kablowa tv cyfrowa poglos na drugim telewizorze

Data: 2015-05-09 14:29:06
Autor: korex
kablowa tv cyfrowa poglos na drugim telewizorze
Dlaczego na drugim telewizorze w mieszkaniu, gdy wł±cze ten sam kanał, to słychać wyraĽny pogłos, opóĽnienie około 1 sekundy, co jest denerwuj±ce gdy te dĽwięki się na siebie nałoż±. Taki efekt występuje w cyfrowej tv kablowej, ogl±danej za po¶rednictwem tunerów, o ile dobrze pamiętam, gdy miałem jedynie analog, efekt ten nie występował. Cyfrowe nie zawsze lepsze? :/

Data: 2015-05-09 18:17:20
Autor: Krzysztof Rudnik
kablowa tv cyfrowa poglos na drugim telewizorze
korex wrote:

Dlaczego na drugim telewizorze w mieszkaniu, gdy włącze ten sam kanał, to
słychać wyraźny pogłos, opóźnienie około 1 sekundy, co jest denerwujące
gdy te dźwięki się na siebie nałożą. Taki efekt występuje w cyfrowej tv
kablowej, oglądanej za pośrednictwem tunerów, o ile dobrze pamiętam, gdy
miałem jedynie analog, efekt ten nie występował. Cyfrowe nie zawsze
lepsze? :/

Po prostu cyfrowo łatwiej zbuforować a wręcz pewne bufory są niezbędne. Dane są obrabiane i w zasadzie nie ma żadnej konieczności wykonywania tego z minimalnym opóźnieniem. Nikomu to normalnie nie przeszkadza.

Data: 2015-05-09 18:17:22
Autor: Marek
On Sat, 9 May 2015 14:29:06 +0200, "korex" <efheugberug@wp.pl> wrote:
Dlaczego na drugim telewizorze w mieszkaniu, gdy włącze ten sam
kanał, to
słychać wyraźny pogłos, opóźnienie około 1 sekundy, co jest
denerwujÄ…ce
[...]

Co tuner to inny bufor strumienia? Te same modele tunerĂłw?

--
Marek

Data: 2015-06-30 07:09:26
Autor: 666
kablowa tv cyfrowa poglos na drugim telewizorze
U mnie tak było w analogowej, gdy odbierałem z anteny i z kabla.

-- -- -
554dfd91$0$8374$65785112@news.neostrada.pl