Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.wgpw   »   kacapie argon, naprawdę myslisz, że muszę szanować twojego ruskiego rezydenta? ...LOL! LOL! LOL!, to kacap musi się nauczyć szanować mnie!

Data: 2010-10-04 07:39:05
Autor: Hypatia Keledonos
kacapie argon, naprawdę myslisz, że muszę szanować twojego ruskiego rezydenta? ...LOL! LOL! LOL!, to kacap musi się nauczyć szanować mnie!
Mnie również przeoczyłeś.

Zauważ, gringo, że plac pod Pałacem nie jest miejscem kultu ani świątynią, lżone staruszki zatem organizują nielegalne demonstracje.

Poza tym ja bardzo chcę zobaczyć miny policji, kiedy zobaczą przysłany im donos na nich.

Zastanawiam się, czy to katolicyzm tak odmóżdża, czy fanatyczne uwielbienie PiS...
Dodatkowo zchamienie Twoje jest zaprawdę wielkie.
Informuj na bieżąco, tumanku, kiedy Cię wyłączą za zawracanie głowy organom ścigania i bezpodstawne oskarżanie uczciwych ludzi o Twoje omamy.