kabriolet na zimę?

Data: 2011-07-25 16:53:55
Autor: BaX
kabriolet na zimę?
Przymierzam się do zakupu auta, w grę wchodzi m.in. BMW E36 Cabrio np taki
http://moto.allegro.pl/bmw-e36-cabrio-cena-do-negocjacji-i1713254237.html
(nie jest to moja aukcja). Czy da się tego typu auto użytkować również w zimie?

To konkretnie zapewne nie za bardzo, może być problem nawet przy większym deszczu. Cholera wie ile taśma jeszcze wytrzyma na tylnej "szybie" :) Ogólnie to straszny strup /z przodu nadkola zjadł ząb czasu :D /i chyba tylko desperat na coś takiego się rzuci nawet za cene "kolarki" LOL

Data: 2011-07-25 19:07:06
Autor: Lukasz
kabriolet na zimę?
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4e2d8383$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
[...]

to akurat wiem, taki przykład dałem

Ogólnie to straszny strup /z przodu nadkola zjadł ząb czasu :D
no właśnie, ja takich rzeczy nie zauważam bo się po prostu nie znam :/

w oko wpadło mi jeszcze to:
http://otomoto.pl/bmw-325-cabrio-m-pakiet-gaz-sewencja-C19242379.html
lepsze?

Lukasz