Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.wgpw   »   kacapie argon, naprawdę myslisz, że muszę szanować twojego ruskiego rezydenta? ...LOL! LOL! LOL!, to kacap musi się nauczyć szanować mnie!

Data: 2010-08-08 11:33:18
Autor: maniana
kacapie argon, naprawdę myslisz, że muszę szanować twojego ruskiego rezydenta? ...LOL! LOL! LOL!, to kacap musi się nauczyć szanować mnie!
kacapie daj głos, na razie, to ja składam - kacapie argon - zawiadomienie na
ciebie, na podobną tobie ruską hołotę i oczywiście na twojego komoRUSKIEGO
rezydenta kacapa szczynukowa, bękarta córki ruskiego popa, kóry po tylu
latach w Polsce, nie nauczył się nawet mówic po polsku i będzie musiał z
tego powodu powtarzać przysięgę:

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej KG Policji - napaść na
Krakowskim Przedmieściu
KOMENDA GŁÓWNA POLICJI

ul. Puławska 148/150,
02-624 WARSZAWA
sip@policja.gov.pl
rzecznikkgp@policja.gov.pl

                                     WNIOSEK
                  O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia
6 września 2001 r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1198) zwracam się z prośbą o
udostępnienie informacji w następującym zakresie:

1. Mnożą się nocne ataki na modlących się  ludzi na Krakowskim Przedmieściu
w Warszawie pod Pałacem Prezydenckim. Każdej nocy są obiektem napaści,
lżenia i przemocy fizycznej. Spod krzyża przed Pałacem Prezydenckim wycofano
siły porządkowe i ludzie w większości starsze kobiety modlące się i
czuwające nocą są poddawane napaści czynnej bez reakcji sił porządkowych.

Nic nie usprawiedliwia  agresji, kopania i plucia staruszkom w twarz.

Nic nie usprawiedliwia policji, która udaje, że nie widzi pijackich burd,
okrzyków i spożywania alkoholu w miejscu publicznym,  pijackich okrzyków,
znieważania symboli religijnych, naruszenia nietykalności cielesnej
bezbronnej osoby.

Zajścia w nocy 5 sierpnia polegające na profanacji krzyża, lżeniu i
fizycznej przemocy ze strony zorganizowanej grupy przestępczej ,
zarejestrowane przez stacje telewizyjne, zostały opisane w mediach.

"Pijany człowiek wpada pomiędzy modlących się. Rozpychając łokciami starsze
kobiety, krzyczy na całe gardło: "wypier... z tym krzyżem stąd, ale
już,zabieramy go!!!" Tłum bije brawo, słaniając się ze śmiechu. Jedna z
modlących się kobiet zwraca mu uwagę, że chyba ją kopnął. Ten spluwa jej w
twarz."

"Jak informowała Fronda.pl, niedawno do ludzi czuwających pod krzyżem przy
Pałacu Namiestnikowskim podeszła grupa kilkunastu, podających się za
"studentów", osób. Przyniosły one ze sobą sklejony z kilkudziesięciu puszek
po piwie "Lech" własny "krzyż", po czym postawiły go tuż obok krzyża
prezydenckiego i modlących się przy nim ludzi. Następnie grupa ta zaczęła
demonstracyjnie wykrzykiwać różne hasła m.in. "My też bronimy krzyża",
"Zostawcie nasz krzyż" itp.

Zszokowani ludzie wzywali stojących na uboczu policjantów do podjęcia
interwencji w obliczu jawnej profanacji symbolu religijnego. Ci jednakże nie
wyrażali żadnych ku temu chęci. Wobec bezczynnego zachowania się policji,
profani przez długi czas prowokowali zgromadzonych wokół krzyża ludzi,
następnie, gdy już się nieco "znudzili", oddalili się."

Takich relacji i dokumentujących te zajścia filmów jest bardzo dużo na
portalu YouTube i portalach społecznościowych.

