kac wawa?

Data: 2012-03-12 09:56:09
Autor: jackie
kac wawa?
AVE !!!
No dobra, przyznać się kto poszedł na ten film? ;-)
Może jakieś recenzje? Chociaż domyślam się, że poziomem dorównuje (w górę lub w dół) "Wyjazdowi integracyjnemu". Osobiście poczekam aż będzie w TVP, albo innym TVNie, nie zaryzykuję 2 godz. na ten film, o biletach Narodowego Banku Polskiego nie wspomnę ;-)
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2012-03-14 23:05:28
Autor: jackie
kac wawa?
AVE !!!
Do czego to doszło, że człowiek musi sobie sam na posty odpowiadać ;-)
Widzę, że nikt z grupowiczów nie skusił się na to "dzieło"... pewnie i dobrze :-)
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2012-03-14 23:19:25
Autor: Habeck Colibretto
kac wawa?
Dnia 14.03.2012, o godzinie 23.05.28, na pl.rec.film, jackie napisał(a):

[...]

Koniecznie trzeba obejrzeć! Producent pozwał Raczka!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-03-15 00:03:40
Autor: Maciej Bojko
kac wawa?
On Mon, 12 Mar 2012 09:56:09 +0100, jackie <maniomix@gazeta.pl> wrote:

AVE !!!
No dobra, przyznać się kto poszedł na ten film? ;-)
Może jakie¶ recenzje? Chociaż domy¶lam się, że poziomem dorównuje (w górę lub w dół) "Wyjazdowi integracyjnemu". Osobi¶cie poczekam aż będzie w TVP, albo innym TVNie, nie zaryzykuję 2 godz. na ten film, o biletach Narodowego Banku Polskiego nie wspomnę ;-)

Zadaj sobie pytanie: czego dobrego można spodziewać się po filmie,
którego producent chce pozytywne recenzje wymuszać procesami w s±dzie?

--
Maciej Bójko

Data: 2012-03-15 01:52:33
Autor: jackie
kac wawa?
AVE !!!

Zadaj sobie pytanie: czego dobrego można spodziewać się po filmie,
którego producent chce pozytywne recenzje wymuszać procesami w s±dzie?

Ja już sobie dawno zadałem jedno pytanie, jak poszedłem ...kur*a na "Wyjazd integracyjny", od razu też odpowiedziałem sobie na to pytanie i póki co, teraz na takie "filmy" prędko się nie wybiorę, ale może kto¶ się jednak skusił??..... ale taki pewnie akurat nie słyszał o usenecie ;-)
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2012-03-15 14:32:39
Autor: Mark
kac wawa?
Dnia Thu, 15 Mar 2012 01:52:33 +0100, jackie napisał(a):

[...]

WIesz nielatwo jest dostac note 1.6 na filmwebie, nawet najwieksze gnioty
miewaly wiecej. Wiec to jednak o cyzms swiadczy.

kac wawa?