kaczor podlizuje sie czarnemu

Data: 2009-08-26 16:32:16
Autor: Bruner
kaczor podlizuje sie czarnemu
Kaczor wyslal Czarneckiemu jakies kondolencje z powodu smierci jakiegos tam Kennedy'ego.
A ten go olal i nie przyjedzie na Westerplatte.

Data: 2009-08-26 22:42:15
Autor: Ensitherum
kaczor podlizuje sie czarnemu
Kaczor wyslal Czarneckiemu jakies kondolencje z powodu smierci jakiegos tam Kennedy'ego.
A ten go olal i nie przyjedzie na Westerplatte.

właśnie, liżemy dupę Jankesom od wielu lat a oni nas totalnie olewają. tylko sojusz z Rosją jest rozwiązaniem:]

Data: 2009-08-27 04:30:26
Autor: Alex

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h746n4$cp9$1news.onet.pl...
[...]

Tylko jak go zawrzec, skoro Rosjanie nie chca z nami nawet rozmawiac.

Alex

Data: 2009-08-26 20:48:56
Autor: Aron
kaczor podlizuje sie czarnemu
Sojusz z Rosja jest niemozliwy po tym ile krzywd wyrzadzilismy Rosji w
historii. Natomiast jezeli do wladzy wroca Republikanie, to sojusz z
USA jest mozliwy. W Rosji nie ma obecnie takiej partii.

Po prostu w Rosji nienawidza nas wszyscy, a w USA tylko Demokraci.

aron

Data: 2009-08-26 21:20:27
Autor: Aron
kaczor podlizuje sie czarnemu
Na szczescie w USA po "odprezeniu" przychodzi cos wrecz przeciwnego.
Za Cartera tez bylo odprezenie, a ZSRR u szczytu potegi ( Brezniewa
wspomina sie tam  jak u nas Gierka). Co bylo 10 lat pozniej wszyscy
wiemy.

aron

Data: 2009-08-27 08:42:35
Autor: zbig
Aron <aron2004@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Zdaje sie , ze slabo znasz Rosjan. Oni wcale nas nie nienawidza, tylko kompletnie lekcewaza.
Jest takie rosyjskie przyslowie.
Pieszy konnemu nie towariszcz. Oni nas wlasnie tak traktuja - jak naród drugiej kategorii. Nie mozna miec nienawistnego stosunku do kogos, kto nie gra w twojej lidze --

Data: 2009-08-27 11:30:34
Autor: Slavinka

Użytkownik "zbig" <zbigniew_.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

drugiej kategorii. Nie mozna miec nienawistnego stosunku do kogos, kto nie

E tam, traktują Polaków jak  ZAŻYDZONE BARACHŁO.

Data: 2009-08-27 11:37:26
Autor: Vic
zbig пишет:
Zdaje sie , ze slabo znasz Rosjan. Oni wcale nas nie nienawidza, tylko kompletnie lekcewaza.
Jest takie rosyjskie przyslowie.
Pieszy konnemu nie towariszcz. Oni nas wlasnie tak traktuja - jak narĂłd drugiej kategorii. Nie mozna miec nienawistnego stosunku do kogos, kto nie gra w twojej lidze

Bardzo duzo w tym racji.

Narod rosyjski to specyficzna nacja. Oni od niepamietnych czasow egzystowali na granicy kompletnej nedzy, a bardzo czesto ponizej tej granicy. Wszystko po to, aby panstwo moglo prowadzic mocarstwowa polityke nie bedac jednoczesnie mocarstwem ekonomicznym.

Mozna powiedziec, ze cena szeroko zakrojonej polityki miedzynarodowej Cesarstwa Rosyjskiego bylo skrajne ubostwo calego spoleczenstwa (poza ludzmi uczestniczacymi w strukturach wladzy). ZSRR byl w tej materii identyczny jak Cesarstwo.

Przecietny Rosjanin nie posiadal i nie posiada prawie NIC.
NIC poza duma z:
- pierwszego czlowieka w kosmosie,
- kolei transsyberyjskiej,
- olsniewajacego Petersburga zbudowanego od podstaw na bagnach,
- wielkiego imperium,
- sukcesow w wyscigu kosmicznym,
- sukcesow w wyscigu zbrojen,
- tego ze Zachod Rosji sie boi,
- itp. itd.

A Rosjanie nie traktuja nas jak narod drugiej kategorii. Chodzi raczej o to, ze oni uwazaja Rosje - calkiem slusznie - za podmiot polityki miedzynarodowej, Polske zas - rowniez calkiem slusznie - za przedmiot polityki miedzynarodowej.

Z Rosjanami mozna dobrze zyc. Trzeba ich tylko lubic i bezsensownie nie wkurwiac.
Dzieki temu mozna liczyc na tani gaz (bo Rosja kieruje sie w tym wzgledzie kryteriami pozaekonomicznymi), kase za tranzyt gazu (przy lokowaniu gazociagow Rosjanie rowniez kieruja sie kryteriami pozaekonomicznymi), latwy dostep do ogromnego i chlonnego rynku zbytu, oraz wiele innych korzysci.

I wcale nie trzeba przy tym tracic wlasnej godnosci i honoru, tak jak nie tracisz godnosci i honoru idac do pracy i zarabiajac pieniadze, utrzymujac poprawne stosunki z przelozonym.

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 05:13:26
Autor: Aron
On 27 Sie, 11:37, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:

Z Rosjanami mozna dobrze zyc. Trzeba ich tylko lubic i bezsensownie nie
wkurwiac.

