kalibracja predkosci po zmianie zebatek

Data: 2009-08-07 13:02:14
Autor: Rafał Morawski
kalibracja predkosci po zmianie zebatek
Witam,

Czy jest mozliwosc kalibracji predkosciomierza w yamaha r6 2006 rok po zmianie zębatki tylnej z 45 na 48 zębów?. Jeśli tak gdzie/kto/jak to można zrobić?

Data: 2009-08-07 13:13:28
Autor: newrom
kalibracja predkosci po zmianie zebatek
On Fri, 7 Aug 2009 13:02:14 +0200, "Rafał Morawski"
<bombell@yahoo.com> wrote:

Witam,

Czy jest mozliwosc kalibracji predkosciomierza w yamaha r6 2006 rok po zmianie zębatki tylnej z 45 na 48 zębów?. Jeśli tak gdzie/kto/jak to można zrobić?

a to erszes nie bierze impulsow z przedniego kola ?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-08-07 13:30:23
Autor: Rafał Morawski

<bombell@yahoo.com> wrote:

[...]

nie mam pojecia, ale zmienilem 16/45 na 16/48 i mi sie wydaje ze za duzo mi pokazuje

Data: 2009-08-07 13:40:46
Autor: newrom
kalibracja predkosci po zmianie zebatek
On Fri, 7 Aug 2009 13:30:23 +0200, "Rafał Morawski"
<bombell@yahoo.com> wrote:

nie mam pojecia, ale zmienilem 16/45 na 16/48 i mi sie wydaje ze za duzo mi pokazuje

To wezze sprawdz czy masz kabelek od przedniego kola.

pozdr
newrom

Data: 2009-08-07 13:42:45
Autor: James
kalibracja predkosci po zmianie zebatek
"Rafał Morawski" wrote...
newrom napisał ...
"Rafał Morawski" wrote:

[...]

Oczywiscie, ze nie bierze z przedniego kola. Tego typu sprzety juz od dawna biora predkosc z czujnika montowanego w skrzyni przy zebatce zdawczej.
Rekalibracja to raczej trudna sprawa. Podejrzewam, ze bedziesz musial porownac wskazania np z GPSem i przyzwyczaic sie do odejmowania.

pozdro
--
James

Data: 2009-08-07 06:17:33
Autor: Artur Zabroński
On 7 Sie, 13:42, "James" <n...@ddress.for.spam> wrote:

[...]

Nie taka trudna:

<http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPEEDO-HEALER-YAMAHA-R1-R6-FJR1300-FZ1-
FZ6-FZS600-FAZER_W0QQitemZ140336510046QQcmdZViewItemQQimsxZ20090730?
IMSfp=TL0907301510001r28703>
<http://preview.tinyurl.com/koq3kg>

:-)
--
Artur

Data: 2009-08-07 06:24:59
Autor: Artur Zabroński
On 7 Sie, 15:17, Artur Zabroński <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

[...]

Nawet w Polsce jest:
<http://allegro.pl/
item705409550_kalibrator_predkosci_mile_km_speedohealer_y01.html>

--
Artur

Data: 2009-08-07 17:06:53
Autor: Rafał Morawski

Użytkownik "Artur Zabroński" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:54c5c91b-dd01-439d-ab35-29ebf3e943d6l31g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

noi pieknie o to mi chodzilo ;)

Data: 2009-08-07 14:35:54
Autor: newrom
On Fri, 7 Aug 2009 13:42:45 +0200, "James" <no@ddress.for.spam> wrote:

Oczywiscie, ze nie bierze z przedniego kola. Tego typu sprzety juz od dawna biora predkosc z czujnika montowanego w skrzyni przy zebatce zdawczej.

Dzieki za info, myslalem ze branie predkosci z silnika to przezytek.

pozdr
newrom

Data: 2009-08-07 19:20:14
Autor: Kuczu
newrom@spamcom.com pisze:

Dzieki za info, myslalem ze branie predkosci z silnika to przezytek.

Chyba raczej z walka zdawczego skrzyni biegow lub zebatki przedniej.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-08-07 22:51:24
Autor: newrom
On Fri, 07 Aug 2009 19:20:14 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Chyba raczej z walka zdawczego skrzyni biegow lub zebatki przedniej.

Co nie zmienia faktu ze wydaje mi sie to byc dosc durnowate.

pozdr
newrom
PS. paka dotarla, dzieki :)

Data: 2009-08-08 10:00:05
Autor: Kuczu
newrom@spamcom.com pisze:

Co nie zmienia faktu ze wydaje mi sie to byc dosc durnowate.

Ale bo poniewaz co ? Wyeliminowanie slimaka w przednim kole i nieladnej linki to grzech ?

PS. paka dotarla, dzieki :)

No i git :)

Data: 2009-08-08 13:59:47
Autor: newrom
kalibracja predkosci po zmianie zebatek
On Sat, 08 Aug 2009 10:00:05 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Ale bo poniewaz co ?

Bo jednoczesnie idzie sie walic prostoty zmiany przelozen, niby sie da
ale trzeba wprowadzac korekty. W dodatku albo wzrasta komplikacja albo
niedokladnosc, bo przecie tylne kolo sie duzo bardziej slizga niz
przednie. Oczywiscie stopien uslizgu jest rozny dla roznych predkosci
(w tym ich zmian).

Wyeliminowanie slimaka w przednim kole i nieladnej linki to grzech ?

Slimaka moznaby chyba zastapic magnesem, kontaktronem i modulem wifi
jesli oczywiscie kabelek mialby szpecic.

No i git :)

Wcale nie, teraz musze isc do garazu a niechcemisie ;)

pozdr
newrom

Data: 2009-08-08 14:45:45
Autor: Robert Rędziak
wrote:

Ale bo poniewaz co ? Wyeliminowanie slimaka w przednim kole i nieladnej linki to grzech ?

 W dzisiejszych czasach linka niepotrzebna, a mały kabelek można
 ładnie ukryć. Bądźmy szczerzy: jakiś misio uznał, że pół metra
 kabelka więcej kosztuje pewnie coś około jednego eurocenta i
 można tego eurocenta zaoszczędzić.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

kalibracja predkosci po zmianie zebatek