Grupa przestępcza zwołała się na Facebooku, znane są ich twarze i nazwiska.
Dokumetacja z organizacji nocnej napaści ,profanacji symbolu religijnego ,
zwoływania się i  dokonania przestępstwa karalnego jest  dostępna na profilu
Facebooka .

STRONA ORGANIZATÓROW PROWOKACJI :
http://www.facebook.com/event.php?eid=108227959232372
Droga Krzyżowa
Miejsce:Pałac Prezydencki

niektórzy UCZESTNICY PROFANACJI NA FACEBOOK : Rafał Grobel,Jaromir
Kaminski,Julia Turewicz,Kolokwializm Mironiuk,Hubert Grebiennik,Alina
Wójcik,Bartek Szamil,Michał Szulc.

Dokumentacja została zebrana i zabezpieczona na portalu Stowarzyszenia pod
linkiem :

http://blogmedia24.pl/node/34510

http://blogmedia24.pl/node/34510#comment-107067

http://blogmedia24.pl/node/34510#comment-107078

http://www.facebook.com/pages/Jakub-Szymczuk-MIKROBLOG-FOTOREPORTERA/117060251650251?ref=mf&v=wall#!/album.php?aid=18667&id=117060251650251&ref=mf

Wnosimy o udzielenie informacji publicznej, czy Policja prowadzi śledztwo i
ściga tę zorganizowaną grupę przestępczą? Czy po interwencji nocnej Policji
zostali wylegitymowani i zatrzymani sprawcy rozboju?

2. Zgłaszamy oficjalnie kolejną zorganizowaną grupę przestępczą, która
zamierza dokonać czynnej napaści na staruszki i dzieci modlące się pod
Krzyżem. Zgłaszamy równiez podejrzenie przestępstwa podżegania do tego czynu
przez Redakcję radia TOK FM.

"Na razie jest ich ponad 250. Poznali się na Facebooku. Chcą zaprotestować
przeciwko pozostawieniu krzyża przed Pałacem Prezydenckim. Zapowiadają na
poniedziałek pokojową akcję. Ale jak mówi TOK FM jeden z jej inicjatorów "z
dumą" będzie "przyjmował ciosy tych starców". Akcja rozpocznie się o 23 w
poniedziałek, 9 sierpnia.

To oddolna obywatelska akcja. - Nie reprezentujemy żadnego ugrupowania
politycznego. Żadnej organizacji pozarządowej. Jesteśmy osobami prywatnymi.
Nie kierujemy się negatywnymi emocjami, w stosunku do ludzi koczujących
przed Pałacem Prezydenckim - tłumaczył w rozmowie z TOK FM Dominik, jeden z
inicjatorów akcji.

Strona "Akcja Krzyż" bogata jest w dodatkowe informacje:

Dominik Taras: Mam kolejne dobre wieśći :D ! Reporterka TOK FM z którą
jestem w stałym kontakcie potwierdziła zgodę miasta na nasze zgromadzenie.
Mało tego ! Dzwonił do mnie reprezentant Stowarzyszenia Wolność Równość
Solidarność, tych samych ludzi co zbierali petycję pod pałacem. Oni też
mieli w zamyśle taką akcję, ale skoro już powstała, przyłączają się do nas
:D. W rozmowie telefonicznej usłyszałem kolejne kilka setek osób, rośniemy w
siłę :D ! Dla rozwiania wszelkich watpliwości nadal jesteśmy tą samą grupą
ludzi niezaangażowanych w politykę. To że ktoś się do nas przyłącza nie
znaczy że zmieniają się nasze poglądy. Jestem za tym by ci ludzie co tak
zażarcie walczyli o podpisy na rzecz usunięcia krzyźa, byli tam z nami.
Argumentuję to tym że oni też mieli w zamyśle takie działanie jak nasze, a
jak wiadomo w kupie siła ;] !

Ta sama osoba pisze we wcześniejszym poście: Do naszej akcji dołączyło TOK
FM ! Dostaliśmy ich poparcie i uznanie :D !
Dominik Taras: Jeszcze raz wszystkich uswiadamiam ! Cale nasze spotkanie w
poniedziałek jest legalne ! Wysłałem stosowne dokumenty do urzędów, a
podczas rozmowy telefonicznej z kierownikiem Biura Bezpieczeństwa i
Zarządzania Kryzysowego, dostałem pełną gwarancję iż takie zgromadzenie samo
w sobie nie jest łamaniem prawa, a nawet wytłumaczył mi ze szczegułami jak
je zrobić i uzasadnił to naszym prawem do takiego spotkania pod Pałacem
Prezydenckim. Prosze zatem wnikliwie czytać i zapoznawać się z wpisami na
tablicy gdyż jest to sytuacja rozwojowa. Cieszy mnie to że dyskutujemy na
ten temat, a zapewne pojawi się jeszcze dużo sprzeciwów i argumentów całej
akcji.

[...]
Dominik (zapewne chodzi o Dominika Tarasa) zapewnia ponadto reporterkę radia
TOK fm, że osoby, które zamierzają protestować nie kierują się negatywnymi
emocjami w stosunku do koczujących pod krzyżem. Nie wiem skąd bierze on
swoją pewność skoro na stronie "Akcja krzyż" można przeczytać takie oto
teksty:

Tamara Androsiuk Chyba masz rację,ale taka w stylu Mleczki prowokacje ??
Ich wszystko sprowokuje.Nawet nieme stanie.
Może warto to oszołomstwa totalne obnażyć do końca.
Dobrze byłoby ich nagrać i puścić w internecie.Zresztą kazdą obelgę
należałoby dokumentować i podać do prokuratury za groźby ,znieważani i
nawoływanie do nienawiści. Jeśli przyjdzie im zabulić to zobaczymy,czy
Rydzol im do. Trzepnąć ich kasie i spokój".
Akcja Krzyż

http://www.facebook.com/event.php?eid=143286109028542&ref=ts

3. W związku z Art. 231 kk (nadużycie władzy)
§
1. Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje uprawnienia lub
.... nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu publicznego lub
prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

wnosimy o udzielenie informacji publicznej, czy i jak organy państwa
powołane do strzeżenia porządku i bezpieczeństwa obywateli, zamierzają
przeciwdziałać planowanemu rozbojowi przez zorganizowaną grupę przestępczą .

Ze względu na skalę planowanego rozboju prosimy o pilną , natychmiastową
informację o podjętych działaniach po naszym zgłoszeniu podejrzenia
planowanego popełnienia przestępstwa napaści w miejscu publicznym.

W imieniu

Do wiadomości:

1.Prokurator Generalny

Andrzej Seremet

pk.skargi@ms.gov.pl

2. Prezydent m. st. Warszawy

Hanna Gronkiewicz Waltz

sekretariatprezydenta@um.warszawa.pl

3.Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji

Jerzy Miller

minister@mswia.gov.pl

***
Każdy Polak może się dołączać, powielajcie i składajcie, choćby drogą
mailową
wiecej na:
http://blogmedia24.pl/node/34551

Data: 2010-08-08 02:44:24
Autor: Charlie delta

s...@policja.gov.pl
rzecznik...@policja.gov.pl

[...]

pk.ska...@ms.gov.pl

2. Prezydent m. st. Warszawy

Hanna Gronkiewicz Waltz

sekretariatprezyde...@um.warszawa.pl

3.Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji

Jerzy Miller

minis...@mswia.gov.pl

***
Każdy Polak może się dołączać, powielajcie i składajcie, choćby drogą
mailową
wiecej na:http://blogmedia24.pl/node/34551

dobra robota

w poniedziałek wyslę listem poleconym

można również składać za posrednictwem komend policji w miejscu
zamieszkania oczywiście za potwierdzeniem odbioru

Data: 2010-08-08 10:24:12
Autor: ron
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
On 8 Sie, 11:33, "maniana" <gue...@civil.es> wrote:

Pierdolone psychole. Jeżeli w tych waszych robaczywych mózgach jest jeszcze jakiś slad rozumu, to przyjmijcie do wiadomości, że to grupa wgpw i te wszystkie wasze nawiedzone teorie zupełnie tu nie pasują i szkoda waszego bezsensownego trudu bo skutek jest całkowicie odwrotny od zamierzonego. To co robicie tutaj przysparza wam jeszcze wiecej przeciwnikow i tym samym podcinacie gałąz na której siedzicie. Ale, może to i dobrze, szybciej pierdolniecie na łeb i zatopicie się w tym waszym szambie.

