kadra na mecz z Grecją w Bydgoszczy.

Data: 2009-07-24 21:09:25
Autor: gienio
kadra na mecz z Grecją w Bydgoszczy.
I powiedział(a) Przemek Budzyński:

mam trzy pytania:

1. czy Krychowiak przed powołaniem do kadry nie powinien trochę pograć w
jakiejś seniorskiej drużynie Bordeaux?

2. czy jest sens powoływać zawodnika zdyskwalifikowanego na dwa lata?

3. czy ktoś ze sztabu szkoleniowego reprezentacji widział ostatnio Łobodzińskiego?

A ja mam jedno pytanie. Czy widzisz jakas logike co do powolywania do kadry
w ostatnich 2 latach?

Przyznaje ze na poczatku pracy Leo z kadra bylem zadowolony. Powolywani
byli zawodnicy bez doswiadczenia miedzynarodowego ale tacy ktorzy
blyszczeli w lidze jak Golanski, Bronowicki, Matusiak, Gargula. Myslalem
wtedy ze w koncu mamy selekcjonera ktory bedzie patrzyl nie na nazwiska ale
na aktualna forme. Dzisiaj wydaje mi sie ze w kadrze graja pilkarze ktorzy
zostali wybrani na podstawie jakiejs dziecinnej wyliczanki typu: "raz, dwa,
trzy w kadrze zagrasz ty..."

kadra na mecz z Grecją w Bydgoszczy.