kabina prysznicowa - szukam

Data: 2009-07-07 16:36:54
Autor: Kane
kabina prysznicowa - szukam
Witajcie

Szukam kabiny prysznicowej o budowie zamknietej tak jak np kabiny z hydromasazami i sauną ale bez tych bajerów tj zwykly prysznic ewentualnei z panelem ale bez radia, sauny i innych cudów. Góra kabiny tez nie musi być pełna - ważne by ściany boczne stanowiły całość. Musze taki prysznic ustawic w firmie gdzie nie bardzo pasuje mi skuwac stary sypiacy sie tynk, potem to plytkowac (odpowiednio porzadnie) by dostawic normalna kabine-brodzik+drzwi. Szukam takiej pełnej, gotowca. Wstawiam i mam. Moze ktos cos polecic ?

W najgorszym razie bedzie to chinczyk z hydromasazem i innymi cudami - ma ktos doswiadczenia z takimi tanimi kabinami np z allegro ?

Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-07-08 09:47:36
Autor: Jackare
kabina prysznicowa - szukam
Użytkownik "Kane" <smaptrap@spamtrap.pl> napisał w wiadomości news:h2vn58$t13$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Trzeba założyć filtry na podejściach aby się te małe dysze nie zapychały. Woda wodociągowa niesie ze sobą mnóstwo smiecia - całkiem pokaźne stałe cząstki.
Jeżeli woda jest twarda - dodatkowo dojdzie zakamienianie, głównie na ciepłej wodzie.
Przykładowo u mnie w Bytomiu małe dysze w takiej kabinie potrafią się zapchać  w około 3 tygodnie jeżeli nie ma filtrów na podejściach.
--
Jackare

kabina prysznicowa - szukam