kadra na mecz z Grecją w Bydgoszczy.

Data: 2009-07-24 18:48:59
Autor: Przemek Budzyński
kadra na mecz z Grecją w Bydgoszczy.
mam trzy pytania:

1. czy Krychowiak przed powołaniem do kadry nie powinien trochę pograć w
jakiejś seniorskiej drużynie Bordeaux?

2. czy jest sens powoływać zawodnika zdyskwalifikowanego na dwa lata?

3. czy ktoś ze sztabu szkoleniowego reprezentacji widział ostatnio Łobodzińskiego?

Data: 2009-07-24 21:09:25
Autor: gienio
kadra na mecz z Grecją w Bydgoszczy.
I powiedział(a) Przemek Budzyński:

[...]

A ja mam jedno pytanie. Czy widzisz jakas logike co do powolywania do kadry
w ostatnich 2 latach?

Przyznaje ze na poczatku pracy Leo z kadra bylem zadowolony. Powolywani
byli zawodnicy bez doswiadczenia miedzynarodowego ale tacy ktorzy
blyszczeli w lidze jak Golanski, Bronowicki, Matusiak, Gargula. Myslalem
wtedy ze w koncu mamy selekcjonera ktory bedzie patrzyl nie na nazwiska ale
na aktualna forme. Dzisiaj wydaje mi sie ze w kadrze graja pilkarze ktorzy
zostali wybrani na podstawie jakiejs dziecinnej wyliczanki typu: "raz, dwa,
trzy w kadrze zagrasz ty..."

Data: 2009-07-24 21:15:54
Autor: Pawel Grzeda
Przemek Budzyński pisze:
mam trzy pytania:

1. czy Krychowiak przed powołaniem do kadry nie powinien trochę pograć w
jakiejś seniorskiej drużynie Bordeaux?

A Obraniak sie wypowiedzial na temat powolania Benhakera?

pozdr
PG

Data: 2009-07-24 19:56:09
Autor: Przemek Budzyński
Pawel Grzeda <grzedaNO@SPAMgazeta.pl> napisał(a):
A Obraniak sie wypowiedzial na temat powolania Benhakera?

tak.
- Chcę wszystkich uspokoić, mam już polski paszport! Odebrałem go w konsulacie
w Lille w piątek. To dokument tymczasowy, ważny 9 miesięcy - mówi piłkarz i
jednocześnie zaznacza, że taki dokument uprawnia go do występów w
reprezentacji. Zwykły paszport czeka na jego odbiór w Warszawie.
Obraniak bardzo się cieszy, że będzie mógł zagrać przed polskimi kibicami,
którzy przysyłają do niego mnóstwo listów i wycinków z gazet z artykułami o
piłkarzu. - Proszę to podkreślić: oni są niesamowici! Widzę, jak wielkie
nadzieje wszyscy ze mną wiążą. Fajnie, choć pamiętajcie, że nie jestem
mesjaszem - zaznacza żartem piłkarz.
W meczu z Grecją Obraniaka będą oglądać nie tylko kibice, ale też rodzina i
znajomi piłkarza. On sam jest optymistą jeśli chodzi o szanse awansu naszej
reprezentacji na MŚ w RPA w przyszłym roku. - Nie jest tak źle. Jeśli będziemy
wygrywać, to pojedziemy do RPA. Po to jestem, aby w tym pomóc. Rodzina jest
dumna, że wybrałem Polskę, a teraz chciałbym, aby dzięki mojej dobrej grze
dumni byli ze mnie wszyscy Polacy - kończy piłkarz.

Data: 2009-07-24 23:40:13
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4cvmr$smt$1inews.gazeta.pl...
mam trzy pytania:

1. czy Krychowiak przed powołaniem do kadry nie powinien trochę pograć w
jakiejś seniorskiej drużynie Bordeaux?

Nie, bo wtedy możemy już go w kadrze nie spróbować.
To ma być zamknięcie drzwi innym.

2. czy jest sens powoływać zawodnika zdyskwalifikowanego na dwa lata?

A kto to taki?

3. czy ktoś ze sztabu szkoleniowego reprezentacji widział ostatnio Łobodzińskiego?

A po co.
Przecież Leo WIE LEPIEJ, więc nie musi nawet tv oglądać, co go fakty obchodzą?
Jak tego nie rozumiesz to zgłoś się do yammmy po wytłumaczenie.

Data: 2009-07-24 21:55:36
Autor: Przemek Budzyński
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> 2. czy jest sens powoływać zawodnika zdyskwalifikowanego na dwa lata?

A kto to taki?

Kubuś "Miś O Bardzo Małym Rozumku" Wawrzyniak.  --

Data: 2009-07-25 00:03:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h4dako$iu7$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> 2. czy jest sens powoływać zawodnika zdyskwalifikowanego na dwa lata?

A kto to taki?

Kubuś "Miś O Bardzo Małym Rozumku" Wawrzyniak.

Już 2 lata ma?
Ostatnio był rok.

Poza tym w certyfikacie pomoć o tym ani słowa, więc grać może.

Data: 2009-07-24 22:08:18
Autor: Przemek Budzyński
[...]

IMHO do czasu wyjaśnienia nieporozumienia z certyfikatem. Za duże ryzyko, żeby
na graczu w takiej sytuacji budować lewą obronę. --

Data: 2009-07-24 21:55:40
Autor: Przemek Budzyński