Data: 2010-08-08 03:29:15
Autor: Charlie delta
On 8 Sie, 12:24, " ron" <ron-is.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

gałąz na której siedzicie. Ale, może to i dobrze, szybciej pierdolniecie na łeb

ciebie Bóg tez kocha

tylko po co ?

skoroś plewo bezużyteczne na pastwę nieurodzaju zasiane  i owocu nie
wydasz

Data: 2010-08-08 10:46:17
Autor: ron
> [...]
eszcze
> jaki=B6 slad rozumu, to przyjmijcie do wiadomo=B6ci, =BFe to grupa wgpw i=
 te
> wszystkie wasze nawiedzone teorie zupe=B3nie tu nie pasuj=B1 i szkoda was=
zego
> bezsensownego trudu bo skutek jest ca=B3kowicie odwrotny od zamierzonego.=
 To co
> robicie tutaj przysparza wam jeszcze wiecej przeciwnikow i tym samym podc=
inacie
> ga=B3=B1z na kt=F3rej siedzicie. Ale, mo=BFe to i dobrze, szybciej pierdo=

net/

ciebie B=F3g tez kocha

tylko po co ?

skoro=B6 plewo bezu=BFyteczne na pastw=EA nieurodzaju zasiane  i owocu nie
wydasz

Dlatego pedale bez mózgu proponuje ci przenieść sie na fora, gdzie znajdziesz podobnych sobie oszłomów i bedziesz miał posłuch, bo chyba o to ci chodzi.
A tą miłośc wsadz sobie w dupe, mi jest zbędna, zobacz frajerze ile miłości potrzeba tym ludziom tak tragicznie doświadczonych, chocby przez ostatnie powodzie i gdzie ta twoja miłośc debilu. Miłośc sado-macho pewnie.

Data: 2010-08-08 14:18:57
Autor: maniana
kacapie argon, naprawdę myslisz, że muszę szanować twojego ruskiego rezydenta? ...LOL! LOL! LOL!, to kacap musi się nauczyć szanować mnie!
[moderacja]

Data: 2010-08-08 05:41:52
Autor: Charlie delta

Data: 2010-08-08 16:13:49
Autor: krzys

Data: 2010-10-03 19:17:17
Autor: Helmut Kasza

Data: 2010-10-03 19:28:13
Autor: Helmut Kasza

Data: 2010-10-03 19:13:35
Autor: Helmut Kasza
maniana <guerra@civil.es> napisał(a):
[...]

Napisałeś "każdy Polak MOŻE" , czyli nie musi.No to ja cię P......ę!
Z pełnym szacunkiem !

Data: 2010-10-04 07:39:05
Autor: Hypatia Keledonos
kacapie argon, naprawdę myslisz, że muszę szanować twojego ruskiego rezydenta? ...LOL! LOL! LOL!, to kacap musi się nauczyć szanować mnie!
Mnie również przeoczyłeś.

Zauważ, gringo, że plac pod Pałacem nie jest miejscem kultu ani świątynią, lżone staruszki zatem organizują nielegalne demonstracje.

Poza tym ja bardzo chcę zobaczyć miny policji, kiedy zobaczą przysłany im donos na nich.

Zastanawiam się, czy to katolicyzm tak odmóżdża, czy fanatyczne uwielbienie PiS...
Dodatkowo zchamienie Twoje jest zaprawdę wielkie.
Informuj na bieżąco, tumanku, kiedy Cię wyłączą za zawracanie głowy organom ścigania i bezpodstawne oskarżanie uczciwych ludzi o Twoje omamy.