20:46:38
Autor: Titus Atomicus
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
In article <jmhda1$fup$1@inews.gazeta.pl>,
 "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A jak podsylalem namiar na tani kabelek z zestawem czesci zamiennych, to sie nie podobal :-P
No, nie zrozumialem wtedy, ze to taka okazja.
Zreszta, szukalem gotowego 'serwisowego'.

P.S. Mowisz ze sie wiesza ? To nie musi byc sprawa software .. zimne luty, pekniete sciezki, wilgoc ... a on nie ma przypadkiem sprawdzania sumy kontrolnej przy starcie ?

Na poczatku wariowal przy edytowaniu wpisow w ksiazce teleadresowej, wpisy sie mnozyly... Potem sie to poglebialo. W miedzyczasie pytal o jakis PIN aparatu, a teraz mowi ze addressbook jest corupted i w ogole nie chce go otworzyc. I ze trzeba sformatowac. A sformatowac sie nie daje bo prosi o ten kod telefonu...
:-(

TA

Data: 2012-04-17 02:17:21
Autor: Animka
W dniu 2012-04-16 20:46, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

To wpisz mu ten kod telefonu, który ustaliłeś do uruchamiania telefonu.

--
animka

Data: 2012-04-17 14:14:28
Autor: Titus Atomicus
In article <jmicqp$b8j$1@node2.news.atman.pl>, Animka <to.nie.ja@wp.pl> wrote:

> [...]
> jakis PIN aparatu, a teraz mowi ze addressbook jest corupted i w ogole
> nie chce go otworzyc. I ze trzeba sformatowac. A sformatowac sie nie

To wpisz mu ten kod telefonu, który ustaliłe¶ do uruchamiania telefonu.

Po pierwsze nie ja ustalalem. Po drugie te telefony maja po 10 lat. Byly kupowane z drugiej reki i nikt juz nie dojdzie kto i kiedy 'ustalil' ten kod.
BTW mam jeszcze Ericssona R320s ktory tez niedawno zaczal pytac sie o kod telefonu :-(
TA

Data: 2012-04-17 21:35:39
Autor: Titus Atomicus
wrote:

> [...]

> daje bo prosi o ten kod telefonu...
> :-(

To wpisz mu ten kod telefonu, który ustaliłe¶ do uruchamiania telefonu.

Animka, puknij sie w czolo.
Jakbym znal ten kod to juz dawno bym go wpisal.
Telefon ma z 10 lat jesli nie wiecej i pochodzi z drugiej, a moze nawet z trzeciej reki. Nawet gdybym dotarl do pierwszego wlasciela, to szanse ze pamieta, co tam wpisywal 10 lat temu sa zerowe.
btw Mam jeszcze Erissona R320s. Tez prosi o kod telefonu. Niestety juz przy wlaczeniu :-(. Uzywany byl 3 lata i nigdy o cos takiego nie prosil...

TA

Data: 2012-04-10 21:25:46
Autor: Piotr M
[ogloszenie] [kupie] [odpowiedĽ] [niestety nie mam kabelka do Siemensa]

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl

Data: 2012-04-18 06:12:50
Autor: Dominik & Co
[...]

http://allegro.pl/kabel-serwisowy-siemens-c45-me45-mt50-m30-sl45-com-i2281442835.html
Lokalizacja: Warszawa.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-04-29 16:26:45
Autor: Titus Atomicus
[ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
In article <jmlm12$10v$1@inews.gazeta.pl>,
 Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@nagmailu.com> wrote:

> [...]

> Kupie kabelek serwisowy do Siemensa (ME45). A czy sa tu moze jacys > uzytkownicy tego i innych pancernych Siemensow? Najchetniej z W-wy?

No, coz. Kupilem. Ale kabelek nie wyglada na opryginalny. A co gorsza, chyba nie jest 'serwisowy'

--
TA

Data: 2012-05-03 20:11:42
Autor: Dominik & Co
Dnia 29.04.2012 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

No, coz. Kupilem. Ale kabelek nie wyglada na opryginalny. A co gorsza, chyba nie jest 'serwisowy'

Zwróć jako niezgodny z opisem...