kalibrowanie baterii w laptopie

Data: 2009-12-19 00:58:31
Autor: Konrad Kosmowski
kalibrowanie baterii w laptopie
** 1634Racine <1634@racine.pl> wrote:

niestety, po odrobieniu pracy domowej,czyli po lekturze:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic102302-30.html ci±gle pytania:

1.  o co, tak naprawde, chodzi w kalibracji baterii laptopa?  CO to poprawia
i na skutek czego to CO¦ przytrafia sie baterii?  Jak czesto wykonuje sie
kalibrację?  Od czego to zalezy?  Jak dlugo trwa proces kalibracji?

2.  w laptopie compaqa mam zainstalowany power managment - ma opcje
kalibracji baterii. Czyli kalibracja baterii jest do natychmiastowego
wykonania.  Tylko że warto wiedziec co bedzie sie dzialo po kliknieciu, CO
JESZCZE nalezy zrobic zanim kliknie sie w "kalibruj"?  -cos wlaczyc, -cos
wylaczyc, - co wykonac po kalibracji,

3.  w opcjach zasilania [panel sterow.] mam zakladke: "battery conservation
settings" i do wyboru level: high, medium, none ,custom , przy czym "custom"
pozwala wybrac [...]%Brightness.  Pare slow wyjasnienia?

http://www.grush.one.pl/article.php?id=baterie

W miarę aktualne. Programy, które masz na komputerze nie służ± bezpo¶rednio do
przedłużania życia baterii ale do przedłużania czasu pracy na baterii.

Normalny człowiek kupuj±c laptopa chce aby on jak najdłużej mógł pracować na
baterii, a nie aby ona jak najdłużej była sprawna. Laptopa się co dwa lata
zmienia (ewentualnie po prostu sam± baterię).

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2009-12-19 02:05:06
Autor: 1634Racine
kalibrowanie baterii w laptopie
Konrad Kosmowski in news:7ihtv6-ee5.ln1kosmosik.net
[.............]
Laptopa
się co dwa lata zmienia

najsmieszniejsza kwestia ,jaka wyczytalem w sieci w ciagu ostatnich... :) :) :)

(ewentualnie po prostu sam± baterię).

nie za banalnie ?
(sorry,ale rozbawiles mnie :)

poki co znalazlem zdaje sie pomocne kwestie, moze komus przyda sie:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=pl&docname=c00035862&product=95218&dlc=pl&lang=en

http://forum.dobreprogramy.pl/post686429.html

http://www.rm.com/Support/TechnicalArticle.asp?cref=TEC49012

i tak dalej.

Data: 2009-12-19 12:49:26
Autor: KILu
Konrad Kosmowski wrote:
Laptopa się co dwa lata zmienia (ewentualnie po prostu sam± baterię).

Powiedz to mojemu IBM X31 z 2004 roku. :)

Wiem, wiem, nie bylo Twoim celem sprowokowanie bezsensownej dyskusji, ale
jakos tak... nie moglem sie powstrzymac.

--
KILu

Data: 2009-12-19 17:23:53
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
kalibrowanie baterii w laptopie
Powiedz to mojemu IBM X31 z 2004 roku. :)

Stoi obok mnie taki sam - co ja mu powiem? :>

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-12-19 17:40:11
Autor: ±ćęłń󶼿
kalibrowanie baterii w laptopie
Że "nikogo nie wyrzucili z pracy za kupienie IBM-a" ;-)
JaC

-- -- -