Data: 2010-01-22 19:33:23 | |
Autor: geos | |
kalafonia, smoła i nacinanie obręczy? | |
witam,
w jednym z artykułów poświęconych m.in. dh/fr/trialowi znalazłem krótką wzmiankę o praktyce nacinania szlifierką powierzchni hamowania w obręczach w taki sposób: | | | | | czy tego typu zabieg służy usprawnieniu hamowania? przeczytałem tamże o smarowaniu smołą lub kalafonią boków obręczy. czy faktycznie te zabiegi poprawiają skuteczność hamowania? posiadam v-brake'i i interesuje mnie zastosowanie dwóch ostatnich patentów podczas stromej jazdy w deszczu lub po błotnistym terenie -- czy ma sens, czy się sprawdza? pozdrawiam, geos |
|
Data: 2010-01-22 14:23:16 | |
Autor: Przemek | |
kalafonia, smoła i nacinanie obręczy? | |
On 22 Sty, 19:33, geos <g...@nowhere.invalid> wrote:
posiadam v-brake'i i interesuje mnie zastosowanie dwóch ostatnich sprawdza się do pierwszego deszczu :) pozdr Przemek |
|
Data: 2010-01-22 21:27:02 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
kalafonia, smoła i nacinanie obręcz y? | |
Dnia 22.01.2010 19:33 użytkownik geos napisał :
witam, Sprawdza się, ale jest kilka ale. Gdyby to była taka cudowna metoda, to każdy by to stosował. Chodzi o zwiększenia siły hamowania i faktycznie lepik/smoła zwiększa ją do absurdalnego poziomu, przy czym wystarcza na krótko i co chwilę trzeba dokładać. Najlepiej sprawdza się w trialu, gdzie głównie blokuje się koła. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |