Data: 2011-07-25 09:16:17 | |
Autor: Lukasz | |
kabriolet na zimę? | |
Witam,
Przymierzam się do zakupu auta, w grę wchodzi m.in. BMW E36 Cabrio np taki http://moto.allegro.pl/bmw-e36-cabrio-cena-do-negocjacji-i1713254237.html (nie jest to moja aukcja). Czy da się tego typu auto użytkować również w zimie? W tym roku magazynowałbym go pod wiatą, docelowo w garażu. Czy można tym jeździć w zimie - w szczególności chodzi mi o dach i śnieg zamarzający na dachu auta podczas zimowych wyjazdów (pod domem będzie pod zadaszeniem, ale wiadomo, jak napada podczas podróży to i zamarznie przy dłuższym postoju)? spróbujcie wybić mi ten pomysł z głowy bo w grę wchodzi jak dla mnie jeszcze audi S6 (ciężko kupić w podobnej cenie) oraz omega B 3.0, skrzynia tylko manualna, napęd tył lub 4x4. Czy w tego typu aucie jest dużo zimniej niż w zamkniętym (zimą)? -- Pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2011-07-25 16:44:03 | |
Autor: Rychu | |
kabriolet na zimę? | |
W dniu 2011-07-25 09:16, Lukasz pisze:
Witam, (ciach) Jak liczysz, że kupisz niezajechaną E36, to szukaj raczej na mobile.de i unikaj turków. Tylko licz się z tym, że 14 letnia będzie miała przebieg 200-250 kkm, a nie "130". Jak chcesz kupować u nas, to z miejsca drugie tyle co na auto szykuj na serwis, o ile będziesz miał tyle szczęścia, że skończy się jedynie na częściach eksploatacyjnych + kilka standardowych rzeczy. Chyba, że jesteś dresem i auto serwisujesz trawą i gumą ze szlaufa, wtedy możesz brać w ciemno. ;) Co do dachu to raczej go nie będziesz zostawiał na tydzień pod 20 cm pokrywą, więc jeśli jest jeszcze szczelny i uszczelki nie sparciały, to nie powinno być źle. -- Pozdrawiam Rychu W-wa | Panda VAN'05 oznakowana KR637** :) |
|
Data: 2011-07-25 19:05:31 | |
Autor: Lukasz | |
kabriolet na zimę? | |
Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4e2d8134$1news.home.net.pl...
Jak liczysz, że kupisz niezajechaną E36, to szukaj raczej to w .de części się nie zużywają? naprawdę serwis tego auta będzie tak drogi? ogólnie mam zamiar kupić niezbyt tanie w eksploatacji auto (Audi S6 albo omega MV6) więc nie wiem czy to będzie droższe? co do przebiegu - nawet nie patrzyłem jaki jest, nie interesuje mnie ta liczba przy zakupie auta bo nigdy nie wiem czy jest prawdziwa... Co do dachu to raczej go nie będziesz zostawiał na tydzień pod no to ok, dzięki -- Pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2011-07-25 16:53:55 | |
Autor: BaX | |
kabriolet na zimę? | |
Przymierzam się do zakupu auta, w grę wchodzi m.in. BMW E36 Cabrio np taki To konkretnie zapewne nie za bardzo, może być problem nawet przy większym deszczu. Cholera wie ile taśma jeszcze wytrzyma na tylnej "szybie" :) Ogólnie to straszny strup /z przodu nadkola zjadł ząb czasu :D /i chyba tylko desperat na coś takiego się rzuci nawet za cene "kolarki" LOL |
|
Data: 2011-07-25 19:07:06 | |
Autor: Lukasz | |
kabriolet na zimę? | |
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4e2d8383$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
Przymierzam się do zakupu auta, w grę wchodzi m.in. BMW E36 Cabrio np taki to akurat wiem, taki przykład dałem Ogólnie to straszny strup /z przodu nadkola zjadł ząb czasu :Dno właśnie, ja takich rzeczy nie zauważam bo się po prostu nie znam :/ w oko wpadło mi jeszcze to: http://otomoto.pl/bmw-325-cabrio-m-pakiet-gaz-sewencja-C19242379.html lepsze? -- Pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2011-07-25 19:19:34 | |
Autor: Bydlę | |
kabriolet na zimÄ? | |
On 2011-07-25 09:16:17 +0200, "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> said:
Czy da się tego typu auto użytkować również w zimie? Czyżby silnik, karoseria, opony i inne miały nie dać rady zimą? Dlaczego? ;> Czy można tym jeździć w zimie Tak samo jak w śwęia państwowe. - w szczególności chodzi mi o dach i śnieg zamarzający na dachu Jest dach? Śnieg zamarza na dachu. Nie ma dachu? Śnieg na nim nie zamarza... ? spróbujcie wybić mi ten pomysł z głowy A dlaczego? Chcesz? Kupuj. Latem chłodniej, zimą zimniej... :-) Czy w tego typu aucie jest dużo zimniej niż w zamkniętym (zimą)? Przy temperaturze -22 na zewnątrz - w środku samochodu (rano) miałem -22. Potem włączyłem nawiew i problem się rozwiązał... -- Bydlę |
|
Data: 2011-07-25 19:29:02 | |
Autor: Lukasz | |
kabriolet na zimę? | |
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:j0k8j6$6mj$1cougar.axelspringer.pl...
może dla ciebie to dziwne pytanie, ja zawsze miałem blachę nad głową i nie wiem jak materiał wytrzymuje mrozy, śnieg itp. Czy w tego typu aucie jest dużo zimniej niż w zamkniętym (zimą)? pytam czy dłużej/słabiej się nagrzewa, zwykle nie jest na tyle szczelny i ogólnie panuje większe zimno niż przy pełnym blaszaku -- Pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2011-07-26 16:16:23 | |
Autor: Bydlę | |
kabriolet na zimÄ? | |
On 2011-07-25 19:29:02 +0200, "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> said:
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:j0k8j6$6mj$1cougar.axelspringer.pl... Ależ nie jest. Tylko wydawało mi się oczywiste, że jeśli na dachu będziesz miał zamarznięty śnieg i lód, to złożenie go (dachu) będzie sprawiało więcej problemów, niż ta sama czynnność, ale bez śniegu i lodu. Przy temperaturze -22 na zewnątrz - w środku samochodu (rano) miałem -22. Bez dachu? Wolniej zdecydowanie. zwykle nie jest na tyle szczelny i ogólnie panuje większe zimno niż przy pełnym blaszaku Jeśli masz dach nad głową a silnik sprawny, to ciepłe powietrze nagrzeje wnętrze. Pytanie tylko jakich temperatur oczekujesz - bo na parokilometrowej trasie nie nagrzejesz niczego za bardzo... -- Bydlę |
|
Data: 2011-07-26 16:29:58 | |
Autor: BaX | |
kabriolet na zimę? | |
Ależ nie jest. Składanie takiego dachu w zimie skończy się połamaniem tylnej pleksy. |
|