kable HDMI 1.4 3D

Data: 2011-07-18 00:32:51
Autor: Lukas
kable HDMI 1.4 3D
Witam

Co to jest to 3D ?, tzn. wiem, ze chodzi o trojwymiar, ale czy to oznaczna , ze jak kupie jakis prostrzy kabel-tanszy to  nie bede mogl ogladac ( np. z n-ki) sygnalu 3D ?

Mozna kupic na allegro kabel za 50 ale i za 100 tej samej dlugosci, dlatego warto zapytac....

Data: 2011-07-19 11:54:37
Autor: majkel
kable HDMI 1.4 3D
Użytkownik "Lukas" <george102@op.pl> napisał w wiadomości news:4e2362e8$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja polecam te za 8zł. Będą świetnie działać z 3 a nawet więcej D ;)
Sam taki kupiłem i działa wyśmienicie!
Nie mam wprawdzie TV 3D ale 1080p śmiga po nim aż miło. W końcu 3D to taki sam obraz tylko podzielony na 2 części...
Kupowanie kabli za 50-100zł to dla mnie jakaś fanaberia. Przecież jeśli te za 8zł działają to po co przepłacać?

majkel

Data: 2011-07-19 12:22:01
Autor: z
kable HDMI 1.4 3D
majkel pisze:

Ja polecam te za 8zł.

Ja to dopiero pojechałem po bandzie. Kupiłem najtańszy 5m (chyba 20zł). Działa. :-)

Data: 2011-07-20 21:22:03
Autor: Padre
kable HDMI 1.4 3D
W dniu 2011-07-19 12:22, z pisze:
majkel pisze:

Ja polecam te za 8zł.

Ja to dopiero pojechałem po bandzie. Kupiłem najtańszy 5m (chyba 20zł).
Działa. :-)

Trudno za tym dojść, mam dwa po 1,5m jeden za 20zł drugi za 37zł na tym za 20zł przy 1080p 12bit pojawia się czasem zakłócenie - nieregularnie migająca cienka pozioma kreska w połowie ekranu, na tym droższym wszystko OK.

Data: 2011-07-20 23:21:12
Autor: boxfish
kable HDMI 1.4 3D
W dniu 2011-07-20 21:22, Padre pisze:

[...]

Więc sugerujesz że to cena a nie jakość wykonania konkretnej sztuki kabelka ma wpływ na pracę tak niekomplikowanego elementu jak kabel ? ;-)

Data: 2012-08-27 12:58:19
Autor: Marcin N
kable HDMI 1.4 3D
W dniu 2011-07-19 12:22, z pisze:
majkel pisze:

[...]

Masz uszkodzony kabel i tyle. Kup taki za 8 zł, jak polecają przedmówcy. Ja ostatnio kupowałem po 6 zł.

--
MN

kable HDMI 1.4 3D