Rosjanie sa na maxa wkurwieni tym ze w ogole Polska i Polacy istnieja
na tym swiecie. A jak zaczniemy sie do nich przymilac, to wkurwia sie
jeszcze bardziej, bo doskonale wiedza ze jak Polacy sie do nich
przymilaja, to szykuja naprawde cos mocnego.

aron

Data: 2009-08-27 15:56:32
Autor: Vic
Aron пишет:
Rosjanie sa na maxa wkurwieni tym ze w ogole Polska i Polacy istnieja
na tym swiecie.

Nieprawda.
Jak ktos bezsensownie podskakuje, a nie stoi za nim ani sila militarna, ani ekonomiczna to po prostu wkurwia takich, ktorzy maja za soba potege militarna i/lub ekonomiczna.

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 07:48:10
Autor: Aron
On 27 Sie, 15:56, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:

Nieprawda.
Jak ktos bezsensownie podskakuje, a nie stoi za nim ani sila militarna,
ani ekonomiczna to po prostu wkurwia takich, ktorzy maja za soba potege
militarna i/lub ekonomiczna.

To sie moze odnosic do Bulgarow, Grekow, Czechow, Rumunow itp. ale nie
Polakow.
Polak jest dla Rosjanina smiertelnym wrogiem i bedzie nim zawsze
niezaleznie od okolicznosci.

Jezeli Polak podskakuje to Rosjanin jest wkurwiony, ale jezeli Polak
nie podskakuje to Rosjanin jest maksymalnie wkurwiony, bo oznacza to
ze Polak cos szykuje.

To tak jak z Zydami i Hitlerem. Niezaleznie co by Zydzi robili to
Hitler i tak ich nienawidzil.

aron

Data: 2009-08-27 17:42:34
Autor: plazoVic
Aron пишет:
Polak jest dla Rosjanina smiertelnym wrogiem i bedzie nim zawsze
niezaleznie od okolicznosci.

A rozmawiales kiedys z Rosjaninem? Ale takim normalnym, nie z marginesem co ma nasrane we lbie?

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 12:56:59
Autor: zbig

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h75krc$uvo$1mx1.internetia.pl...

[...]
Taki opis , chyba bardziej odpowiada rzeczywistości.
Z resztą byłbym się zgodził.
Zwrócę jedynie uwagę, że wiele osób bezkrytycznie powtarza opinie o rzekomo niemalże bezkresnym rynku zbytu jakim jest Rosja. Jeszcze nie teraz. Rosja nie ma aż takiego potencjału. To kraj biednych ludzi.
Niemcy importują w tej chwili trzy razy wiecej niż Rosja. Małe Czechy mają import ledwie dwa razy mniejszy niż cała Rosja.
Z tym, że tutaj statystyki sa bardzo dynamiczne.
W pierwszym kwartale Niemcy zdecydowanie przodowały jeśli chodzi o największego eksportera. Wczoraj słyszałem, że wyprzedziły je Chiny.

Data: 2009-08-27 05:12:12
Autor: Aron
kaczor podlizuje sie czarnemu
z Rosjanami to moga dobrze zyc np. Slowacy ktorzy nie okupowali
Kremla, nie odrzucili rosyjskiej armii spod Warszawy w 1920 gdy szla
podbijac Europe i nie stworzyli Solidarnosci. Albo ewentualnie
Bulgarzy, Grecy ot narody tego typu.

Natomiast Polacy nigdy nie beda mogli dobrze zyc z Rosjanami. Albo my
albo oni. Albo oni nas zabija, albo wczesniej sami wymra na gruzlice
AIDS i alkoholizm.

Eksport do Rosji jest tez mityczny. Obecnie eksport do Rosji stanowi
3% polskiego eksportu. Kilkakrotnie wiecej eksportujemy np. do Wloch.

aron

Data: 2009-08-27 15:54:26
Autor: Vic
Aron пишет:
[...]

Tylko stare, wyjatkowo stetryczale pierdziele przekladaja 1612 i 1920 na dzien dzisiejszy.

--
plazoVic

Data: 2009-08-27 07:49:15
Autor: Aron
On 27 Sie, 15:54, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:

Tylko stare, wyjatkowo stetryczale pierdziele przekladaja 1612 i 1920 na
dzien dzisiejszy.

Te daty ( plus 1979-1980) odbijaja sie czkawka Rosji po dzien
dzisiejszy. Stad ta nienawisc do Polski, ktora zawsze stala na drodze
Rosji planujacej podboj swiata.

aron

Data: 2009-08-26 23:26:50
Autor: boukun

Użytkownik "Bruner" <asfda@asdaisofuewu.com> napisał w wiadomości news:h7464i$bvp$1news.onet.pl...
Kaczor wyslal Czarneckiemu jakies kondolencje z powodu smierci jakiegos tam Kennedy'ego.
A ten go olal i nie przyjedzie na Westerplatte.

I mówi "...my black as..."

boukun

Data: 2009-08-27 11:27:36
Autor: ColgatesBilly
"Bruner" <asfda@asdaisofuewu.com> wrote in message news:h7464i$bvp$1news.onet.pl...
Kaczor wyslal Czarneckiemu jakies kondolencje z powodu smierci jakiegos tam Kennedy'ego.
A ten go olal i nie przyjedzie na Westerplatte.

Bo wojna swiatowa zaczela sie w Pearl Harbour

Kol

Data: 2009-08-27 15:30:16
Autor: BF
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:1srlm.5683$La7.3429uutiset.elisa.fi...
[...]